Nog ff ter herinnering.quote:Hofland definitief naar Feyenoord
27 juni 2007
Naast Giovanni van Bronckhorst kan Feyenoord deze week ook Kevin Hofland presenteren als nieuwe aanwinst. VfL Wolfsburg heeft met de Rotterdamse club een akkoord bereikt over de transfersom voor de verdediger, zo meldt Wolfsburg-manager Felix Magath tegenover het Duitse Kicker.
"Er staat nog niets op papier, maar we zijn eruit", zegt Magath. "Ik heb Hofland al medegedeeld dat hij, zoals hij graag wilde, naar Feyenoord kan." Hofland ontbreekt vandaag op de training bij Wolfsburg en is al op weg naar Rotterdam. "Als de medische keuring geen problemen oplevert, kan ik al morgen officieel gepresenteerd worden", zo zegt Hofland zelf, eveneens tegen Kicker.
De 28-jarige Hofland speelt sinds medio 2004 voor Wolfsburg, dat hem destijds wegplukte bij PSV. De laatste jaren was de zevenvoudig international zelfs aanvoerder van die Wölfe. Bij Feyenoord moet Hofland, wiens contract in Wolfsburg nog één jaar doorliep, een centraal duo achterin vormen met Ron Vlaar.
fcupdate
Zit niet te wachten op supporters die alleen maar komen als het goed gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Pakken wat je pakken kan lijkt me.
De prioriteit van Feyenoord is die kuip vol en daar hebben ze nu flinke stappen naartoe gezet.
Voor Gio, Makaay en De Cler komen mensen naar het stadion, zo is het nou eenmaal.
Is dat de site van Kermit de Kikker???quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Piet_Veerman het volgende:
Hofland is onderweg naar Rotterdam voor een medische keuring volgens kicker.de.
Achterhoedegevecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb zo het idee dat de enige klassieker volgend seizoen een keer weer spannend kan gaan worden![]()
bij mij niet hoor, kan alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Siemerink het volgende:
De verwachtingen (zelfs bij de Ajacieden hier) zijn hooggespannen.
Investeerders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Canisfire het volgende:
haha ongeloofelijk hebben ze bij feyenoord vorige maand een stel krasloten gekocht ofzo ?
Zoals ik al zei in het vorige, de Feyenoorders blijven hier het nog het meest nuchter overquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bij mij niet hoor, kan alleen maar tegenvallen
Inderdaad, in principe hebben we tot nu toe alleen maar goede aankopen gedaan. Diepte-investeringen, maar in de breedte blijven we zwakker. Daarnaast is het team niet op elkaar ingespeeld etc. Je kan hele mooie namen hebben, maar belangrijkste blijft het functioneren op het veld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Hoezo?? Na zo'n kutseizoen kan alles toch alleen maar beter. Met deze aankoop en de aankopen die nog komen gaat Feijenoord denk ik wel weer meedoen om de titel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
De eerste stap is in ieder geval genomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inderdaad, in principe hebben we tot nu toe alleen maar goede aankopen gedaan. Diepte-investeringen, maar in de breedte blijven we zwakker. Daarnaast is het team niet op elkaar ingespeeld etc. Je kan hele mooie namen hebben, maar belangrijkste blijft het functioneren op het veld.
En daar zullen we in de toekomst vanzelf achterkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |