Z'n salaris maakt hem niet zo veel uit, als ie er maar lekker kan doorzakken tot diep in de nacht.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat denk je: Stormvogels Telstar of dan toch maar Real Madrid?
quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de zomer opzoek naar een nieuwe club:
[..]
Weggegooide jaren.

Dan heeft ie alsnog een behoorlijk salaris nodig...quote:Op maandag 3 maart 2008 00:36 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Z'n salaris maakt hem niet zo veel uit, als ie er maar lekker kan doorzakken tot diep in de nacht.
Helemaal mee eens. Ik hoef hem in ieder geval niet bij Heracles te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat er een Eredivisieploeg zal zijn die hem graag wil toevoegen aan de selectie. Hij heeft weinig rendement en is moeilijk bruikbaar in een team dat voor de punten gaat. Een speciale rol is hij niet goed genoeg voor.
Zoals?quote:Op maandag 3 maart 2008 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien dat er in het buitenland mogelijkheden zijn, zien ze dingen in hem en krijgt hij de kans die hij wil. Zie je vaker dat jongens daar opleven. Bodde bij Swansea bijvoorbeeld. Hij staat nu in de belangstelling van aardig grote clubs.
Misschien is naar het buitenland nog wel het meest verstandig in zijn geval.quote:Heracles gaat opnieuw voor Medunjanin (AZ)
ALMELO - Heracles Almelo heeft zich opnieuw bij AZ gemeld voor Haris Medunjanin. De Almelose club zoekt nog een speler die op nummer tien kan spelen, want met alleen Ricky van den Bergh is die positie wat dun bezet. Daarbij is de bij AZ overbodige Medunjanin een voorname kandidaat.
De 23-jarige aanvallende middenvelder speelde het afgelopen seizoen nauwelijks in Alkmaar, daarvoor werd hij verhuurd aan Sparta. De speler zelf schermt met buitenlandse belangstelling en wil tot het einde van deze maand nergens over praten.
Als dat het niveau van Ajax is volgens jou is Aissati in elk geval een stukke betere spelerquote:
Makkelijk scoren met een quote van 2 maanden geledenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als dat het niveau van Ajax is volgens jou is Aissati in elk geval een stukke betere speler
Dan begrijp ik ook best dat je Isi geweldig vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |