Volgens mij is Amanda zelf nog nooit in de PC geweest , want je kan er gewoon iets leuks voor kopen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Brian gaan want Amanda wil voor 4000 euro nog mooiere oorbellen dan Lieke van Huub heeft gekregen en voor 400 kan je nog geen sjaaltje kopen.
euhmmmmm ja.......quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef DaanDobber het volgende:
Omdat is echt zo dom dat ze het niet begrijpt dat ze niets begrijpt heh?
Zit wat inquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
Als Lieke en Huub overbleven met zijn tweeën, moet Huub Lieke laten winnen: want dan is hun gezamenlijke prijzengeld (eerlijk zullen we alles delen) hoger.
Zeer mooi inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Goed zo! Huub en Lieke geven hun deel aan Amanda. Jaap koopt vervolgens niks. Amanda zet naaldhaak in Jaap z'n rechterbal en Brian wordt para!
ik ook niet, van mij kreeg dat kutwijf helemaal niks. De t£$%ng kon ze krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda valt Huub weer eens aan.... en dan zegt huub dat zijn 400 euro wel naar Amanda mag. Ik snap er niets meer van nu
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Goed zo! Huub en Lieke geven hun deel aan Amanda. Jaap koopt vervolgens niks. Amanda zet naaldhaak in Jaap z'n rechterbal en Brian wordt para!
Hij had met Huub en Lieke toch dezelfde deal gemaakt als met Brian net? testen of Jaap te vertrouwen wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Amanda valt Huub weer eens aan.... en dan zegt huub dat zijn 400 euro wel naar Amanda mag. Ik snap er niets meer van nu
Lieke krijgt hem noooooooit van Amanda of Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet opperen voor Lieke, of Amanda? Wie zijn daar falikant tegen dan?![]()
Dan kunnen ze hem er de schuld niet van geven dat ie "down the drain" gaat. Amanda hoeft nu alleen maar op Jaap te stemmen en dan zal Jaap (zogenaamd) 1200 euro aan haar besteden. Maar omdat Amanda zo verschrikkelijk koppig is en toch alleen voor WB zal blijven stemmen is zij de enige die er straks op aangesproken kan worden dan er niemand meegaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
dat durft Jaap dan weer niet denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Alleen het geld he, Amanda mag niet zelf shoppen. Als Jaap gaat krijgt Amanda natuurlijk no way 1200 euro van Jaapquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, van mij kreeg dat kutwijf helemaal niks. De t£$%ng kon ze krijgen.![]()
Oldenzaal, maar niet geboren en getogen. Ook mensen van buiten de randstad worden tegenwoordig toegelaten in de PC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
"Als ik wat nodig heb uit de PC, stuur ik mijn broer wel naar de PC en laat ik
hem het opsturen" zegt het boertje van buuten oldenzaal.
Het is weer net zoals met Eric: Huub denkt dat hij nog een maatje aan Jaap heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef schatje het volgende:
Gaan Huub op Jaap stemmenWat een sukkel als dat zo is.
Een zondag geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het is zeker niet bekend wanneer Sylvia komt?
Ik dacht dat dat voor deze week gepland staat, en hoorde vanmiddag dat ze terug is uit Barcelona.
Beidequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Even vraagje..... Heeft Dennis ook een boete gehad? of alleen Huub?
en ik geloof gewoon niet dat Jaap die streek bij Amanda wel uithaalt; die lafbek!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alleen het geld he, Amanda mag niet zelf shoppen. Als Jaap gaat krijgt Amanda natuurlijk no way 1200 euro van JaapEn ik geloof best dat het Lieke en Huub geen zak interesseert dat ze niets uit die PC Hooft krijgen, ze bestellen daar wekelijks kleding, het gaat toch gewoon om het 'shopgevoel'. Dat krijgt Amanda sowieso gewoon niet.
Als Brian gaat krijgt Amanda juist 1000 euro, dus Brian mag idd absoluut niet.
Denniks ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ziehier [DGK] Updates #4 de info die ik uit de COS heb verzameld. Alleen over de totale boete van Huub en Brian is onduidelijkheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde dat ze a.s. zondag zou komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het is zeker niet bekend wanneer Sylvia komt?
Ik dacht dat dat voor deze week gepland staat, en hoorde vanmiddag dat ze terug is uit Barcelona.
Dennis, Huub en Natasia hebben alle 100.000 euro boete, en 1000 euro intrekking van hun borg gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
Eerst zegt Amanda dat ze stemmingen altijd los ziet, dat doet ze nu echt niet he
Dat is standaard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
ja, knap he, als je altijd iemand anders de schuld kunt geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Amanda geeft hem niet aan Jaap. En toch gaat Huub straks de schuld krijgen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet het[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
www.huubfeedsyourhead.nlquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef webextreme.nl het volgende:
Zou ik www.kneusjaap.nl registreren?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.
Goede reclame ook voor "de PC". Dus daar komt omhooggevallen paupertrash als Amanda.![]()
Ik denk dat Jaap nu gaat klieren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef Desii het volgende:
Huub waag het niet..... want hij is echt zo soft
Het is echt trash he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze begint al weer op dat opgewonden schorre toontje te blèren.
Goede reclame ook voor "de PC". Dus daar komt omhooggevallen paupertrash als Amanda.![]()
Jaap gaat wel blocken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
KUT ... WAAROM NOU HUUB???
Jaap wil Huub en Lieke naaien hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
KUT ... WAAROM NOU HUUB???
Op de PC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Als een snol in de koplampen van een Hummer.
Natas mag niet mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoezo hebben ze het over die 4 mille vh pokeren?
Stond toch al vast dat Dennis die als winnaar met Natasia zou gaan verbrassen?
Natasja heeft straf en mag niet shoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie mee mocht met Benniks naar de PC Hooft. Tas heeft straf en mag niet mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar gaat de stemming over, ik zocht in vorige Cossen en kan het niet vinden![]()
Je hebt nogal wat gemist.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natas heeft strafquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom heeft ze straf?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft straf en mag niet shoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |