In mijn middelbare schooltijd waren dat er minstens 15. Toen had ik veel en veel meer tijd.quote:
Lucky you...hier hebben de standaard NG en Disc. niet meer te vertellen dan vissen, auto's of scapheap- en ander geknutsel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Discovery en Nat. Geo. , waarvan wij hier een zender of dertig hebben.
www.weetjes.net dagelijkse nieuwsbrief iets voor jullie dan? Ik vind ze altijd wel leuk elke dag, maar je hebt er geen zak aan.quote:Verder is mijn man een 'weetjes-strooier'. Die heeft elke dag wel een en ander te vertellen aan triviale feitjes.
ik was vorig jaar op Gran Canaria waar ze weekendmiljonairs in het spaans hadden... Nou kan ik geen spaans maar kwam (door logisch te lezen) toch tot de 250.000quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Robbiev85 het volgende:
ooit meegedaan aan weekendmiljonairs? zou een goede tip zijn voor veel mensen hier
De ideale combinatie dus kennelijk, ik kom een eind in de buurt qua info-bronnen, maar red het niet bij jou.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, je leest de krant eens enzo. Groot nieuws hier hoor, 40 jaar pinnen!!
Verder interesseer ik me voor van alles en nog wat, lees alles wat los en vast zit (gemiddeld 8 boeken per week) en kijk erg veel Discovery en Nat. Geo. , waarvan wij hier een zender of dertig hebben. Verder is mijn man een 'weetjes-strooier'. Die heeft elke dag wel een en ander te vertellen aan triviale feitjes.
En ik heb een geheugen dat meestal wel erg goed werkt.
EDIT: En ik ben OUD! Echt OUD!
Papoea Nw guinneaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
Van welk land is Port Moresby de hoofdstad??
Dat is ook zo'n ding. Ik kijk dus dagelijks minstens twee afleveringen van 'Who wants to be a millionaire' de engelse versie dus. Weet je wel hoeveel je daar van opsteekt?? Bovendien vind ik het leuk om me de typisch Engelse 'dingen' zoals uitdrukkingen en dergelijke eigen te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Robbiev85 het volgende:
ooit meegedaan aan weekendmiljonairs? zou een goede tip zijn voor veel mensen hier
Ik dacht wel dat dat er een voor jou wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Papua New Guinea.
Da's erg knap!! Ik kom bij de Engelse versie meestal niet hogeer dan 125.000quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
ik was vorig jaar op Gran Canaria waar ze weekendmiljonairs in het spaans hadden... Nou kan ik geen spaans maar kwam (door logisch te lezen) toch tot de 250.000
Mijn middelbare school heeft juist mn leeshobby een tijd verstoord. Dat verplichte deel was niets voor mij. En dan ook nog beperkt tot fictie en Nederlandse schrijvers...niet mijn favorieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In mijn middelbare schooltijd waren dat er minstens 15. Toen had ik veel en veel meer tijd.
Ik 35, en ook een echte "Trivia-man"... Overal gewoond, school niet afgemaakt, veel levenservaring, dan steek je heel veel op...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's erg knap!! Ik kom bij de Engelse versie meestal niet hogeer dan 125.000
En MM, ik ben 45 jaartjes jong
Amstel niet, dat isquote:
Wij hadden verplichte boekenlijsten. Maar ik had dan weer het voordeel dat ik de helft ofzo allang gelezen had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig was ik als 16jarige al eigenwijs genoeg om daar niet de geëigende boeken als het gouden ei, het bittere kruid en de aanslag op te zetten.
stoer stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig was ik als 16jarige al eigenwijs genoeg om daar niet de geëigende boeken als het gouden ei, het bittere kruid en de aanslag op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |