Wat goederenpad? De trein volgt een goederenpad? De trein kruist een goederenpad? Wat bedoel je?quote:
Volgens mij wordt er echt niet hard gescheurd door die Polder, zal me niks verbazen dat het maar 100 km/h aan tipt. Ik had het gevoel zelf ook dat het niet echt snel ging.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zou zomaar kunnen. Je weet het maar nooit met de NS. Of het is bedoeld als veiligheidsmaatregel, omdat het spoor op dat traject nu ook niet als zeer goed bekend staat.
Is dat zo? Ik zie best vaak goederentrein nogal lang stoppen op grote stations, ik dacht altijd dat dat was zodat allerlei intercitys en stoptreinen eerder konden vertrekken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik meende gelezen te hebben dat er op dat traject ergens een goederenpad lag. Daardoor is de trein langer onderweg, omdat goederentreinen nu eenmaal voorgaan.
t schoot tenminste wel opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan alleen als ie de ATB op code blauw zet. ATB helemaal uitzetten is niet verstandig.
ok.. dat valt me tegen van jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog leuke rondjes gepland dit weekend?Ik (nog) niet
Ik dacht aan de California Zephyr maar dat kan vast nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een zilvere trein gezien [..] Enig idee wat dat zou kunnen zijn?In de buurt van Haarlem.
Neen, die was het iig nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht aan de California Zephyr maar dat kan vast niet
Lekker danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf morgen 10 dagen geen treinen Leeuwarden - Heerenveen. ACTS rijdt via Buitenpost, dienstregeling zie rolandrail.
Verder komende zondag de ALLERlaatste dag wadlopers in het Noorden. Het is nu definitief. Verwacht wadlopers op Leeuwarden-Groningen, maar hoogstwaarschijnlijk vooral Leeuwarden - Stavoren en misschien Leeuwarden - Harlingen Haven.
Nou dat wordt lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja dat gaat dus nooit lukken, want spoor 2 meter hoger betekend dat het hele station ook verlegd/verhoogd moet worden... 10 dagen he....Ik verwacht eigenlijk een sooort Almelo-2 hier
Als je bussen haat (like me) en je wilt een leuk rondje reizen dan ga je via Gn natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN die wadloperafsluiting, moet ik daarvoor ook via Zl - Gn - Lw omrijden dan of zo?
Is misschien heul geen gek ideequote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als je bussen haat (like me) en je wilt een leuk rondje reizen dan ga je via Gn natuurlijk.
In november zijn de kansen op mist een stuk beter bedenk ik me net trouwensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja klopt hij trok enorm op daar.
Mist.. zou kunnen, hij rijdt doordeweeks (dinsdag tot en met vrijdagochtend) om half 6 's ochtends weg uit Leeuwarden ri Groningen...
Ja maar een vingerverfbeurt maakt van een Silberling toch niet een Halberstadt of zo? Er moeten toch technisch ook wel verschillen zijn zou je denken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke foto's welSilberlingen zijn het iig niet, want ze zijn rood
Bij de oosterburen worden ze n-Wagen genoemd.
Ja, bolle afrondinkjes kwa dakrand. rest lijkt me min of meer hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef Zug-Chef het volgende:
En zie het verschil met de westerse variant:
[afbeelding]
Ja dat is dus fout, Halberstadtjes zijn vooral te herkennen aan de hoekige rand aan weerszijden, terwijl de westerse variant wat ronder is. Verder zullen er vast nog wel wat verschillen zijn. Silberlingen zijn zo genoemd omdat ze vroeger zilvergrijs waren, verder hetzelfde als tegenwoordig, al is het interieur al wel gemoderniseerrdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, rode bakken met 2 stel witte klapdeuren op 1/3 en 2/3 baklengte. Dat is wat ik halberstadt noemMaar Silberlingen zijn dus gewoon zilvergrijs, en met dezelfde deurindeling en zo?
hmm nou je t zegtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ja dat is dus fout, Halberstadtjes zijn vooral te herkennen aan de hoekige rand aan weerszijden, terwijl de westerse variant wat ronder is. Verder zullen er vast nog wel wat verschillen zijn. Silberlingen zijn zo genoemd omdat ze vroeger zilvergrijs waren, verder hetzelfde als tegenwoordig, al is het interieur al wel gemoderniseerrd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |