Natuurlijk was de VS niet leuk voor Albers. Maar als je hartstikke zwaar bent met brandstof verlies je nu eenmaal veel tijd per rondje en verlies je veel tijd met blauwe vlaggen. Albers gokte op een SC, dan was het wel goedgekomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in. Maar echt lekker kan het niet zijn als je Albers bent.
[..]
Valt Honda je tegen? Die gasten kunnen bij mij niet eens meer tegenvallen.Ze zitten volgens mij ook gewoon op hun standaardniveau op het moment.
Zou leuk zijn en gaat wel lukken ook denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had juist een kleiner gat verwacht. Ik hoop dat ze het dit weekend nog onder de 2,5 seconden gaan krijgen.
Vind ik eigenlijk sowieso al een foute taktiek om te gokken op de SC, maar het zou me niks verbazen als hij dat van het team kreeg opgedrongen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Natuurlijk was de VS niet leuk voor Albers. Maar als je hartstikke zwaar bent met brandstof verlies je nu eenmaal veel tijd per rondje en verlies je veel tijd met blauwe vlaggen. Albers gokte op een SC, dan was het wel goedgekomen.
Het is gewoon treurig daar. En dan zijn er mensen die Spyker afzeiken. Als er op het moment toch één team daarvoor in aanmerking zou moeten komen is het wel Honda. Al is Toyota ook een aardige kanshebber. Vraag me toch af wat dat is met die Japanse teams. Pompen er veel geld, maar presteren eigenlijk amper.quote:Ja Honda is zo jammer. Ik vind/vond het een leuk team, ze deden zo leuk mee vorig jaar en dat jaar ervoor met bv. die pole op San Marino van Button. Het is nu echt klote, jammer, want er zit veel potentieel in zowel Rubens als Jenson.
Japanse teams hebben een Japanse cultuur. En die werkt niet mee.....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk sowieso al een foute taktiek om te gokken op de SC, maar het zou me niks verbazen als hij dat van het team kreeg opgedrongen.
[..]
Het is gewoon treurig daar. En dan zijn er mensen die Spyker afzeiken. Als er op het moment toch één team daarvoor in aanmerking zou moeten komen is het wel Honda. Al is Toyota ook een aardige kanshebber. Vraag me toch af wat dat is met die Japanse teams. Pompen er veel geld, maar presteren eigenlijk amper.
Hoorde je Gascoyne ook al over. Al is het dan wel grappig om te zien dat SA voorlopig wel alles uit hun mogelijkheden haalt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Japanse teams hebben een Japanse cultuur. En die werkt niet mee.....
Geen fabrieksteam die zich moet verantwoorden, dus durven meer risico te nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoorde je Gascoyne ook al over. Al is het dan wel grappig om te zien dat SA voorlopig wel alles uit hun mogelijkheden haalt.
Haha goed punt. Maar dan hoor je de criticasters niet hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef sanger het volgende:
Ben beneiuwd of mensen nu ook Sutil gaan afzeiken omdat hij langzamer was dan CA.
Dat gebeurde namelijk wel toen CA met pech weinig ronden kon rijden en langzamer was dan Sutil.
Potentieel en Jensen in 1 zin...... 2 of 3 jaar geleden had ik het nog gelooft, maar dat Jensen ooit nog iets presteert (bv een GP winnen, om maar iets te noemen) zie ik persoonlijk niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ja Honda is zo jammer. Ik vind/vond het een leuk team, ze deden zo leuk mee vorig jaar en dat jaar ervoor met bv. die pole op San Marino van Button. Het is nu echt klote, jammer, want er zit veel potentieel in zowel Rubens als Jenson.
Typo??? CA zit toch niet en de huizenverkoperij?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er ook nog mensen zijn (met verstand van F1) die het wel willen opnemen voor Albers. I totally agree met je punt. Albers heeft gewoon tijd nodig om zich aan te passen. Kovolainen is ook constant langzamer geweest dan Fisichella tot aan Canada, en dan hoor je niemand zeuren. Het is gewoon weer puur Nederlands om iets van Hollandse makelarij af te kraken, het is nooit goed.
Wie gokt er nou op een safety car??? Was er regen voorspeld ofzo???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Natuurlijk was de VS niet leuk voor Albers. Maar als je hartstikke zwaar bent met brandstof verlies je nu eenmaal veel tijd per rondje en verlies je veel tijd met blauwe vlaggen. Albers gokte op een SC, dan was het wel goedgekomen.
Ja Honda is zo jammer. Ik vind/vond het een leuk team, ze deden zo leuk mee vorig jaar en dat jaar ervoor met bv. die pole op San Marino van Button. Het is nu echt klote, jammer, want er zit veel potentieel in zowel Rubens als Jenson.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef vosss het volgende:
Jeetje, wát een slechte trainging van Sutil zeg!!! Hij krijgt het nog niet eens voor elkaar om Albers voorbij te steken! Wát een prutser die Sutil!
Nee een ongeluk, daar gokten ze op, like duhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie gokt er nou op een safety car??? Was er regen voorspeld ofzo???
in amerika is dat niet zo gek om op een safetycar te gokken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie gokt er nou op een safety car??? Was er regen voorspeld ofzo???
Nope, juist niet. Albers heeft aangegeven dat te willen en verwachten, het team heeft gezegd dat hij vette pech heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:45 schreef Sally het volgende:
Maar het team heeft in het begin toch alles geprobeerd om de wagen naar Albers' zin aan te passen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |