Hoezo de weg kwijt?quote:Het gaat niet goed met Amy Winehouse. Volgens bronnen is de Britse zangeres helemaal de weg kwijt. Voor de ogen van een journalist en zijn fotograaf, kerfde ze met een glasscherf de boodschap 'I love Blake' in haar buik.
Voor de duidelijkheid: Blake is de kersverse echtgenoot van Amy ... De zelfdestructieve suikerspin wil dan ook geen rolmodel zijn voor haar fans. "Dat ben ik niet en het kan me ook allemaal gestolen worden. Ik wil liedjes maken omdat ze in mijn hoofd zitten, me gek maken. Voor de rest kan iedereen de pot op", liet Amy de geschrokken journalist weten.
Vloekend en tierend vervolgde ze haar verhaal. "Wat mensen van me denken, kan me niet schelen. Ik heb ook geen mening over mezelf. Ik denk dat niemand van me houdt. Ik heb gewoon een album gemaakt en dat is het. Eigenlijk ben ik gewoon een dom meisje." Het interview met het blad Spin verschijnt in juli.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Jarno het volgende:
RIP voor de nabestaanden en lol @ darwin award!!!
In het geval van Amy, toch eerder mager romantischquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef Scandalous het volgende:
Lekker belangrijk wat een artiest in zijn/haar eigen tijd doet, waarom maakt iedereen zich zo druk om haar.
Amy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |