Ze zullen alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:48 schreef venomsnake het volgende:
Wordt wel een beetje een team op leeftijd in de havenstad, [afbeelding]
Ja het verbaasde mij ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik zie het nu op het ANP - kan het eigenlijk niet geloven.
Het is toch al april geweest?
het bericht duhquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, denk JIJ eens na. Wat is hier nep aan?
Waarom zou dat nep zijn dan? Het staat notabene op het ANP.quote:
ANP...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staat ook geen linkje naar het oorspronkelijke bericht bij enzo.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je ANP niet kan linken, het staat verder ook nergens. Leest heel Nederland over dit bericht heen dan?
Je kan mij niet vertellen dat dit geen hoax is.
En Coen Moulijn weet precies wat een hoax is, die man is hartstikke bij de tijd.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:13 schreef Originele_Naam het volgende:
nep dus
Coen weet niet eens wat een hoax is manquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je ANP niet kan linken, het staat verder ook nergens. Leest heel Nederland over dit bericht heen dan?
En Coen Moulijn weet precies wat een hoax is, die man is hartstikke bij de tijd.
t staat zelfs op telegraaf.nl ben je scheel ofzo? teeeringquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een juweeltje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Coen is van de oude stempel en kent de Kuip nog toen het uitverkocht was.
Ja, dat staat er toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:32 schreef Sjechov het volgende:
Tot mijn grote verbazing is het echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |