quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
euro 15,- incl.
[..]
euro 15,- incl.
Beide liggen voor 25 euro bij mediamarkt en BS
Is dat een code die je in moet voeren nadag je trial is afgelopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog steeds Xbox live gold code te koop! 45 ¤
Alles alleen te koopquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Counterattack het volgende:
Uefa championsleague 2006-2007 te koop of te ruil
Ja klopt, gewoon een pre paid code voorals je geen Credit Card hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
Is dat een code die je in moet voeren nadag je trial is afgelopen?
in het vorige topic had ik bod gedaan voor 15 euro incl ;-)quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Die4iT het volgende:
oblivion te ruil of te koop
Beide voor forza 2 ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef hardcorebass het volgende:
rapala tournament fishing en test drive unlimited...
alleen te ruil
ik denk er even over na okequote:
voor ¤15 euro ruil ik hem liever maar ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
in het vorige topic had ik bod gedaan voor 15 euro incl ;-)
¤ 40 inclusief verzendkosten leek me wel een redelijke prijs, game is gloednieuw (vandaag nog binnen gekregen, maar het is niks voor mij, zo is gebleken).quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:31 schreef SCaRaB het volgende:
hmm interesting, wat is je vraagprijs?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef Blinker het volgende:
6 inclusief voor quake 4?
ik, heb je wat te ruil?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:44 schreef Tha_Butcha het volgende:
iemand nog doa 4 in de aanbieding?
Nahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:48 schreef Retarded het volgende:
[..]je bent een 1tje voor die 6 vergeten denk ik
eik niks, behalve cash, heb net een week een xbox :|quote:
20 euro dan? want anders hou ik geen spellen meer over.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
eik niks, behalve cash, heb net een week een xbox :|
15 incl voor PES6.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef WooZ het volgende:
Ik heb UEFA Champions League, Rockstar Table Tennis en Pro Evolution Soccer 6 te koop.
Mag weg voor 60,-
heb je die nog? zo ja heb ik interesse!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef MGDutchNL het volgende:
Heb Command & Conquer 3: Tiberium Wars in de aanbieding.
Niemand?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[GEZ] Earth Defense Force 2150
Liefst voor cash
Wat wil je hebben voor GoW CE?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gears of war collectors edition
dead rising
condemned te ruil
voor andere games
Dead rising en/of Condemned ruilen tegen tiger woods '07 en/of Tomb Raider legend?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gears of war collectors edition
dead rising
condemned te ruil
voor andere games
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Un4 het volgende:
Call of Duty 3 en Condemned te ruil.
Ik zoek oa Hitman Blood Money een andere leuke titel.
Zoals je zelf aangaf, 40 incl? mits ik hem deze week nog kan spelen indien we het vanavond rond maken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef MGDutchNL het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog, doe maar een leuk bod.![]()
Nieuw issie 45 euro... 30 ex verzendkosten?quote:
PM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zoals je zelf aangaf, 40 incl? mits ik hem deze week nog kan spelen indien we het vanavond rond maken?
welke games heb je in de aanbieding?quote:
Op het moment geen maar als je iets hebt wat je wel zou willen hebben dan kan ik kijken of ik die z.s.m. beschikbaar kan hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
welke games heb je in de aanbieding?
ik heb dead rising wat heb jijquote:
zijn beide net verkochtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef WooZ het volgende:
Heb nu nog in de aanbieding (alleen te koop)
Rockstar Table Tennis
Uefa Champions League
Ik weet nog niet of ik wil ruilen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik heb dead rising wat heb jij
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tomb Raider Legend
Tiger Woods '07
Gezocht: (o.a.)
Condemned
F.E.A.R
Quake 4
Burnout Revenge
King Kong
Fight Night 3
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
quake 4 is goedkoop te orderen bij de dynabyte9,99
ingeruild...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.
Dyna heeft geen inruil acties, FRS wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.
Ok, fine. Staat nog steeds niet dat het 2e hands games zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef DSS24 het volgende:
Van de dynabyte site geplukt:)
Voor alle koopjeshoekartikelen geldt:
Zolang de voorraad strekt; Alleen via www.dynabyte.nl of de thuiswinkellijn (0800-39622983) te bestellen; Dikwijls nieuw in doos, sommige zonder doos of met een krasje; 1 jaar garantie.
Wil iemand Dead rising verkopen?
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ze gebruikt zijn. (Verpakking defect door transport, restantverkoop heet het dan.) Laat nou zien dat er 2e hands tussenzit..... Tenzij dit je niet gaat lukken ofcourse.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef DSS24 het volgende:
dikwijls betekent vaak.
Dus de games zitten niet altijd in een nieuwe verpakking.![]()
Als jij gelijk hebt, dan bestel ik Quake 4. Want echt 2dehands mot ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ze gebruikt zijn. (Verpakking defect door transport, restantverkoop heet het dan.) Laat nou zien dat er 2e hands tussenzit..... Tenzij dit je niet gaat lukken ofcourse.
niet nodig, vandaag quake 4 binnen gekregen.. super qualiteit.. als er nog zo'n mooi plastic hoesje omheen zat dan zou ik denken dat ie nieuw was.. helemaal niets op aan te merken! Superquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, dan bestel ik Quake 4. Want echt 2dehands mot ik niet.
Ik ga ze binnenkort wel ff bellen![]()
Als je dit 2 weken eerder had gepost had ik Project 8 nieuw voor je gekocht om te ruilen tegen Forza 2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand die Tony Hawk's Project 8 in goede staat heeft en eventueel wilt ruilen voor Forza 2 of Dead Rising?
Ik heb Gears of War, Far Cry: Instincts Predator en Lost Planet LE(metalen hoesje) voor je?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef NX het volgende:
Ik heb Crackdown, ongeveer 5x uitgespeeld! Geweldig spel maar heb er geen zin meer in...
TE RUIL!
Lost Planet, daar heb ik wel interesse inquote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Gears of War, Far Cry: Instincts Predator en Lost Planet LE(metalen hoesje) voor je?
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Rossdale het volgende:
King Kong, Condemned, Crackdown en Fight Night hoop ik over 2 weekjes wel uitgespeeld te hebben
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tomb Raider Legend
Tiger Woods '07
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Leonos het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Viva Pinata, GoW en Overlord
Heb te ruil:
Forza 2
Colin Mcrea: Dirt
De mijne is wel een Limited Edition, he? Komt niet helemaal gelijk over...heb je nog een oud Xbox spel over? Voor erbij? Of iets anders kleins?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:09 schreef NX het volgende:
[..]
Lost Planet, daar heb ik wel interesse in
GoW heb ik al, Far Cry is niets aan...
Hmmm, LE is niet eens zo belangrijk voor mij... Heb demo weleens gespeeld maar spel zelf niet. Ik heb niet echt een oude Xbox spel, wel voor XBOX 1.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Haijo het volgende:
[..]
De mijne is wel een Limited Edition, he? Komt niet helemaal gelijk over...heb je nog een oud Xbox spel over? Voor erbij? Of iets anders kleins?
Viva Piņata heb ik wel voor je, wat bied je?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:08 schreef Leonos het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Viva Pinata, GoW en Overlord
Heb te ruil:
Forza 2
Colin Mcrea: Dirt
Spellen zijn eventueel ook te koop.
Heb te ruil:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:26 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Viva Piņata heb ik wel voor je, wat bied je?
colin tegen DefJam icon?quote:
Jammerquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Als je dit 2 weken eerder had gepost had ik Project 8 nieuw voor je gekocht om te ruilen tegen Forza 2.
Welk spel heb je er voor over ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben op zoek naar Call of Duty 3.
Ben al niet meer op zoek, heb GRAW maar gehaald om me bezig te houdenquote:
Online vind ik GRAW2 iig bagger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ben al niet meer op zoek, heb GRAW maar gehaald om me bezig te houden.
Tof spel trouwens, nog niet eens online geprobeerd.
Heb deeltje 1 gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Online vind ik GRAW2 iig bagger.
SP was wel super
Heb ik voor je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:00 schreef Intermec het volgende:
Zoekend naar Forza2
al veel vissen gevangen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef Leonos het volgende:
Heb je de winkelprijs al gezien?
Ga hem niet voor de helft verkopen.
40 incl en we hebben deal.
nee ook niet echt, nog niet veel tijd voor gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef Leonos het volgende:
Wat een bagger spel was dat, heb hem 5 minuten gespeeld
Al veel terroristen dood gemaakt?
Aan hoeveel euro zat je te denken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef Ipho het volgende:
Heb Project Sylpheed te ruil/tekoop.
Recent spel dus verwacht ook dat ik er wel wat recents voor kan vragen. Bied maar wat leuks aan. Combinatie van oudere spellen mag ook alleen als de staat goed is dat zijn mijn spellen ook altijd.
Foto/video etc. wil ik allemaal wel maken als er baad bij is xD
ik heb lost planet, en ik zoek gears of war. Als je wilt ruilen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb condemned dead rising en gears of war ce
ik zoek the darkness, lost planet. overlord.
of andere games bieden maar
Ik wilde hem eigenlijk liever ruilen. Wat bied je anders?quote:
Pes6 10,-quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef Tumble het volgende:
ga mijn collectie eens ruimen dus bij deze
Kameo: elements of power (classic)
Dead or alive 4
Tony hawks american wasteland
saints row
pes 6
Burnout revenge:
xbox1 titels:
halo 1+2 (van 2 heb ik geen doosje meer)
Fable
Collin mcrae 4
Tony hawks pro skater 4
alles compleet netjes en krasvrij
bieden vanaf 10e op de 360 titels en 7,50 op de xbox 1 titels
ophalen in Leiden of eventueel opsturen
als je hem voor dat geld komt ophalen vind ik het goedquote:
12,50 inclusief voor Saints rowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef Tumble het volgende:
Dead or alive 4
saints row
pes 6
Burnout revenge:
xbox1 titels:
Fable
Collin mcrae 4
Tony hawks pro skater 4
PM verstuurd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef Tumble het volgende:
deal Blinker pm me je gegevens maar dan stuur ik hem op als het geld erop staat
¤11,76 voor burnout Revengequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef Tumble het volgende:
Dead or alive 4
saints row
pes 6
Burnout revenge:
xbox1 titels:
Fable
Collin mcrae 4
Tony hawks pro skater 4
ik reken bij iedereen 2,50 voor verzenden dus 12,50 en we hebben een dealquote:
¤9,26 ex verzenden bied ik dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef Tumble het volgende:
[..]
ik reken bij iedereen 2,50 voor verzenden dus 12,50 en we hebben een deal
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
¤9,26 ex verzenden bied ik dan.
Tony hawk 15 incl?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef Tumble het volgende:
Dead or alive 4
saints row
pes 6
Burnout revenge:
xbox1 titels:
Fable
Collin mcrae 4
Tony hawks pro skater 4
Hoeveel?quote:
DOA4 + SR 20quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef Tumble het volgende:
Dead or alive 4
saints row
pes 6
Burnout revenge:
xbox1 titels:
Fable
Collin mcrae 4
Tony hawks pro skater 4
10 euroquote:
jawel, ik zoek MLB 06quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:51 schreef Rekkie het volgende:
Geen sportfreaks hier?
Jij wou een bodquote:
Doe maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef twi het volgende:
'k Heb Guitar Hero II nog te koop. Compleet met gitaar. Voor 55 incl mag 'ie weg.
20??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
To Spin 2 neem ik aan?
Zo ja, wat bied je ervoor?
Absozekerwetenluut van wel!quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben op zoek naar Call of Duty 3 en Forza 2 en Fifa 2007
Heb wel het één en ander overNBA live 2006 NBA live 2007 Tom Clancy's splinter cell:double agent Ghost recon:advanced warfighter Fight night round 3 NBA street homecourt Smackdown vs raw 2007 Saint Row (eventueel) Table tennis
PM mag ook, toevoegen aan msn ook en mail ook wel
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Niet echt iets van mijn gading, sorry.
Tom Clancy's splinter cell:double agent tegen call of duty 3?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Absozekerwetenluut van wel!
Dit lijstje:
[..]
Deal!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Tom Clancy's splinter cell:double agent tegen call of duty 3?
Ok dan, je hebt een PM.quote:
Wel online war gaan spelen dan he?quote:
Maar uiteraard.... is er een andere optie?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel online war gaan spelen dan he?Ben al die klote engelsen een beetje zat.
Heb je mn geld al ontvangenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:16 schreef Tumble het volgende:
Goed toch wel wat games verkocht /gereserveerd
ik heb nog staan
xbox360:
GRAW 1
Burnout revenge
Kameo
xbox1:
fable
collin mc rae 04
Tony hawk 4
quote:Te ruil:
Tomb Raider Legend
Tiger Woods '07
Gezocht: (o.a.)
Condemned
F.E.A.R
Quake 4
Burnout Revenge
King Kong
Fight Night 3
Ander 360 spel
geld
Ik wil wel GoW.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:41 schreef Haijo het volgende:
Ik heb (nog steeds te ruil):
Far Cry: Instincts Predator
Lost Planet: Limited Edition
Gears of War
GRAW 1.
Bij voorkeur ruilen, eventueel verkopen.
15 euro inclquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:11 schreef Sharky_NL het volgende:
@ Tumble
Heb je Burnout Revenge nog, zo ja wat is je prijs incl verzenden
Heb interesse
Hmm, mss heb je wel een punt. Maar Gears of War voelt gewoon veel cooler en waardevoller aan dan een kiddie-game(een leuke kiddie-game maar dan nog). Ik denk er nog even over na.quote:
En het is een CE edition he...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hmm, mss heb je wel een punt. Maar Gears of War voelt gewoon veel cooler en waardevoller aan dan een kiddie-game(een leuke kiddie-game maar dan nog). Ik denk er nog even over na.
Wat maakt het zo bijzonder dan? Ik ben nou niet echt fan van knuffeldieren ofzo...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
En het is een CE edition he...
Dat moet je zeker niet vergeten
doa4 en pes 6 tegen DefJam icon?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:58 schreef linuxje het volgende:
ik heb DOA4, CoD2 en PES 6 nog wel te ruil
verder ben ik wel opzoek naar 1 vd volgende:
def jam icon, superman returns, crackdown, lost planet, nba homecourt of TDU
Doe 's een bod.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef NutKees het volgende:
[..]
Voor hoeveel kan ik die van je overnemen?
Ik kan je helaas niets te ruil aanbieden...
voor 15 euro mag je 'm hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef NutKees het volgende:
[..]
Tientje? Weet ik veel wat die oude spellen waard zijn...
Vind ik wat aan de hoge kant, voor c.a. 20 euro is hij nieuw uit te halen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
voor 15 euro mag je 'm hebben.
Mooi hoesje...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:37 schreef Haijo het volgende:
[..]
Wat maakt het zo bijzonder dan? Ik ben nou niet echt fan van knuffeldieren ofzo...![]()
Ik heb wel viva pinata voor SC voor je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Te ruil:
Splinter Cell: Double Agent
En over 1 a 2 dagen heb ik ook nog King Kong te ruil.
Ik zoek Viva Pinata, Forza 2, CM: Dirt, Overlord, Darkness of bied maar wat anders leuks
mail me maar: prikko84 at hotmail.comquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb wel viva pinata voor SC voor je...
Maar ik wacht eerst ff GoW af
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb wel viva pinata voor SC voor je...
Maar ik wacht eerst ff GoW af
Ik wil jouw GRAW2 wel tegen mijn crackdown ruilen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:24 schreef hardcorebass het volgende:
te ruil: Graw 2 en Dead or Alive 4... Ben voornamelijk opzoek naar Colin McRae: Dirt of naar world series of poker, of crackdown.
Ik zal 't vanavond als ik thuis ff regelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:19 schreef hardcorebass het volgende:
Deal, PM je me even je gegevens?
prima, PM me maar ff.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef NutKees het volgende:
[..]
Vind ik wat aan de hoge kant, voor c.a. 20 euro is hij nieuw uit te halen.
Wat zeg je van 12,50 inc. verzendkosten? (mits onbekrast natuurlijk)
Ik heb Top Spin 2 maar ik ruil alleen, heb je iets te ruil?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik ben opzoek naar TopSpin 2. Wie heeft deze voor een leuk prijsje?
Daarnaast heb ik hier Forza 2 nieuw liggen (2x gekregen), deze wil ik graag ruilen tegen Colin McRae DIRT (geen andere game!!).
Stuur maar een PM als je interesse hebt!
FIFA World Cup 2006?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb Top Spin 2 maar ik ruil alleen, heb je iets te ruil?
GRAW, COD2 ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb Top Spin 2 maar ik ruil alleen, heb je iets te ruil?
Zie mijn post twee boven jouw post. Ik heb Oblivion. Wat wil je daartegen ruilen?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:31 schreef Slappe_hap het volgende:
Gezocht:
Fight night round 3
FlatOut: Ultimate Carnage
Oblivion
Nee danke, heb zelf PES6. Wel genoeg voetbal.quote:
godfather tegen GRAW ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef jakees het volgende:
Te Ruil
- The Godfather
- Gears of War
- Oblivion the elder scrolls IV
- Call of Duty 2
- NBA 2006
Ik heb geen games te ruil, heb sinds kort mijn 360 en probeer nu een leuke collectie aan games op te bouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:43 schreef Rossdale het volgende:
En ik heb dus Fight Night 3 voor jeNet zoals jakees zei... heb je iets leuks te ruil? Hoeft niet speciaal een andere game te zijn
Haha nee ok, sorry maar Friends heb ik nou al zooooo vaak gezienquote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ik heb geen games te ruil, heb sinds kort mijn 360 en probeer nu een leuke collectie aan games op te bouwen.
Voorderest ook weinig anders te ruil, op wat dubbele Friends dvd's na
Viva Pinata heb je dus niet meer?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik zoek Splinter Cell: Double Agent om te kopen.
Je hebt ook helemaal geen andere games om te ruilen?quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:24 schreef Blinker het volgende:
Iemand interesse in een 360 remote?
Ruilen voor een leuk spel oid?
Sorry, ruil The Darkness in principe alleen tegen een recente titel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef Retarded het volgende:
[..]
misschien 2 van mijn games??
Saints Row 20 euro
Quake 4 15 euro
Batllefield 2 15 euro
Ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:43 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik heb nog steeds Viva Piņata te koop!
(of evt. te ruil tegen hardware ofzo)
Sorry, die heb ik al....quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent?
Ik heb nog NBA2006 te ruil. Ben ook bereid een tientje te betalen al gaat mijn voorkeur uit naar ruil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb ook nog een 360 remote, de kleine zoals die werd meegeleverd bij de release.
10 euro inclusief verzenden?
Die heb ik al gehadquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik heb nog NBA2006 te ruil. Ben ook bereid een tientje te betalen al gaat mijn voorkeur uit naar ruil.
Ik heb een vis spelquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen andere games om te ruilen?Of des noods 360 hardware
Weet ik 't. Wil iig geen geld voor mijn SC:DA
Hoeveel voor SC?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Ben zelf opzoek naar de volgende games, Colin Mcrea DiRT, The Darkness of bied iets anders leuks aan
Te koop / ruilPrey Viva Pinata Condemned Splinter Cell Double Agent Oblivion Ghost Recon Advanced Warfighter Dead Rising Saints Row Overlord
Hoeveel voor Overlord?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Update nu inclusief prijzenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Mister_T het volgende:
Te koop / ruilPrey 15 euro Viva Pinata 30 euro Condemned 15 euro Splinter Cell Double Agent 20 euro Oblivion 25 euro Ghost Recon Advanced Warfighter 20 euro Dead Rising 20 euro Saints Row 20 euro Overlord 45 euro (ruil ik het liefst tegen DiRT / The Darkness
Overlord ruilen voor mijn The Darkness?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Update nu inclusief prijzen(exclusief verzendkosten)
Wil ik wel hebben, kijk maar of er wat leuks tussen zit wat ik hierboven aanbiedquote:
Ik heb wel american wasteland voor jequote:Op woensdag 25 juli 2007 21:14 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb te ruil:
Call of duty 2
Kameo
Project gotham racing 3
Smackdown vs raw 2007
Burnout revenge
Ik ben op zoek naar:
Tony hawk's project 8
iets anders leuks
Ik heb wel interesse in saints row :-) Mail me anders even op b.poort AT chello.nlquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:55 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Wil ik wel hebben, kijk maar of er wat leuks tussen zit wat ik hierboven aanbied
Ja, ik heb wel interesse. Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb wel american wasteland voor je
Interesse?
Ik heb in Kameo wel interessequote:Op donderdag 26 juli 2007 07:59 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel interesse. Wat wil je er voor hebben?
Prima. Mail me even op b.poort AT chello.nlquote:
saintsrow tegen cod2?quote:
Heb je iets te ruil?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben op zoek naar Crackdown.
¤45 voor dit heb je een deal pm mequote:Op donderdag 26 juli 2007 07:54 schreef Ricky... het volgende:
Ok, luister:
Voor wie dan ook, ik bied 15 euro voor Oblivion en 45 voor DIRT.
Wie o wie maakt me blij!
tin edition wat heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:55 schreef G.Fawkes het volgende:
heeft er iemand saints row voor me?
25 euriquote:
Ik wil Crackdown wel, heb alleen mijn overlord al verruild!quote:
Wat is de kleine remote? Iemand een linkje, fototje? Ik heb wel intressequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb nog te koop:
Dead Or Alive 4 12 incl
Quake 4 10 incl
Kleine remote 10 incl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |