Leuk, tassen steken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
sommige mensen zijn zulke bag stabbers
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
"Voel me kut dus lig in bed, need me? call me!"
Wel de betere plek om aan je kut te voelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
emotionele puberquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef tonks het volgende:
Hey wtf die xxx is niet bedoeld voor liefde kutmensen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
【♥】ҳ̸Ҳ̸ҳ(L) AnNiEkJJ" (L)ҳ̸Ҳ̸ҳ【♥】-->Embrace Me,,For This, I G
Depeche Modequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:52 schreef aerodynamic het volgende:
all i ever wanted,all i ever need is here in my arms
![]()
![]()
![]()
Kurt Cobainquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Krullenkut het volgende:
"Its better to be hated for what you are, then to be loved for what you are not"
Omg jij hebt zulke mensen in je msnquote:
Zulke mensen van het vrouwelijk geslacht doen wel alles voor een stuk vleeschquote:Op maandag 2 juli 2007 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omg jij hebt zulke mensen in je msn
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef Aufruhr het volgende:
Ik zou bijna vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragen
als er iets is, zeg het dan en als je iets kwijt wilt spreek iemand dan aan maar dit zielige indirecte aandachtvragende gekneus vind ik echt heel erg![]()
Dat is niet semi diep, dat is gewoon heel erg vaagquote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Buschetta het volgende:
*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
Ik hoop dat de desbetreffende persoon zeer veel pijn heeft gehad van die andere.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef falloutboy het volgende:
but you can't hurt me now, I m over you.
![]()
is jantje smit luisteren een teken van diepgang, alleen omdat je ook naar bzn zou kunnen luisteren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi eigenlijkIk vind het meestal wel een teken van enige diepgang...
Beter dan "AniTa jE bEnT Me SgAtJuHhHh, hVj, wJnMk" enz.![]()
quote:Smile, cause it's the second best thing you can do with your lips. It's there in the voice, a sound that can wrap around you like a blanket and keep you warm even through the darkest night.
Dat vind ik dan wel weer humorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:19 schreef -Willempie- het volgende:
Ik weet niet welke kamper dit in zijn naam zet:
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:04 schreef Modjopower het volgende:
![]()
Annoyendequote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat vind ik dus het meest annoyende eraan, dat mensen op die manier om aandacht vragen
als er iets is, zeg het dan en als je iets kwijt wilt spreek iemand dan aan maar dit zielige indirecte aandachtvragende gekneus vind ik echt heel erg![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |