Spaansquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Omg! Een auto met een Duits nummerbord! Zouden daar Hofland en Makaay in zitten!?!![]()
![]()
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook nog steeds rek in Huysegems. Ik hoop ook niet dat Feyenoord hem verkoopt hoor, maar dat ze een topper naast hem zetten, waar hij zich aan kan optrekken.
Je krijgt er een Griek gratis bij.quote:Het Griekse Panathinaikos heeft interesse in Feyenoorder Sebastian Pardo.
uitgegeven: 12:06 27-06-2007 gewijzigd: 13:06 27-06-2007
De Zuid-Amerikaan heeft van de clubleiding van Feyenoord te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Panathinaikos heeft nog geen officieel contact opgenomen met de Rotterdamse club over een transfer.
Pardo speelde de afgelopen vijf seizoenen voor Feyenoord en de Chileense middenvelder scoorde in die periode tien doelpunten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:42 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die hebben Powel nu toch? Dat is ook wel een aardige speler geloof ik![]()
Juist.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Grulez het volgende:
------------Timmer--------------
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
-------Van Bronckhorst--------
Hofs/Buijs---------------Drenthe
-----------De Guzman----------
------Makaay?---Koevermans?
En dan heb je Bruins en Slory ook nog op de bank.
God oh god oh god, haal gelijk ook maar Van de Vaart en de Ridder danquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Feyenoord wil ook Steven Pienaar
EXCLUSIEF - Feyenoord is na het aantrekken van Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland nog niet klaar op de transfermarkt. Naast Roy Makaay wil het ook Steven Pienaar aantrekken, vernam VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.
Pienaar werkte al eens samen met Feyenoord-coach Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan had een speciale klik met de Limburgse oefenmeester. Toch slaagde Pienaar er tot op heden niet in gelukkig te worden in Duitsland.
Begin dit jaar gaf hij in een interview al eens aan dat mogelijk komend seizoen zijn laatste jaar als prof zal worden. Mogelijk kunnen Feyenoord en Van Marwijk hem op andere gedachten brengen. Eerder was Pienaar immers wél gelukkig in Nederland, waar hij speelde voor Ajax.
http://www.voetbalprimeur.nl/
Voetbalprimeurquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
EXCLUSIEF - Feyenoord is na het aantrekken van Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland nog niet klaar op de transfermarkt. Naast Roy Makaay wil het ook Steven Pienaar aantrekken, vernam VoetbalPrimeur uit betrouwbare bron.
Pienaar werkte al eens samen met Feyenoord-coach Bert van Marwijk bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan had een speciale klik met de Limburgse oefenmeester. Toch slaagde Pienaar er tot op heden niet in gelukkig te worden in Duitsland.
Begin dit jaar gaf hij in een interview al eens aan dat mogelijk komend seizoen zijn laatste jaar als prof zal worden. Mogelijk kunnen Feyenoord en Van Marwijk hem op andere gedachten brengen. Eerder was Pienaar immers wél gelukkig in Nederland, waar hij speelde voor Ajax.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar waren die investeerders een half jaar geleden.
Met het elftal wat eraan zit te komen voor komend seizoen had Erwin Koeman ook nog wel in de top-5 kunnen eindigen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
dat zou inderdaad best wel goed uit kunnen pakken, maar hij moet ook echt wat brutaler worden. Ik weet niet echt of dat in m zit... Hij stond zo vaak langs vrij op de flanken, maar hij vertikte het altijd om ook maar iets te roepen of te scchreeuwen. Ook slecht dat hij nooit werd gezien natuurlijk, maar hij had toch n smoel eens moeten opentrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Makaay? Ik ben het met je eens dat ze hem dus echt niet moeten verkopen... Hij kan het wel, heeft afgelopen seizoen ook een aantal x gescoord en toch liet Koeman hem niet zo vaak spelen
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.quote:
Prima.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.
Pienaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Nee, die kutkneus van een Koeman was nog 6e geworden met zo'n elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Met het elftal wat eraan zit te komen voor komend seizoen had Erwin Koeman ook nog wel in de top-5 kunnen eindigen.
Opkankeren met die kutjoodquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Precies, bovendien wie had er nou willen komen als hij nog steeds aan het roer stond...?!? Ik denk eigenlijk niemandquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, die kutkneus van een Koeman was nog 6e geworden met zo'n elftal.
Vergeet Wijnwaldum niet. Die kan dit jaar wel eens definitief gaan doorbreken naar Feyenoord 1.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En een grote bank dan met Bruins, Slory, Tiendalli, Harry, Bahia, Castelen, Greene, Collen, Huysegems en natuurlijk Vincken.
Zo, jij bent behoorlijk gek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
ik vond een stiftquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee, óf hij zou dit seizoen bijtekenen óf hij moest weg. Volgens mij tekent hij niet bij, wat betekent dat hij verkocht gaat worden.quote:
Wissel Vincken om met Castelen.quote:
Ik geloof er ook geen zak vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:12 schreef DivineJester het volgende:
Pienaar? Nog een middenvelder? Lijkt me erg sterk...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45040quote:Felix Magath is de ene Nederlander (Kevin Hofland) bijna kwijt, of hij heeft alweer een ander op het oog: Roy Makaay. De trainer van VfL Wolfsburg verklaart tegenover diverse Duitse media dat hij de 32-jarige Gelderlander graag naar Nedersaksen wil halen.
“Niet is in de voetballerij uit te sluiten”, reageert Magath op de interesse in Makaay. Bij Bayern München werkten speler en trainer al samen, een hangijzer waarmee Wolfsburg de oud-international tot een overgang hoopt te verleiden. “We gaan kijken wat de verdere mogelijkheden zijn”, klonk het verder uit de mond van de coach.
De in Wijchen geboren speler was de afgelopen vier seizoenen actief voor Bayern. In die periode behoorde hij elk jaar weer tot de meest scorende spitsen van de Bundesliga, maar is in Beieren door de komst van Luca Toni en Miroslav Klose overbodig geworden.
Of Makaay de transfer ziet zitten is nog maar de vraag. Eerder werd al duidelijk dat hij gesprekken met Feyenoord heeft gevoerd en is ook Ajax voor hem komen bovendrijven. Daarnaast liet hij woensdag tegenover De Telegraaf al optekenen graag naar Nederland te willen terugkeren en enkel een Spaanse club hem wellicht nog op andere gedachten kan brengen.
Gelukkig hebben we binnekort de voetbalwet, zijn we van dat geteisem af!quote:
Vinkcen zou als het aan mij ligt een jaartje verhuurd mogen worden om meer ervaring op te doen. Potentie is er alleen nu nog laten zien..quote:
Voor 50 miljoen kan nog wel meer gedaan worden.quote:Investeerder maakt Feyenoord-aankopen mogelijk
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.
De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.
Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.
Precies! Dit soort mensen horen niet in het stadion thuis!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:13 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we binnekort de voetbalwet, zijn we van dat geteisem af!
Wat een held, als 't bekend wordt wie het is stuur ik hem een bos bloemenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:15 schreef Tomasso het volgende:
Als we dan toch bij VP blijven:
[..]
Voor 50 miljoen kan nog wel meer gedaan worden.
Ik heb het nog wel uitgelezen, maar lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef LongOne het volgende:
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.
Na de 2e zin haak ik al af...
En dit soort mensen niet in de Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies! Dit soort mensen horen niet in het stadion thuis!
Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Er staat ook niets over ook maar iets wat hij ervoor terugkrijgt. Welke miljardair uit omgeving Rotterdam is zo losgeslagen dat hij zomaar 50 miljoen euro weggeeft?Dan wil ik ook best vrienden met hem worden hoor
Aleen heeft Dirk gehele zeggenschap bij z'n provincieclub. En is het zijn eigendom. Dat is wel een klein verschil.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Er zijn heus wel mensen met geld en een Feyenoordhart. Dirk Scheringa heeft ook de nodige centjes gepompt bij een club als AZ, dan is het toch vrij logisch dat er ook een Feyenoorder rondloopt die hetzelfde er voor over heeft?
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Drenthe_FR het volgende:
[..]
Pienaar!
Als die gozer komt gooi ik aanstekers richting zijn kop in plek van naar de tegenstander.
Nergens voor nodig om die aap dat aan te moedigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |