Betekent dat 846 er dan nog niet bij staat?quote:Ranglijst is bijgewerkt t/m deel 845 plus de punten van 847 en 848
alles tm 848 is aangepastquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Betekent dat 846 er dan nog niet bij staat?
Geen idee, dat stond er toen ik de punten van 848 optelde, dus ik heb het maar zo laten staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Betekent dat 846 er dan nog niet bij staat?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef ElizabethR het volgende:
40 jaar geleden vandaag, en dat was bij Barclays Bank
Het is een goeie tip om aan het begin van de dag wiki's 'vandaag zoveel jaar geleden' rubriek te lezenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe vergaar jij in hemelsnaam zoveel kennis over zoveel verschillende onderwerpen?![]()
Punten zijn aangepastquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
BobSquad... Pas je de punten aan?
Och, je leest de krant eens enzo. Groot nieuws hier hoor, 40 jaar pinnen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Hoe vergaar jij in hemelsnaam zoveel kennis over zoveel verschillende onderwerpen?![]()
In mijn middelbare schooltijd waren dat er minstens 15. Toen had ik veel en veel meer tijd.quote:
Lucky you...hier hebben de standaard NG en Disc. niet meer te vertellen dan vissen, auto's of scapheap- en ander geknutsel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Discovery en Nat. Geo. , waarvan wij hier een zender of dertig hebben.
www.weetjes.net dagelijkse nieuwsbrief iets voor jullie dan? Ik vind ze altijd wel leuk elke dag, maar je hebt er geen zak aan.quote:Verder is mijn man een 'weetjes-strooier'. Die heeft elke dag wel een en ander te vertellen aan triviale feitjes.
ik was vorig jaar op Gran Canaria waar ze weekendmiljonairs in het spaans hadden... Nou kan ik geen spaans maar kwam (door logisch te lezen) toch tot de 250.000quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Robbiev85 het volgende:
ooit meegedaan aan weekendmiljonairs? zou een goede tip zijn voor veel mensen hier
De ideale combinatie dus kennelijk, ik kom een eind in de buurt qua info-bronnen, maar red het niet bij jou.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Och, je leest de krant eens enzo. Groot nieuws hier hoor, 40 jaar pinnen!!
Verder interesseer ik me voor van alles en nog wat, lees alles wat los en vast zit (gemiddeld 8 boeken per week) en kijk erg veel Discovery en Nat. Geo. , waarvan wij hier een zender of dertig hebben. Verder is mijn man een 'weetjes-strooier'. Die heeft elke dag wel een en ander te vertellen aan triviale feitjes.
En ik heb een geheugen dat meestal wel erg goed werkt.
EDIT: En ik ben OUD! Echt OUD!
Papoea Nw guinneaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef ElizabethR het volgende:
Van welk land is Port Moresby de hoofdstad??
Dat is ook zo'n ding. Ik kijk dus dagelijks minstens twee afleveringen van 'Who wants to be a millionaire' de engelse versie dus. Weet je wel hoeveel je daar van opsteekt?? Bovendien vind ik het leuk om me de typisch Engelse 'dingen' zoals uitdrukkingen en dergelijke eigen te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef Robbiev85 het volgende:
ooit meegedaan aan weekendmiljonairs? zou een goede tip zijn voor veel mensen hier
Ik dacht wel dat dat er een voor jou wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Papua New Guinea.
Da's erg knap!! Ik kom bij de Engelse versie meestal niet hogeer dan 125.000quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
ik was vorig jaar op Gran Canaria waar ze weekendmiljonairs in het spaans hadden... Nou kan ik geen spaans maar kwam (door logisch te lezen) toch tot de 250.000
Mijn middelbare school heeft juist mn leeshobby een tijd verstoord. Dat verplichte deel was niets voor mij. En dan ook nog beperkt tot fictie en Nederlandse schrijvers...niet mijn favorieten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In mijn middelbare schooltijd waren dat er minstens 15. Toen had ik veel en veel meer tijd.
Ik 35, en ook een echte "Trivia-man"... Overal gewoond, school niet afgemaakt, veel levenservaring, dan steek je heel veel op...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's erg knap!! Ik kom bij de Engelse versie meestal niet hogeer dan 125.000
En MM, ik ben 45 jaartjes jong
Amstel niet, dat isquote:
Wij hadden verplichte boekenlijsten. Maar ik had dan weer het voordeel dat ik de helft ofzo allang gelezen had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig was ik als 16jarige al eigenwijs genoeg om daar niet de geëigende boeken als het gouden ei, het bittere kruid en de aanslag op te zetten.
stoer stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Gelukkig was ik als 16jarige al eigenwijs genoeg om daar niet de geëigende boeken als het gouden ei, het bittere kruid en de aanslag op te zetten.
Och, liever een eigen wil en smaak dan een lijst vol niemendalletjes van 50pagina's waarvan je alleen de samenvattingen hebt gelezen.quote:
opeens heb je t. je wordt encyclopediequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij hadden verplichte boekenlijsten. Maar ik had dan weer het voordeel dat ik de helft ofzo allang gelezen had.
Volgende week woensdag begin ik in een nieuwe baan die erg veeleisend gaat worden, dan heb ik ook geen tijd meer voor deze quiz
Waar dan? (ben groot S&W-fan, maar kan het even niet plaatsen)quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:09 schreef ElizabethR het volgende:
de Spin?? Komt voor in een Suske en Wiske
quote:
Suske en Wiske op de kermisquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Waar dan? (ben groot S&W-fan, maar kan het even niet plaatsen)
wat voor soort bedrijf?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
BTW: Look who's talking!! Jij gaat ook als een speer hoor!!
Nee, ik ga voor een compleet nieuw Iers bedrijf de marketing afdeling opzetten en runnen
Ik geloof in Tedere Tronica. Als ze al die 'huwelijkskandidaten' voor Sidonia zoeken met de teletijdmachine van Barabas. Dan heb je een stukje dat gaat over Anthony Fokker. Sidonia zet zijn vliegtuig veilig aan de grond, en hij stormt o haar af, armen wijd open. Ze denkt dat ie voor haar komt, maar hij draaft haar voorbij, omarmt zijn Spin, en Sidonia is weer een illusie armer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Waar dan? (ben groot S&W-fan, maar kan het even niet plaatsen)
Aanstellert. ElizabethR vertelt net dat ze binnenkort stopt met deze quiz, dus je staat toch zeer binnenkort bovenaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hey Slowxchatten doe je maar in het slowchat topic.... Ik wil dubbele punten scoren
Jij weet echt teveel.quote:
echte liefhebbers hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:16 schreef DennisBoom het volgende:
S&W en de poenscheppers
Start van full colour reeks
Precies!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Aanstellert. ElizabethR vertelt net dat ze binnenkort stopt met deze quiz, dus je staat toch zeer binnenkort bovenaan
Ik sta vlak achter je ja, slechts 70 punten... en ik doe al een deeltje of 40 niet meer actief mee... nee, dat is concurrentiequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nou Nee, want jij, ST en iago staan maar vlak achter me en WA is ook in Aantocht...
Je gaat s'avonds en 's nachts toch gewoon doorquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:18 schreef DaviniaHR het volgende:weer te laat! Enneh, ER, ik weet het weer. Dat is niet tedere tronica, maar de briesende bruid. Lohengrin komt er ook in voor.
Slapen is verboden in Ierland, dat weet je toch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:18 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Je gaat s'avonds en 's nachts toch gewoon door??
goh tikkie terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:23 schreef DennisBoom het volgende:
Genua
ssst.. geheimpjequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef Cootz het volgende:
Volgens mij is DennisBoom gewoon een kloon van Robbiev85.. Hebben ook allebei hetzelfde usericon en dezelfde sig...![]()
Verbal+2quote:
Wat voor films kijk jij zeg???quote:
Best knap, na de stelling dat deel 67 van Suske & Wiske het eerste album wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef Verbal het volgende:
En ik wist iets wiskundigs(een paar seconden te laat, weliswaar, maar toch
)
V.
IEr klopt iets niet aan de telling van die albums, vandaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Best knap, na de stelling dat deel 67 van Suske & Wiske het eerste album was
Werd goed ontvangen door de critici, hoor. Ik vond hem maar raar. Maar je moet iets doen om aan de 10.000 films te komenquote:
dat is Anniequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:33 schreef Robbiev85 het volgende:
Tomoooooorrrrrroooooooooooooooowwwwwwwwww!!!
Nee, het meisje met de rode haren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef DennisBoom het volgende:
die van dat tassie vasthouden
V. +2quote:
ja, ik las eroverheenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iago, daarom schreef ik vrouw ook als 'vrouw'
Noordelijkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef Yurithemaster het volgende:
seatle?
Da's niet bepaald noordelijker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Robbiev85 het volgende:
sydney?
Ja, welk park (het grootste park)..quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef Iago het volgende:
vancouver?
Is niet bepaald een parkquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef DennisBoom het volgende:
vancouver island?
De appalachen zijn een bergketenquote:
Yep, en MRen heeft er al tweequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef DennisBoom het volgende:
Zoek je een antwoord of drie?
apachen (/s) dan?quote:
En DennisBoom maakt het afquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:05 schreef DennisBoom het volgende:
apaches
En chorokee een Jeepquote:
Jawelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:16 schreef Cootz het volgende:
*eeennn we gaan nog niet naar huis, nog langer niet, nog lange niet*
Alweer???quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:17 schreef DennisBoom het volgende:
Noem de vier turtles uit de Teenage Mutant Ninja Turtles
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:21 schreef Cootz het volgende:
F5
.....
F5
.....
0 - 1 - 1 - 2 - 3 - 5 - 8 - 13 - 21 - 34 - 55 - 89 !
Prima. gooi er maar wat wis- en natuurkunde tegenaan, afgewisseld met economie en nationale en internationale politiek en wat ruimtelijke ordenings rechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
Direct krijgen we vast ook weer de Fibonacci reeks
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Robert Musil.
In het Duits, want dat deden Italianen in de 12 eeuw..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef Cootz het volgende:
Fibonacci!
in '40-'45 ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
In het Duits, want dat deden Italianen in de 12 eeuw..
neequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef ElizabethR het volgende:
Antonella Mazza?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:47 schreef ScottTracy het volgende:
Melissa auf den Maur
Zo makkelijk kan het zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Sound Garden+
Audioslave
=
Chris Cornell
Nee en ook geen anencefalie...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef MREn het volgende:
siamese tweeling zal het vast niet zijn.
= Hemicrania = Half Hoofd = Migraine = zwaar k*t...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
hemicranie?
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel van migraine...quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik dacht eerst letterlijk een half hoofd, anencephalie:
[afbeelding]
migraine is zwaar kut iddquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, wel van migraine...
Na even googlen: *brrr*quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef C21H23NO5 het volgende:
ik dacht eerst letterlijk een half hoofd, anencephalie:
[afbeelding]
nope, maar heeft er wel iets mee te makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef Cootz het volgende:
hib = griep?
dat is juist...H Influenza B reken ik goed, maar moest zijn: Haemophilus Influenzae Type Bquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef MadMaster het volgende:
En waar ik Typhus zei bedoel ik Tetanus.
Stop...
Die ja, maar daarom dacht ik aan griep.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:36 schreef MadMaster het volgende:
en H Influenza B..
Netjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Neleos het volgende:
Transvision Vamp
Jay! Hier nog zo iemand die daar altijd zo vrolijk van wordt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef MREn het volgende:
joepie, de muziekvragen zijn weer 7 halen 1 betalen...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef MREn het volgende:
joepie, de muziekvragen zijn weer 7 halen 1 betalen...
New Order is bijna goed...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jay! Hier nog zo iemand die daar altijd zo vrolijk van wordt...
Maar serieus, hier heb ik wel iets van gehoord. Was het niet onder andere New Order?
Daar weet ik niet veel vanaf, maar ik vind 75% film- en muziekvragen toch weinig meer met algemene kennis van doen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:41 schreef Houtspeer het volgende:
Je wilt liever medische vragen?
bobsqaud + 2quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef bobsqaud het volgende:
Joy Division Happy Mondays
Geen films kijken he, het moet wel nuttig blijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Maar goed, dat is puur subjectief. Maar ik crash nu toch lekker de rest van de avond voor de tv, dus speel lekker door.
Sorry, had niet verwacht dat mijn antwoord goedgekeurd zou worden, dus had ik zonder te checken mijn PC uitgezet...quote:
Er staan inderdaad weinig films op het programma vannavond, want ik ben 2,5 dag vrij (een wonder) en ga dat lekker invullen met eenvoudig vermaak als the A-Team, toen was geluk heel gewoon, met het mes op tafel, de drie wijzen en wellicht pak ik ook nog een afleveringetjes van Frost mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen films kijken he, het moet wel nuttig blijven.
Au contraire...ik heb elke minuut van de dag wel muziek op staan, maar ik heb echt geen flauw idee hoe die gasten er uit zien of hoe hun producer heet. Het gaat mij om de muziek en tekst.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:53 schreef Houtspeer het volgende:
En aan film en muziek heb je niks in het dagelijks leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |