Dit is toch gewoon filosofie ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef SpecialK het volgende:
Kickje TRU
Je noemt enkele video's, overtuigingen en noemt stellingen op die vooral gericht zijn op het paranormale en het onbewijsbare.quote:
Heb je de film gezien? Zij komen met redelijk wat bewijzen op de proppen, over dat ze waar zijn of niet heb ik het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je noemt enkele video's, overtuigingen en noemt stellingen op die vooral gericht zijn op het paranormale en het onbewijsbare.
Echt TRU material dus... vooral die "What the bleep do we know". Echt een TRU video met TRU boodschappen.
De hele OP komt gewoon erg TRU-ig over
Ik heb stukjes gezien. En misschien komen ze met "bewijzen" aanzetten. Elke conspiracy docu komt met "bewijzen" aanzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Heb je de film gezien? Zij komen met redelijk wat bewijzen op de proppen, over dat ze waar zijn of niet heb ik het niet.
Ik denk dat het gewoon een levenswijze is, je gelooft niet in dingen die er niet zijn maar werkelijk in een kracht die we ieder hebben, als we onze ogen openen.
Wat een gezwam. Van termen als 'kracht' en 'energie' krijg ik altijd wat braakneigingen, vooral in deze context.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon een levenswijze is, je gelooft niet in dingen die er niet zijn maar werkelijk in een kracht die we ieder hebben, als we onze ogen openen.
'De realiteit' is altijd aan verandering onderhevig. Het enige wat verschilt per persoon is de perceptie van 'de realiteit'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Dus jullie zeggen dat de realiteit gewoon de realiteit is, en dat we hier niks aan te veranderen hebben?
huh?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een beetje off-topic maar hier linkje van tegenlicht.
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/35180292/
Ik was vorige zomer na een paar jaar scheitbaantjes in productie en koeriersbedrijven werkloos, en ik had besloten dat het tijd werd voor een kantoorbaan. Na 3 weken eigenwijs thuiszitten (2 ex-bazen belden me of ik kwam werken, ik zei nee) had ik een kantoorbaan. En nog steeds trouwens.
Is iets u niet duidelijk? Heeft u een idee wat The Secret of de wet van aantrekking inhouden? Kunt u dat niet correleren met mijn vorige post?quote:
Ik ga zeker kijken. ( Als ik Nederland 2 krijg geprogrammeerd tenminstequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef Burghardt het volgende:
Wordt vanmiddag om 14:30 trouwens herhaald op Ned 2.
Kan je de link misschien nog iets verduidelijken ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een uitspraak van de Duitser viel me op; hij wilde geen producten maken die minder slecht waren voor deze planeet, maar hij wilde dingen doen die de planeet beter maakten. The Secret!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |