quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
euro 15,- incl.
[..]
euro 15,- incl.
Beide liggen voor 25 euro bij mediamarkt en BS
Is dat een code die je in moet voeren nadag je trial is afgelopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog steeds Xbox live gold code te koop! 45 ¤
Alles alleen te koopquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Counterattack het volgende:
Uefa championsleague 2006-2007 te koop of te ruil
Ja klopt, gewoon een pre paid code voorals je geen Credit Card hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
Is dat een code die je in moet voeren nadag je trial is afgelopen?
in het vorige topic had ik bod gedaan voor 15 euro incl ;-)quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Die4iT het volgende:
oblivion te ruil of te koop
Beide voor forza 2 ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef hardcorebass het volgende:
rapala tournament fishing en test drive unlimited...
alleen te ruil
ik denk er even over na okequote:
voor ¤15 euro ruil ik hem liever maar ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
in het vorige topic had ik bod gedaan voor 15 euro incl ;-)
¤ 40 inclusief verzendkosten leek me wel een redelijke prijs, game is gloednieuw (vandaag nog binnen gekregen, maar het is niks voor mij, zo is gebleken).quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:31 schreef SCaRaB het volgende:
hmm interesting, wat is je vraagprijs?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef Blinker het volgende:
6 inclusief voor quake 4?
ik, heb je wat te ruil?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:44 schreef Tha_Butcha het volgende:
iemand nog doa 4 in de aanbieding?
Nahquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:48 schreef Retarded het volgende:
[..]je bent een 1tje voor die 6 vergeten denk ik
eik niks, behalve cash, heb net een week een xbox :|quote:
20 euro dan? want anders hou ik geen spellen meer over.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
eik niks, behalve cash, heb net een week een xbox :|
15 incl voor PES6.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef WooZ het volgende:
Ik heb UEFA Champions League, Rockstar Table Tennis en Pro Evolution Soccer 6 te koop.
Mag weg voor 60,-
heb je die nog? zo ja heb ik interesse!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef MGDutchNL het volgende:
Heb Command & Conquer 3: Tiberium Wars in de aanbieding.
Niemand?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[GEZ] Earth Defense Force 2150
Liefst voor cash
Wat wil je hebben voor GoW CE?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gears of war collectors edition
dead rising
condemned te ruil
voor andere games
Dead rising en/of Condemned ruilen tegen tiger woods '07 en/of Tomb Raider legend?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gears of war collectors edition
dead rising
condemned te ruil
voor andere games
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:51 schreef Un4 het volgende:
Call of Duty 3 en Condemned te ruil.
Ik zoek oa Hitman Blood Money een andere leuke titel.
Zoals je zelf aangaf, 40 incl? mits ik hem deze week nog kan spelen indien we het vanavond rond maken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef MGDutchNL het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog, doe maar een leuk bod.![]()
Nieuw issie 45 euro... 30 ex verzendkosten?quote:
PM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zoals je zelf aangaf, 40 incl? mits ik hem deze week nog kan spelen indien we het vanavond rond maken?
welke games heb je in de aanbieding?quote:
Op het moment geen maar als je iets hebt wat je wel zou willen hebben dan kan ik kijken of ik die z.s.m. beschikbaar kan hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
welke games heb je in de aanbieding?
ik heb dead rising wat heb jijquote:
zijn beide net verkochtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef WooZ het volgende:
Heb nu nog in de aanbieding (alleen te koop)
Rockstar Table Tennis
Uefa Champions League
Ik weet nog niet of ik wil ruilen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik heb dead rising wat heb jij
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tomb Raider Legend
Tiger Woods '07
Gezocht: (o.a.)
Condemned
F.E.A.R
Quake 4
Burnout Revenge
King Kong
Fight Night 3
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:05 schreef NrSiX het volgende:
[..]
quake 4 is goedkoop te orderen bij de dynabyte9,99
ingeruild...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.
Dyna heeft geen inruil acties, FRS wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat zijn ingeruilde spellen, dus evt zonder hoesje of met krassen op de schijf... nee dank je dus.
Ok, fine. Staat nog steeds niet dat het 2e hands games zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef DSS24 het volgende:
Van de dynabyte site geplukt:)
Voor alle koopjeshoekartikelen geldt:
Zolang de voorraad strekt; Alleen via www.dynabyte.nl of de thuiswinkellijn (0800-39622983) te bestellen; Dikwijls nieuw in doos, sommige zonder doos of met een krasje; 1 jaar garantie.
Wil iemand Dead rising verkopen?
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ze gebruikt zijn. (Verpakking defect door transport, restantverkoop heet het dan.) Laat nou zien dat er 2e hands tussenzit..... Tenzij dit je niet gaat lukken ofcourse.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:46 schreef DSS24 het volgende:
dikwijls betekent vaak.
Dus de games zitten niet altijd in een nieuwe verpakking.![]()
Als jij gelijk hebt, dan bestel ik Quake 4. Want echt 2dehands mot ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat wil nog steeds niet zeggen dat ze gebruikt zijn. (Verpakking defect door transport, restantverkoop heet het dan.) Laat nou zien dat er 2e hands tussenzit..... Tenzij dit je niet gaat lukken ofcourse.
niet nodig, vandaag quake 4 binnen gekregen.. super qualiteit.. als er nog zo'n mooi plastic hoesje omheen zat dan zou ik denken dat ie nieuw was.. helemaal niets op aan te merken! Superquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Als jij gelijk hebt, dan bestel ik Quake 4. Want echt 2dehands mot ik niet.
Ik ga ze binnenkort wel ff bellen![]()
Als je dit 2 weken eerder had gepost had ik Project 8 nieuw voor je gekocht om te ruilen tegen Forza 2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand die Tony Hawk's Project 8 in goede staat heeft en eventueel wilt ruilen voor Forza 2 of Dead Rising?
Ik heb Gears of War, Far Cry: Instincts Predator en Lost Planet LE(metalen hoesje) voor je?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef NX het volgende:
Ik heb Crackdown, ongeveer 5x uitgespeeld! Geweldig spel maar heb er geen zin meer in...
TE RUIL!
Lost Planet, daar heb ik wel interesse inquote:Op maandag 9 juli 2007 14:17 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Gears of War, Far Cry: Instincts Predator en Lost Planet LE(metalen hoesje) voor je?
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Rossdale het volgende:
King Kong, Condemned, Crackdown en Fight Night hoop ik over 2 weekjes wel uitgespeeld te hebben
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Te ruil:
Tomb Raider Legend
Tiger Woods '07
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Leonos het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Viva Pinata, GoW en Overlord
Heb te ruil:
Forza 2
Colin Mcrea: Dirt
De mijne is wel een Limited Edition, he? Komt niet helemaal gelijk over...heb je nog een oud Xbox spel over? Voor erbij? Of iets anders kleins?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:09 schreef NX het volgende:
[..]
Lost Planet, daar heb ik wel interesse in
GoW heb ik al, Far Cry is niets aan...
Hmmm, LE is niet eens zo belangrijk voor mij... Heb demo weleens gespeeld maar spel zelf niet. Ik heb niet echt een oude Xbox spel, wel voor XBOX 1.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Haijo het volgende:
[..]
De mijne is wel een Limited Edition, he? Komt niet helemaal gelijk over...heb je nog een oud Xbox spel over? Voor erbij? Of iets anders kleins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |