Disana?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Frasier het volgende:
o
een spook cosquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Frasier het volgende:
o
Mooie OPquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Frasier het volgende:
o
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je ziet dat ik me best erop heb gedaan.
Ik niet. Ik vind Amanda verwend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben voor Amanda met hem mee.
Nergens voor nodig dat het verwende mormel gaat shoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef DaanDobber het volgende:
Ik ben voor Amanda met hem mee.
voornamelijk voor jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub gaat hem blokken voor Brian denk ik.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Is de COS titel daarom zo bijzonder?![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
(liever een snelle cos dan een mooie op !)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:30 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik zou ook kunnen zeggen omdat ik vanochtend in mijn noten geschopt ben"
Brian: "Jouw noten hebben niks met het pokeren te maken gehad. Ik heb met het pokeren te maken gehad."
ja ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef riri het volgende:
ik denk dat als de unanieme stemming naar jaap gaat dat huub het blokkeert....dat zou ik super vinden als huub dat deed....jaap keihard laten vallen voor zijn oneerlijke gedrag
Bij Brian stemt huub voor...
toen was het tegen Lieke, dat deert natasja niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet Natasja nu zo over de zeik is over het gedrag van Jaap....... terwijl ze het eeeeeenig vond dat Jaap de kleren van Liekes lijf probeerde te scheuren.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:33 schreef riri het volgende:
Ik zou nooooooooooooooooooooooooooit met Denniks mee willen.....vindt het een super nare gast
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet Natasja nu zo over de zeik is over het gedrag van Jaap....... terwijl ze het eeeeeenig vond dat Jaap de kleren van Liekes lijf probeerde te scheuren.
Zo is dat! De OP is meestal de eerste post die ik oversla!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
(liever een snelle cos dan een mooie op !)
Overtuiging hieroquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:34 schreef grazygirl het volgende:
hoop dat huub deze NOU eens laat klappen
Dennis, Jaap en Natasia?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Alle miljonairs zijn opgetrommeld. Eenmaal bij elkaar ontvangen ze een brief, deze komt echter niet als een verrassing, na wat er de laatste 24 uur heeft afgespeeld. Hij liegt er niet om 1000 euro borg gaat er van Dennis, Jaap en Natasia af. Bovendien 100.000 euro boete en een sanctie van duizend euro borg plus 100.000 jackpot eraf, voor de diva. Ook volgt er voor de Surinaamse een officiële waarschuwing, deze blijft geldig tot haar vertrek. Maar er is meer, helaas voor Natasia mag ze niet mee naar de P.C hoofdstraat. Over een uur volgt een nieuwe stemming waarin unaniem besloten moet worden wie Dennis mee mag nemen in plaats van de diva. Ook mag ze niet meestemmen...
Ik maak op uit dit villa vandaag stukje dat Dennis en Huub geen 100.000 euro jackpotverlies hoeven te incasseren?
Of is het gewoon onhandig opgeschreven?
Ik denk dat Natasia wel gaat, morgen.
Ze loopt al een tijdje de dagen af te tellen, en verlangt wel naar huis.
Sowieso klopt er niets van die zin zodat het lijkt alsof er al een standaard boete is uitgedeeld van 100 000 (dus niet van jackpot)quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Alle miljonairs zijn opgetrommeld. Eenmaal bij elkaar ontvangen ze een brief, deze komt echter niet als een verrassing, na wat er de laatste 24 uur heeft afgespeeld. Hij liegt er niet om 1000 euro borg gaat er van Dennis, Jaap en Natasia af. Bovendien 100.000 euro boete en een sanctie van duizend euro borg plus 100.000 jackpot eraf, voor de diva. Ook volgt er voor de Surinaamse een officiële waarschuwing, deze blijft geldig tot haar vertrek. Maar er is meer, helaas voor Natasia mag ze niet mee naar de P.C hoofdstraat. Over een uur volgt een nieuwe stemming waarin unaniem besloten moet worden wie Dennis mee mag nemen in plaats van de diva. Ook mag ze niet meestemmen...
Ik maak op uit dit villa vandaag stukje dat Dennis en Huub geen 100.000 euro jackpotverlies hoeven te incasseren?
Ik snap er nu even helemaal niets meer van. Wat is het verschil tussen 100.000 boete en 100.000 af van de jackpot.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
niets... gewoon dom geschrevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap er nu even helemaal niets meer van. Wat is het verschil tussen 100.000 boete en 100.000 af van de jackpot.
Dus erg slim van Huub. Speltechnisch gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef riri het volgende:
als jaap dit verknalt bij huub kan ie het vergeten
even serieus... je trapt toch niet in die schrijfseltjes van 10quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
En Jaap naait ze waar ze bij staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat nu toch door om Jaap te testen. Waar Lieke dus de hele tijd voor aan het lullen was.
Scan, heeft Huub nu wel of niet een boete gekregen? En Jaap?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit er een beetje door volgens mij.
Ben benieuwd, zou wel een meesterlijke schaakzet zijn om Brian en Amanda te naaien.!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft dus gezegd dat hij voor iedereen 400 euro uitgeeft.
Hij heeft net tegen Lieke en Huub gezegd dat hij dat niet doet maar voor Jaap Lieke en Huub 667 euro uitgeeft, dan heeft hij ruzie met Brian, Amanda en Dennis... "test me" zegt Jaap.
(hij had al tegen dennis gezegd dat hij sowieso alles zelf opmaakt)
Huub en Dennis hebben een boete gehad, Natasia ook en Jaap NIETquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Scan, heeft Huub nu wel of niet een boete gekregen? En Jaap?
ben benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is terug op gay.nl en word wel aangepakt maar hij reageert wel..ik zal kijken of ik wat kan knippen en plakken:)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een boete gehad, Natasia ook en Jaap NIET
Ik nietquote:
Yep.. laat Jaap maar zien wat hij waard is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft dus gezegd dat hij voor iedereen 400 euro uitgeeft.
Hij heeft net tegen Lieke en Huub gezegd dat hij dat niet doet maar voor Jaap Lieke en Huub 667 euro uitgeeft, dan heeft hij ruzie met Brian, Amanda en Dennis... "test me" zegt Jaap.
(hij had al tegen dennis gezegd dat hij sowieso alles zelf opmaakt)
Ik heb iedereen in de vorige COS zitten uithoren omdat ik het had gemist. Dit [DGK] Updates #4 is wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Scan, heeft Huub nu wel of niet een boete gekregen? En Jaap?
neeeheeeeeeeeeequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric is terug op gay.nl en word wel aangepakt maar hij reageert wel..ik zal kijken of ik wat kan knippen en plakken:)
Wat een flapdrol is het ook....... hoe vaak stond hij niet vooraan met schelden.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric op gay.nl:
Ik ben weg omdat ik het een echte asobende vond geworden, vee lte oppervlakkig, fysiek en verbaal geweld: kan een hoop hebben, maar vond het een beetje veel van het goeie... Daarnaast zag het er niet naar uit dat ik nog aan mijn studie ging toekomen, dus kan ik dat beter thuisdoen
Ja, ik heb Huub gepijpt.
Het was geen kots maar appels: was een beetje matig, maar als i kterugkijk lach ik me rot
bij deze
Thanxquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric op gay.nl:
Ik ben weg omdat ik het een echte asobende vond geworden, vee lte oppervlakkig, fysiek en verbaal geweld: kan een hoop hebben, maar vond het een beetje veel van het goeie... Daarnaast zag het er niet naar uit dat ik nog aan mijn studie ging toekomen, dus kan ik dat beter thuisdoen
Ja, ik heb Huub gepijpt.
Het was geen kots maar appels: was een beetje matig, maar als i kterugkijk lach ik me rot
bij deze
Dus dat hele stukje is gewoon lariekoek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub en Dennis hebben een boete gehad, Natasia ook en Jaap NIET
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb iedereen in de vorige COS zitten uithoren omdat ik het had gemist. Dit [DGK] Updates #4 is wat ik heb begrepen.
Ze heeft wel nieuwe scheve tieten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef webextreme.nl het volgende:
waat? natasia heeft voor niks in de kooi gezeten?
is ook een goede idd, wordt hij daar op gay.nl op aangepakt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga aan Eric vragen hoe het om als aanrander bekend te staan..
Kunnen ze niet even kwaad op Amanda worden? Die zit gewoon moeilijk te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef farscapevr6 het volgende:
zie je amanda blokt, of zijzelf om 100% uit te kunnen geven of brian laten gaan zodat hij kadootjes voor haar kan kopen
Dat moet nog blijken. Misschien naait hij Dennis wel. Kan ook nog.quote:
hoe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken. Misschien naait hij Dennis wel. Kan ook nog.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric op gay.nl:
Mooi, maak een relletje huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:44 schreef Meganog het volgende:
Huub gaat niet op Brian stemmen.
Ze zit erbij als een klein verwend kind dat haar zin niet krijgt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
Amanda... het zijn stemmingen......... geen stemmings.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb iedereen in de vorige COS zitten uithoren omdat ik het had gemist. Dit [DGK] Updates #4 is wat ik heb begrepen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Leuk dubbelspel van Jaap..
Is dat goed van Jaap? Ik denk het niet, want Natasia gaat echt nergens heen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Heel erg goed van Jaap, hij gaat er vanuit dat Natasia gaat en denkt door aan nieuwe allianties.
Iedereen tegen Huub en Lieke.
Want Jaap is Huub zat.
Zo zit ze er niet bij, dat is ze gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze zit erbij als een klein verwend kind dat haar zin niet krijgt.![]()
Zoals eerder gepost denk ik toch ook dat ze het echt zat is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat goed van Jaap? Ik denk het niet, want Natasia gaat echt nergens heen.
Zet maar in het Eric-topic, die zooi van gay.nl.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga aan Eric vragen hoe het om als aanrander bekend te staan..
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
De COS is niet het "pleur alles maar neer want het is er zo gezellig en dan krijg je lekker veel reacties"-topic![]()
Jaap gaat straks schrikken als er een nieuwe ppoll is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:49 schreef Cungy het volgende:
Jaap speelt dit op het verkeerde moment...gaat hem later opbreken..
en ik gun Jaap het absoluut nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Meganog het volgende:
Heel fraai. Brian dacht dat hij de stemming hem in zijn zak had.
Lieke nu druk op Amanda om op Jaap te stemmen.
prima... laat de rest het maar eens doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Kinga het volgende:
wat is huub maar passief... met zijn boekje
Ik hoop het zo!!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap gaat straks schrikken als er een nieuwe ppoll is.
Dit is een prima zet van Huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
Amanda is 'n domme doos. Maar Huub is ook niet slim, Jaap gun ik 'm al helemaal nietMaar Brian ook niet. Ik wil dat Lieke gaat!
![]()
iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap gaat straks schrikken als er een nieuwe ppoll is.
en met z'n handen in z'n zakken onder een Hummer komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
Dennis moet lekker alleen gaan
Joh ???quote:
In de PC Hoofstraat niet gek veel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Frasier het volgende:
Wat een smerig verwend hoeren-nest is Amanda! "Wat kan je kopen voor 400 euro?"
Dat is nog nooit anders geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Amanda wil alles zelf houden.
Ik ook. Misselijke graaiers.quote:
ik zou gaan voor www.aanrandjaap.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Zou ik www.kneusjaap.nl registreren?
doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
prima plan... zal ik wel es logjes gaan schrijven over die aanranderquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Staat die niet al op naam van Jaap?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Ik hoorde het ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, dus toch 300.000 euro boete (in totaal) voor Huub.
En volgens mij heeft hij zijn 10.000 euro gewoon van zijn pappie gekregen.
Het was de manier waarop ze dat zei en die blik erbij. Verwend kut-kind dat 't is. Ze zouden haar is een paar jaar in de rimboe moeten stoppen.quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
ja, laat je maar gaan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Desii het volgende:
[..]
prima plan... zal ik wel es logjes gaan schrijven over die aanrander
Dat interesseert Brian geen fluit. Ik kan me niet herhinneren dat hij iemand buiten BAN iets gegund heeft buiten jaap zijn huwelijksreis danquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef akveor het volgende:
Huub zou nu tegen Brian moeten zeggen: Als jij Amanda niet kan omlullen dan is het jou schuld dat ie down de drain gaat Brian.
Hij is erg verongelijkt dat hij wel een boete heeft, en sommige andere niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Huub is boos en chagerijnig. Hij wil de sfeer nog veel verrotter maken.
Preciesquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef BarryK het volgende:
Amanda en Brain doen alsof het alleen maar Huub z'n schuld is. A. zegt tegen Lieke dat ze is tegen dr vriendje moet optreden, maar Brian praat Amanda ook niet om om op Jaap te stemmen.
Dan laat ie wel iets voor Jaap down de drain gaan....en kan het tegen hem gebruikt worden....quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dat interesseert Brian geen fluit. Ik kan me niet herhinneren dat hij iemand buiten BAN iets gegund heeft buiten jaap zijn huwelijksreis dan
Natuurlijk moet Brian gaan want Amanda wil voor 4000 euro nog mooiere oorbellen dan Lieke van Huub heeft gekregen en voor 400 kan je nog geen sjaaltje kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:52 schreef Kinga het volgende:
Amanda wil alles zelf houden.
Een kilo veren of een kilo loodquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
Brian: Wat weegt nou zwaarder meer?
Dan moet hij eens in de spiegel kijken en dan ziet hij aan wie hij dit alles heeft te dankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is erg verongelijkt dat hij wel een boete heeft, en sommige andere niet.![]()
Nee, dat is Natasia. Huub zegt net dat hij zijn boete terecht vindt. En Dennis heeft ook de boete gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is erg verongelijkt dat hij wel een boete heeft, en sommige andere niet.![]()
Volgens mij is Amanda zelf nog nooit in de PC geweest , want je kan er gewoon iets leuks voor kopen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Brian gaan want Amanda wil voor 4000 euro nog mooiere oorbellen dan Lieke van Huub heeft gekregen en voor 400 kan je nog geen sjaaltje kopen.
euhmmmmm ja.......quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef DaanDobber het volgende:
Omdat is echt zo dom dat ze het niet begrijpt dat ze niets begrijpt heh?
Zit wat inquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Als Lieke en Huub overbleven met zijn tweeën, moet Huub Lieke laten winnen: want dan is hun gezamenlijke prijzengeld (eerlijk zullen we alles delen) hoger.
Zeer mooi inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Goed zo! Huub en Lieke geven hun deel aan Amanda. Jaap koopt vervolgens niks. Amanda zet naaldhaak in Jaap z'n rechterbal en Brian wordt para!
ik ook niet, van mij kreeg dat kutwijf helemaal niks. De t£$%ng kon ze krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda valt Huub weer eens aan.... en dan zegt huub dat zijn 400 euro wel naar Amanda mag. Ik snap er niets meer van nu
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Goed zo! Huub en Lieke geven hun deel aan Amanda. Jaap koopt vervolgens niks. Amanda zet naaldhaak in Jaap z'n rechterbal en Brian wordt para!
Hij had met Huub en Lieke toch dezelfde deal gemaakt als met Brian net? testen of Jaap te vertrouwen wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda valt Huub weer eens aan.... en dan zegt huub dat zijn 400 euro wel naar Amanda mag. Ik snap er niets meer van nu
Lieke krijgt hem noooooooit van Amanda of Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet opperen voor Lieke, of Amanda? Wie zijn daar falikant tegen dan?![]()
Dan kunnen ze hem er de schuld niet van geven dat ie "down the drain" gaat. Amanda hoeft nu alleen maar op Jaap te stemmen en dan zal Jaap (zogenaamd) 1200 euro aan haar besteden. Maar omdat Amanda zo verschrikkelijk koppig is en toch alleen voor WB zal blijven stemmen is zij de enige die er straks op aangesproken kan worden dan er niemand meegaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
dat durft Jaap dan weer niet denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Alleen het geld he, Amanda mag niet zelf shoppen. Als Jaap gaat krijgt Amanda natuurlijk no way 1200 euro van Jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, van mij kreeg dat kutwijf helemaal niks. De t£$%ng kon ze krijgen.![]()
Oldenzaal, maar niet geboren en getogen. Ook mensen van buiten de randstad worden tegenwoordig toegelaten in de PC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
"Als ik wat nodig heb uit de PC, stuur ik mijn broer wel naar de PC en laat ik
hem het opsturen" zegt het boertje van buuten oldenzaal.
Het is weer net zoals met Eric: Huub denkt dat hij nog een maatje aan Jaap heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
Gaan Huub op Jaap stemmenWat een sukkel als dat zo is.
Een zondag geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het is zeker niet bekend wanneer Sylvia komt?
Ik dacht dat dat voor deze week gepland staat, en hoorde vanmiddag dat ze terug is uit Barcelona.
Beidequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Even vraagje..... Heeft Dennis ook een boete gehad? of alleen Huub?
en ik geloof gewoon niet dat Jaap die streek bij Amanda wel uithaalt; die lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alleen het geld he, Amanda mag niet zelf shoppen. Als Jaap gaat krijgt Amanda natuurlijk no way 1200 euro van JaapEn ik geloof best dat het Lieke en Huub geen zak interesseert dat ze niets uit die PC Hooft krijgen, ze bestellen daar wekelijks kleding, het gaat toch gewoon om het 'shopgevoel'. Dat krijgt Amanda sowieso gewoon niet.
Als Brian gaat krijgt Amanda juist 1000 euro, dus Brian mag idd absoluut niet.
Denniks ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ziehier [DGK] Updates #4 de info die ik uit de COS heb verzameld. Alleen over de totale boete van Huub en Brian is onduidelijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde dat ze a.s. zondag zou komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het is zeker niet bekend wanneer Sylvia komt?
Ik dacht dat dat voor deze week gepland staat, en hoorde vanmiddag dat ze terug is uit Barcelona.
Dennis, Huub en Natasia hebben alle 100.000 euro boete, en 1000 euro intrekking van hun borg gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
Eerst zegt Amanda dat ze stemmingen altijd los ziet, dat doet ze nu echt niet he
Dat is standaard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
ja, knap he, als je altijd iemand anders de schuld kunt geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet het[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
www.huubfeedsyourhead.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.
Goede reclame ook voor "de PC". Dus daar komt omhooggevallen paupertrash als Amanda.![]()
Ik denk dat Jaap nu gaat klieren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
Huub waag het niet..... want hij is echt zo soft
Het is echt trash he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.
Goede reclame ook voor "de PC". Dus daar komt omhooggevallen paupertrash als Amanda.![]()
Jaap gaat wel blocken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
KUT ... WAAROM NOU HUUB???
Jaap wil Huub en Lieke naaien hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
KUT ... WAAROM NOU HUUB???
Op de PC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Als een snol in de koplampen van een Hummer.
Natas mag niet mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo hebben ze het over die 4 mille vh pokeren?
Stond toch al vast dat Dennis die als winnaar met Natasia zou gaan verbrassen?
Natasja heeft straf en mag niet shoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie mee mocht met Benniks naar de PC Hooft. Tas heeft straf en mag niet mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar gaat de stemming over, ik zocht in vorige Cossen en kan het niet vinden![]()
Je hebt nogal wat gemist.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natas heeft strafquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft ze straf?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft straf en mag niet shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |