Daarom juistquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Schijtgeit het volgende:
Het is: you DON'T know what you got til it's gone.
Jij hebt debiele vrienden.
quote:Bojevnik ima čas le za brezhibnost; vse drugo namreč izčrpava njegovo moč - brezhibnost pa jo povečuje.
Joh.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Schijtgeit het volgende:
Het is: you DON'T know what you got til it's gone.
Jij hebt debiele vrienden.
Dat zijn lyrics van Stellar Kart. (Me and Jesus)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef RobertVH het volgende:
Someone loves you even when you don't think so
Het is nog een gast ook![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
"When you least expect it, expect the unexpected."
Sterf.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
ik maak wel een screen van mn hele msn lijstallemaal trieste namen..
Het meest verbaasde ik me nog over die 162 personen offline!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Mindstate het volgende:
Yóu know what you gót........till' its gone
Ik heb er echt heel erg veel verwijderd de laatste tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef Betul het volgende:
[..]
Het meest verbaasde ik me nog over die 162 personen offline!![]()
Kom ik aan met maar 18 contactpersonen. Ik heb er maar slechts een vervelende hypochonder op. Die is of ziek of bezig ziek te worden. En volgens haar is baarmoederhalskanker een peuleschilletje.
Kennen, oké. Maar daadwerkelijk mee praten. Bwaoh. Zelden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb er echt heel erg veel verwijderd de laatste tijd.
En het zijn toch wel allemaal mensen die ik ken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
'Warrior within'
Mysterious hoor.![]()
Kan je die even kopiëren?quote:
Ik praat ook nooit op msnquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kennen, oké. Maar daadwerkelijk mee praten. Bwaoh. Zelden.
Haha.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef tonks het volgende:
Bij mijn zusje stond laast "We where men to be"
ik moest van sebasser wat aan je vragen, het is me alleen even ontschoten wat dat nou was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef tonks het volgende:
Bij mijn zusje stond laast "We where men to be"
Zoiets als een emmer? half ravijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Mindstate het volgende:
Niet echt klaagbaak, wél erg lomp.
Mensen die van die semi-diepe dingen in hun MSN-naam hebben, en dan bij voorkeur natuurlijk in het engels, want dat schijnt veel mooier te staan. Nog mooier als het ook nergens op slaat.
Kijk even m'n lijst in, zie iemand waarmee ik op de basisschool heb gezeten:
Yóu know what you gót........till' its gone
Iemand nog wat leuke kreten![]()
Waarom block jij nyncke?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
Nog 1 dan, dat meisje heeft net een maand met die kerel.
En ze is 21..
Wat staat daar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef NiteSpeed het volgende:
WJNMK! WZNTB! HVJ! KZ!
ZEG ZEG !quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat ik nyncke een vervelend kind vind.
En maar goed voor 1 ding is.
Kies mij!quote:
weet die wel, doet alleen alsofquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Win je nooit meer kwijt, wij zijn niet te breken, hou van jou. En dan nog iets
quote:
Vingerverven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat ik nyncke een vervelend kind vind.
En maar goed voor 1 ding is.
Normaal ben ik wel redelijk op de hoogte van die dingen maar KZ kan ik ff niks bij voorstellenquote:
Dat had ik er nooit uit op kunnen maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Daantke het volgende:
[..]
Win je nooit meer kwijt, wij zijn niet te breken, hou van jou. En dan nog iets
Ik zal eens even voor je vragen,quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Malle_beer het volgende:
Wat is die mooiboiiclick?
Als het stoer is wil ik mijzelf er voor aanmelden, alvast bedankt
Laat jou naam een zien dan, he he hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zijn 2 mensen van de MooiBoiiClick aanwezig!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs op mijn PDA
IN YOUR FACE11!!!!!1
Maar je hebt nu toch zoeen usericon/avatar van elektra zoeen film?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef tonks het volgende:
Ik heb lyrics in mijn msn naam en een plaatje van kiki kannibal HA!
John Frusciante is gewoon geniaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Lothario het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel leuk muziekje wat je luistert!
Neequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Lothario het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch zoeen usericon/avatar van elektra zoeen film?
Wat, die patrick?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:09 schreef SnowCockroach het volgende:
wear![]()
Zal ik die met dat jumpen in mijn naam zetten? Ik heb de zogenaamde Eindhovense jumpkampioen op MSN.![]()
Mein Gott.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
En ze is 21..
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef felic. het volgende:
I HATE HOW MUCH I LOVE YOU BOY
Daar word ik echt boos om. TIEF OP lelijke hoer. Je bent echt lelijk.
LELIJK!
edit: LELIJK zeg ik je!
Ja, zo had ik iemand een keer in mijn MSN lijst die dat ook had, stond ook de datum bij dat ze elkaar ontmoet hadden, was net 1,5 maand geleden... En dan "Ik hou zoveel van je en wil je noooooit meer kwijt" en zo'n dingen allemaal... Het was ook nog een man van 23 of 24quote:
Zet je computer dan uit!quote:
Vraag haar eens of ze verlatingsangst heeft ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
En ze is 21..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
My body ain't a temple, it's an amusementpark!![]()
*vuile slet!*
Dat zijn de betere tekstenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
"Krijg allemaal kanker"
Hee die had ik er op staan !!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Devlinsect het volgende:
My body ain't a temple, it's an amusementpark!![]()
*vuile slet!*
zon wijf in mijn msn die denkt dat ze wat isquote:" Only God Can Judge Me " Haha je doet me niks bitch!
Ik moest best lachenquote:
Hoe dan? Smerige details willen wequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
zon wijf in mijn msn die denkt dat ze wat isheb haar meerdere malen zo hard vernederd
OMFG, neem trillian ofzo man, kan je iig namen aanpassen, wat een klote lijst heb jij dan?quote:
Een signature geeft niet aan hoe je heet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Toch grappig hoe iedereen hier zit te foeteren op die msn namen, terwijl hier in de signatures vaak precies hetzelfde staat.
Goeie observatie, maar een msn naam wel dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een signature geeft niet aan hoe je heet.
over het algemeen wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goeie observatie, maar een msn naam wel dan?
Zoiets heet een naam, dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daarom heeft msn ook 2 delen : een naam, en een toevoeging.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gok van wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf trouwens, de mijne welquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hmm, nee, maar volgens mij had hij (bijna) iets gewonnen met een of andere wedstrijd en mocht hij met Jumpen Patrick een échte jumpvideo opnemen!quote:
Hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zet je computer dan uit!
Stroomverspiller!
Milieuhooligan!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
OMFG, neem trillian ofzo man, kan je iig namen aanpassen, wat een klote lijst heb jij dan?![]()
Ik voeg dan ook wel een mensen toe die ik lange tijd ken maar nog nooit de moeite had genomen om msn te vragen ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef DarkElf het volgende:
wat een rare mensen hebben jullie allemaal in jullie lijsten
Ik vind jouw msn namen altijd wel grappig hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik en tonks ownen msn altijd, 6 keer uitgespeeld. Verder is mijn naam altijd raar, maar wel op dezelfde manier zodat ik herkenbaar blijf
Als ze het nou zelf bedacht hebben ok, maar als ze het gewoon tijdens het pissen van een tegeltje in de wc hebben gepikt, nah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi eigenlijkIk vind het meestal wel een teken van enige diepgang...
Beter dan "AniTa jE bEnT Me SgAtJuHhHh, hVj, wJnMk" enz.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:25 schreef Skv het volgende:
(k)(l)Volgens mij zijn die bosbranden niet door de hitte, maar door mn hart dat smelt van verlangen naar jou (l)(k)
het is extra hip als je @werk of @school achter msn zitquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of mensen die achter hun naam zetten waar ze NU zijn.
@huis
@school
@werk
Dat vind ik nog niet zo erg. Zijn voornamelijk die overdreven veel smilies die mensen in hun naam zettten. of van die verschrikkelijk lange zinnen. Die zijn pas irritant!.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
@huis
@school
@werk
Mensen met superlange zinnen zijn geblokkeerd in mijn lijst. Ik vraag altijd eerst of ze de naam willen inkorten, doen ze het niet vliegen ze er zo uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet zo erg. Zijn voornamelijk die overdreven veel smilies die mensen in hun naam zettten. of van die verschrikkelijk lange zinnen. Die zijn pas irritant!.
Jij bent zeker zo'n miereneuker die zich dood ergert aan dat soort dingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mensen met superlange zinnen zijn geblokkeerd in mijn lijst. Ik vraag altijd eerst of ze de naam willen inkorten, doen ze het niet vliegen ze er zo uit.
Zelfs een vriend van de middelbare school heb ik er vanwege deze reden uitgemieterd.
Ja serieus. Kei irritant man.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:18 schreef .neon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n miereneuker die zich dood ergert aan dat soort dingen![]()
(L)(L)(K)(K)LOVE MY GIRLZ FOR EVER! WJNMK!!!11 <3<3(L)(L)quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
"live your dream! ALWAYS!"
en natuurlijk mijn nichtje van 14 die van al haar vriendjes en vriendinnetjes houdt
Moet je vragen: 'als je je droom wilt leven, waarom zit je dan nu op die muffe stinkkamer van je achter die kutcomputer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
"live your dream! ALWAYS!"
dat is z'n droomquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moet je vragen: 'als je je droom wilt leven, waarom zit je dan nu op die muffe stinkkamer van je achter die kutcomputer?'
Dat liedje ken je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef Schijtgeit het volgende:
"You kick up the leaves, and the magic is gone"
goede vriend was dat danquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zelfs een vriend van de middelbare school heb ik er vanwege deze reden uitgemieterd.
Nou, op het werk heb ik dat ook, omdat mensen dan weten dat ze me alleen voor belangrijke dingen kunnen storen. Wel zo handig, anders word je weer elk moment lastiggevallen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
@huis
@school
@werk
Jawel, maar dat heeft iemand in z'n msn naam staan, daar gaat dit topic toch over.quote:
Dat heb ik ook in m'n naam gehadquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef MacKniver het volgende:
You can stand under my umbrella.
Vaker gezien overigens.
Die is wel echt hatelijk.
Ja gek, zulk soort volk moet echt permanent verwijderd worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in m'n naam gehad. Je moet toch toegeven dat dat een kek nummertje was
.
Anyway, mensen met dat soort lange fout-gespelde-dagboek-teksten in hun naam laat je toch sowieso niet toe in je msn-lijst? Alleen maar upper-class bitches in mijn lijst heur.
Ik krijg de rillingen van het woord schijtgeit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ja gek, zulk soort volk moet echt permanent verwijderd worden.
Ik krijg altijd van die vreemde rillingen als ik dat zie.
Ril maar tot dat je een ons weegt, viskut! Met je kekkequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van het woord schijtgeit.
Maar ook van fout gespelde engels zinnen.
Als je niet gestoord wil worden zet je toch gewoon je msn uit ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, op het werk heb ik dat ook, omdat mensen dan weten dat ze me alleen voor belangrijke dingen kunnen storen. Wel zo handig, anders word je weer elk moment lastiggevallen...
Is die van jezelf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:11 schreef MissSunshineee het volgende:
(K) Ik heb geen (L)tje van zilver, Ik heb geen (L)tje van goud, Maar ik heb weel een (L)tje dat van (naam van je schatje) houd (K)
Jaja..., deze is.. ehm....kansloos![]()
quote:vive cada día como si fuera el último, algún dia tendrás razón
quote:before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Ril maar tot dat je een ons weegt, viskut! Met je kekkenummertjes.
nee..,quote:
Ik heb dat stuk van JayZ eraf gehaald., dan heb ik soms nog zin om dat nummer te luisterenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Speciaal voor jou dan.
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh
No clouds in my storms
Let it rain
I hydroplane into fame (Eh eh)
Come'n down with the Dow Jones
When the clouds come we gone
We Rocafella (Eh eh)
She fly higher than weather
And she rocks it better
You know me
An anticipation for precipitation
stacks chips for the rainy day (Eh eh)
Jay, rain man is back with lil Ms. Sunshine
Rihanna where you at?
[VERSE 1]
You had my heart
and we'll never be world apart
Maybe in magazines
but you'll still be my star
Baby cause in the Dark
You can see shiny Cars
And that's when you need me there
With you I'll always share
Because
[CHORUS]
When the sun shines
We’ll shine together
Told you I'll be here forever
That I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)
[VERSE 2]
These fancy things,
will never come in between
You're part of my entity
Here for Infinity
When the war has took it's part
When the world has dealt it's cards
If the hand is hard
[Umbrella lyrics on http://www.metrolyrics.com]
Together we'll mend your heart
Because ...
[CHORUS]
When the sun shines
We'll shine together
Took an oath
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
[BRIDGE]
You can run into my Arms
It's okay don't be alarmed
(Come into Me)
(There's no distance in between our love)
So Gonna let the rain pour
I'll be all you need and more
Because ...
[CHORUS]
When the sun shines
We'll shine Together
Took an oath
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
It's raining (raining)
Ooo baby it's raining
baby come into me
Come into me
It's raining (raining)
Ooo baby it's raining
You can always come into me
Come into me
Heb je ze nou express veranderd met typefouten of heb je echt zulke dyslectische mongolen in je lijstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:37 schreef Gewoon_simpel het volgende:
Ik had er ooit is een paar met :
''I'm without babe''
"i vaar with de boat"
"The time is been healing me"
lol bedoelde die ene nou zonder babe dat varkentje te zitten?![]()
Nee, want het is wel handig om onderling met collega's te communiceren zonder steeds de telefoon te hoeven pakken of naar boven te hoeven lopen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je niet gestoord wil worden zet je toch gewoon je msn uit ?
Leuk, tassen steken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
sommige mensen zijn zulke bag stabbers
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
"Voel me kut dus lig in bed, need me? call me!"
Wel de betere plek om aan je kut te voelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
emotionele puberquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
Hey wtf die xxx is niet bedoeld voor liefde kutmensen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
【♥】ҳ̸Ҳ̸ҳ(L) AnNiEkJJ" (L)ҳ̸Ҳ̸ҳ【♥】-->Embrace Me,,For This, I G
Depeche Modequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:52 schreef aerodynamic het volgende:
all i ever wanted,all i ever need is here in my arms
![]()
![]()
![]()
Kurt Cobainquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Krullenkut het volgende:
"Its better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not"
Omg jij hebt zulke mensen in je msnquote:
Zulke mensen van het vrouwelijk geslacht doen wel alles voor een stuk vleeschquote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omg jij hebt zulke mensen in je msn
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef Aufruhr het volgende:
Ik zou bijna vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragen
als er iets is, zeg het dan en als je iets kwijt wilt spreek iemand dan aan maar dit zielige indirecte aandachtvragende gekneus vind ik echt heel erg![]()
Dat is niet semi diep, dat is gewoon heel erg vaagquote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Buschetta het volgende:
*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
Ik hoop dat de desbetreffende persoon zeer veel pijn heeft gehad van die andere.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef falloutboy het volgende:
but you can't hurt me now, I m over you.
![]()
is jantje smit luisteren een teken van diepgang, alleen omdat je ook naar bzn zou kunnen luisteren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi eigenlijkIk vind het meestal wel een teken van enige diepgang...
Beter dan "AniTa jE bEnT Me SgAtJuHhHh, hVj, wJnMk" enz.![]()
quote:Smile, cause it's the second best thing you can do with your lips. It's there in the voice, a sound that can wrap around you like a blanket and keep you warm even through the darkest night.
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef -Willempie- het volgende:
Ik weet niet welke kamper dit in zijn naam zet:
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
![]()
Annoyendequote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragen
als er iets is, zeg het dan en als je iets kwijt wilt spreek iemand dan aan maar dit zielige indirecte aandachtvragende gekneus vind ik echt heel erg![]()
quote:
oh?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef OldJeller het volgende:
Semi-diep?
'Ik geef een feestje in mijn kelder vanavond' ?
Yup, schijnt zeer populair te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:22 schreef Urquhart het volgende:
In mijn lijst is het schijnbaar hip om wat Spaanse kreten in je naam te hebben staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |