Hoezo de weg kwijt?quote:Het gaat niet goed met Amy Winehouse. Volgens bronnen is de Britse zangeres helemaal de weg kwijt. Voor de ogen van een journalist en zijn fotograaf, kerfde ze met een glasscherf de boodschap 'I love Blake' in haar buik.
Voor de duidelijkheid: Blake is de kersverse echtgenoot van Amy ... De zelfdestructieve suikerspin wil dan ook geen rolmodel zijn voor haar fans. "Dat ben ik niet en het kan me ook allemaal gestolen worden. Ik wil liedjes maken omdat ze in mijn hoofd zitten, me gek maken. Voor de rest kan iedereen de pot op", liet Amy de geschrokken journalist weten.
Vloekend en tierend vervolgde ze haar verhaal. "Wat mensen van me denken, kan me niet schelen. Ik heb ook geen mening over mezelf. Ik denk dat niemand van me houdt. Ik heb gewoon een album gemaakt en dat is het. Eigenlijk ben ik gewoon een dom meisje." Het interview met het blad Spin verschijnt in juli.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Jarno het volgende:
RIP voor de nabestaanden en lol @ darwin award!!!
In het geval van Amy, toch eerder mager romantischquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef Scandalous het volgende:
Lekker belangrijk wat een artiest in zijn/haar eigen tijd doet, waarom maakt iedereen zich zo druk om haar.
Amy
nou, sterkte met krassenquote:
Vind het ook weer lekker belangrijk dat iemand hier al aandacht aan wilt besteden.. pfff.. boeiendquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef Scandalous het volgende:
Lekker belangrijk wat een artiest in zijn/haar eigen tijd doet, waarom maakt iedereen zich zo druk om haar.
Amy
Ik ben denk ik wel de laatste die gaat krassenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, sterkte met krassen![]()
labiel zijn is hip![]()
moet ze ms zich wat anders profileren, hčquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel de laatste die gaat krassenVind het alleen zonde dat ze nu voor altijd beoordeeld zal worden op haar gedrag ipv haar muziek
Nu hopen dat het snel uit gaat kan ze er een streep doortrekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
in spiegelschrift, kan ze er leuke zeefdrukjes mee maken... Amy
Ja natuurlijk doet ze dat zelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ze ms zich wat anders profileren, hč
ligt toch echt aan madame zelf.
maar ik wil haar best op haar muziek beoordelen, hoor : kut
Dat dacht ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef Cheiron het volgende:
Naar aanleiding van alle media-aandacht voor d'r heb ik toch eens een cd'tje van haar gedownload, maar damn, die heeft wel een geweldige sound!
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:05 schreef Cheiron het volgende:
Naar aanleiding van alle media-aandacht voor d'r heb ik toch eens een cd'tje van haar gedownload, maar damn, die heeft wel een geweldige sound!
Oh, hoe smaken kunnen verschillen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat ze er nu mooier uitziet dan eerst
wel te licht maar ze moet wel minder dan de helft bijkomen wat ze af is gevallen
Ligt het aan mij, of zie ik niks?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Scandalous het volgende:
http://publish.vidavee.co(...)deliveryChannel=play
filmpje van het resultaat
ligt niet aan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of zie ik niks?
wel ja, zo is het maar net.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ach, ik kras ook weleens. Het verdwijnt vanzelf weer en is alleen een uiting van wat voor gevoelens dan ook.
De meeste mensen maken er zo'n drama van, er zijn ergere dingen op de wereld.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ach, ik kras ook weleens. Het verdwijnt vanzelf weer en is alleen een uiting van wat voor gevoelens dan ook.
Jep.. dat heb ik ook wel eens, zeker wanneer je slechts 5 euro met zo'n lotje wintquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Heeft ze het in subscript gekerft?
Een debiele uiting, dat dan weer wel. Maar hey het is jouw uiting hequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
sicke, zielige aandachtrrekkerij, rijp voor de kamer met de gewatteerde murenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Zielige imitatie van Richey van de Manic Street Preachers. Die deed jaren geleden precies hetzelfde tijdens een interview.
[afbeelding]
eerst wel ff een kusje eropquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:48 schreef milagro het volgende:
[..]
sicke, zielige aandachtrrekkerij, rijp voor de kamer met de gewatteerde muren![]()
Bloed oke.. wonden oke... maar iemand die zichzelf verwond?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Zielige imitatie van Richey van de Manic Street Preachers. Die deed jaren geleden precies hetzelfde tijdens een interview.
[afbeelding]
De verslaggever van de NME noemde de MSP fake. Toen kerfde ie 'Four Real' in zijn arm.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
quote:Amy Winehouse kerfde geen liefdesbericht in huid
De geruchten rondom de zelfverminking van Amy Winehouse blijken overtrokken. Tijdens een fotosessie zou zij 'I love Blake' in haar blote buik hebben gekrast.
De geruchten rondom de zelfverminking van Amy Winehouse blijken overtrokken. Tijdens een fotosessie met het Amerikaanse tijdschrift Spin zou de 26-jarige zangeres onlangs met een glasscherf 'I love Blake' in haar blote buik hebben gekerfd. Blake Fielder-Civil is de kersverse echtgenoot van Winehouse.
Beelden op de website van het tijdschrift laten zien dat de zangeres even op de fotograaf moet wachten. Uit verveling tekent zij vervolgens met een stuk glas op haar buik. Van zelfverwonding is echter geen sprake.
Al maanden speculeren media druk over zelfverminkingspraktijken van de zangeres van de hit 'Rehab'. Op vragen over sneeėn in haar arm antwoordde ze dat die het gevolg waren van een valpartij tijdens een avondje uit.
[Novum]
Tekent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
't schijnt allemaal een beetje overtrokken te zijn:
[..]
Dat meen je niet?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat ze er nu mooier uitziet dan eerst
wel te licht maar ze moet wel minder dan de helft bijkomen wat ze af is gevallen
Crazy bitch. Het gaat heel erg hard heel erg verkeerd met deze griet...quote:Amy Winehouse spuugt naar fans
Amy Winehouse heeft tijdens een concert gespuugd naar haar publiek. Enkele fans verlieten hierop de show die Amy gaf in Cornwall, zo meldt de Daily Mirror.
Amy Winehouse heeft tijdens een concert gespuugd naar haar publiek. Enkele fans verlieten hierop de show die Amy gaf in het Britse Cornwall, zo meldt de Daily Mirror.
De soulzangeres had het moeilijk op het podium. Zo leek Winehouse, die een hit scoorde met 'Rehab', in tranen te zijn. Ze sloeg zichzelf uit frustratie met haar microfoon op het hoofd, omdat ze de tekst van haar nummers steeds vergat. Het optreden eindigde toen de broodmagere Amy het podium afstormde tijdens het laatste nummer van haar act.
Fans maken zich zorgen om hun idool, die een reputatie heeft een stevige drinker te zijn. Een woordvoerder van de Londense zangeres bagatelliseert het incident. "Amy baalde van zichzelf", vertelt hij. "Ze was wat roestig, omdat ze een tijdje niet op het podium had gestaan en raakte geėmotioneerd toen ze fouten begon te maken tijdens het optreden."
De afgelopen twee weken zegde ze meerdere concerten af, waaronder een optreden op het North Sea Jazz festival in Rotterdam. Haar management gaf 'uitputting' op als reden voor de afzeggingen, maar de 23-jarige Amy werd verschillende keren gefotografeerd terwijl ze aan het drinken was in haar favoriete pub.
[Novum]
de Manic street preachers zijn ook fake, wat een overschatte lauwe kutpopband.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De verslaggever van de NME noemde de MSP fake. Toen kerfde ie 'Four Real' in zijn arm.
In de Westerse wereld noemen wat dat: hoerquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:31 schreef arneaux het volgende:
Ik las vandaag in een Jazzblad een artikel over haar. Ze vindt zelf (natuurlijk) dat er niets aan de hand is. Wat ik ook uit t artikel begreep is dat ze van vriend naar vriend huppelt.
Ach.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Westerse wereld noemen wat dat: hoer
Maar ze is getrouwd? Van buitenechtelijke relatie naar buitenechtelijke relatie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:31 schreef arneaux het volgende:
Ik las vandaag in een Jazzblad een artikel over haar. Ze vindt zelf (natuurlijk) dat er niets aan de hand is. Wat ik ook uit t artikel begreep is dat ze van vriend naar vriend huppelt.
Ik weet t niet precies. Om eerlijk te zijn weet ik niet van welke maand het blad was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ze is getrouwd? Van buitenechtelijke relatie naar buitenechtelijke relatie?
Ze trouwde op 18 mei 2007 met Blake Fielder-Civil, eveneens 23 jaar oud.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef ruud_fr het volgende:
welke mongool trouwt daar in godsnaam mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |