De engelse commentatrice bij Sport 1 verwoordde het goed:quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Norrage het volgende:
Mahut!
Waarom speelt gasquet ineens zo goed???
Gewoon het IBM scoreboard openen en dan All Courts kiezen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef TubewayDigital het volgende:
is er nog zo'n deel van de site waar je live alle scores kan zien?
bij RG was dat er wel.
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Timothy is op de baan, zelfs Federer moet plaatsmaken op de BBC.
Niet alleen goede keuzes, maar op Gaël en Timmie na ook nog allemaal favorietjes van mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Cerubo het volgende:
Mijn team van Wimbledon Manager doet het nog goed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Timothy is op de baan, zelfs Federer moet plaatsmaken op de BBC.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Mahut is kansloos zeg...staat ook slecht te serveren voor zijn doen en dan is hij ineens ERG beperkt
niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vijf zelfs, maar wat heb je er aan?
Hehe, ja ik moest uitkomen met budget en wilde niet de echt dure spelers nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Niet alleen goede keuzes, maar op Gaël en Timmie na ook nog allemaal favorietjes van mij![]()
.
Ik hoop dat je team het goed blijft doen!
Update Wiki + OP.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
streamsCNN staat wel in de wiki, maar niet in de OP![]()
Yepquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Andiyan het volgende:
Volgens de voorspelling wordt het straks weer droog toch?
wtf wat cool, wimbledonmanagerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Cerubo het volgende:
Naam: Serbian Squad
1 Berdych, Tomas ¤1875 0 0 Verkoop
2 Henman, Tim ¤620 0 0 Verkoop
3 Ivanovic, Ana (Joker) ¤3816 0 0 Verkoop
4 Djokovic, Novak ¤3010 0 0 Verkoop
5 Paszek, Tamira ¤678 0 0 Verkoop
6 Roddick, Andy ¤2930 0 0 Verkoop
7 Monfils, Gael ¤582 0 0 Verkoop
8 Jankovic, Jelena ¤4673 0 0 Verkoop
9 Krajicek, Michaella ¤957 0 0 Verkoop
10 Tipsarevic, Janko ¤571 0 0 Verkoop
Mijn team van Wimbledon Manager doet het nog goed.
Ik hoop eigenlijk dat Rafa de finale niet eens haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
O, en Federer gaat winnen natuurlijk van Rafa in de finale![]()
Ga daar maar niet vanuit, er moet nog een complete mannenpartij afgerond worden. En als ik zo naar de BBC kijk 100% geen tennis voor 20.00 (court klaarmaken / inspelen / enz.), dus Krajicek kan het park verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komt Misa nog in actie vanavond
Ik ook niet. Berdych-Federer zou wel een mooie finale zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Rafa de finale niet eens haalt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit, er moet nog een complete mannenpartij afgerond worden. En als ik zo naar de BBC kijk 100% geen tennis voor 20.00 (court klaarmaken / inspelen / enz.), dus Krajicek kan het park verlaten.
Of Federer - Djokovic. Die gun ik het ook wel om de finale te halen. Niet te winnen natuurlijk, maar alleen te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ook niet. Berdych-Federer zou wel een mooie finale zijn
Absoluut zou ook een erg gave zijn. Alleen moet Djokovic dan juist wel winnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of Federer - Djokovic. Die gun ik het ook wel om de finale te halen. Niet te winnen natuurlijk, maar alleen te halen.
Heel mooi, Wij hopen er rond 11 uur te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Geen tennis meer vandaag, morgen op de outside courts vanaf 12.00 NL tijd, Centre Court en Court no. 1 pas om 14.00 NL tijd.
Ze speelt hartstikke goed! Vandaag 6-1 6-2 en maar 10 unforced errors geslagen, 7 aces maar liefst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je haar wel zien spelen dan? Ze is kansloos.
Veel plezier ML!
En maandag had ze nog matchballen tegen geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze speelt hartstikke goed! Vandaag 6-1 6-2 en maar 10 unforced errors geslagen, 7 aces maar liefst.
Neehoor, ze gaat voor een verrassing zorgen!![]()
Dat zeg ik, een verrassing!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En maandag had ze nog matchballen tegen geloof ik.![]()
Hingis komt gewoon tekort voor de huidige top, als ze wint zou het haast een sensatie zijn.
Ze is pas iets van 25 hoor, Mauresmo is al 27 en won vorig jaar nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Hingis is nu een leuke top 10 speelster (nog net..verwacht niet lang meer om heel eerlijk te zijn) maar niet meer dan dat..
Niet meer goed genoeg voor een GS overwinning
Tuurlijk, maar je zegt wel net zelf dat Hingis zo goed bezig was. Dat is dus niet waar, ze lag er maandag bijna uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een verrassing!
En trouwens, het is algemeen bekend dat de top spelers in het begin van een Grand Slam weleens moeite hebben, maar dat ze er later in komen.
Als Hingis met een Serena, Henin of Sharapova geconfronteerd wordt, moet ze normaal gezien genadeloos afhaken... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ze van een échte topper kon winnen.quote:Hingis redt het dmv haar oneindige talent![]()
Dat weet ik. Maar ze heeft zoooveel talent, dat ik denk dat ze het wel redt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als Hingis met een Serena, Henin of Sharapova geconfronteerd wordt, moet ze normaal gezien genadeloos afhaken... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ze van een échte topper kon winnen.
Maar er is zoveel meer nodig dan louter talent... Doorzettingsvermorgen, karakter, conditie en kracht. En vooral op die laatste twee vlakken heeft Hingis zwaar ingeboet sinds haar comeback. Ze heeft twee jaar volledig plat gelegen hé, dat voel je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze heeft zoooveel talent, dat ik denk dat ze het wel redt.
Ik vind Hingis en Henin de meest getalenteerde tennissters trouwens.
Misschien is het ook meer wishful thinking van mequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar er is zoveel meer nodig dan louter talent... Doorzettingsvermorgen, karakter, conditie en kracht. En vooral op die laatste twee vlakken heeft Hingis zwaar ingeboet sinds haar comeback. Ze heeft twee jaar volledig plat gelegen hé, dat voel je.
Ik geloof niet dat Hingis er ooit nog in zal slagen een Grand Slam te winnen. Maar goed ik ben niet feilloos he.
He Mirri, je bent weer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:23 schreef Mirri het volgende:
HIngis gaat Wimbledon winnen, ik VOEL het![]()
Ik ben helemaal niet verliefd, ik ben gewoon fan van Hingis en ik denk/hoop dat ze Wimbledon gaat winnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
He Mirri, je bent weer terug![]()
Ben je weer verliefd op zo'n ouder meisje?
Ik zag je naam pas nadat ik je reactie gelezen had. Tip: stap over op Justine, dat maakt je reactie geloofwaardiger. Ze is bovendien jonger dan Martina![]()
11 mph? Dat is toch helemaal niks. Ik denk dat je je vergist.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:10 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren op de BBC zeiden ze dat Hingis maar met 60 mph serveert... Als je dat dan vergelijkt met Krajicek die deze week met 11 mph serveerde, dan komt Hingis daar toch wel op tekort.
Maar goed, die service weet ze wel te compenseren met andere zaken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Programma: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule4.html
Krajicek al om 12.00 op Court 3.
Ik denk dat hij 111 mph bedoeldequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
11 mph? Dat is toch helemaal niks. Ik denk dat je je vergist.![]()
Maar goed, gisteren heeft Hingis wel 7 aces geslagen, of die Japanse kan gewoon geen return slaan.
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 111 mph bedoelde![]()
hoe laat begint Misa?![]()
http://rtlztv.rtl.nl/rtlzbroadquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef MisterO het volgende:
en btw: Waar kan ik de RTL7 streams vinden?
Gaat RTL7 Wimbledon eerder uitzenden vandaag of moet er op een herhaling (na 13:00) gerekend worden?quote:
Als het goed is zijn ze ook een uur eerder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef Babske het volgende:
[..]
Gaat RTL7 Wimbledon eerder uitzenden vandaag of moet er op een herhaling (na 13:00) gerekend worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |