De 51-FK-STquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:12 schreef 205_Lacoste het volgende:
Peugeot liefhebber (helaas niet meer in het bezit van het beestje) meldt zich!
205 blijft een super model. Zijn heel wat mooie uitvoeringen. De 1.9GTI velgen zijn ook nog steeds tijdloos!
[afbeelding]
En natuurlijk de meest briljante rallywagen ever
[afbeelding]
Achteraf bezien had ik 'm weer terug moeten kopen van je. Helaas niet gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:43 schreef GizartFRL het volgende:
De 51-FK-ST
Monsterauto.
Van 120.000 naar 183.000 km
1 keer accu stuk. altijd starten.
Liep zelfs op 1 cylinder ( daarna de bougie/kabels/verdelerkap vervangen).
Zonde dat ie weg is.
bronquote:Het slechte nieuws: de Peugeot 907 is slechts een concept car. Het goede nieuws: volgens de ontwerpers laat de 907 zien hoe de auto van de toekomst eruit kan zien. De Quark is een tweede concept, die laat zien wat Peugeot op het gebied van brandstofceltechnologie in huis heeft.
Peugeot wilde bij de 907 alle kennis die er in huis is, in één auto verenigen. De concept is voorzien van een 6,0-liter V12 met 500 pk en weegt 1.400 kilo. Door een glazen plaat in de motorkap zijn de inlaatkelken van de V12 te zien. Het visuele aspect is bij de 907 duidelijk niet uit het oog verloren.
De coupé heeft een lengte van 4,37 meter, een hoogte van 1,21 meter, een breedte van 1,88 m en een wielbasis van 2,50 m. De Peugeot staat op 18 inch banden. Aan de voorzijde heeft het rubber de maat 275/40 en aan de achterzijde 345/35. Tot slot heeft Peugeot voor de 907 een speciale bagageset ontworpen. De sportwagen van Peugeot is te zien op de Autosalon van Parijs.
Quark
De Peugeot Quark, een tweede studiemodel van Peugeot voor Parijs, doet erg sterk denken aan een quad. Het voertuig is voorzien 4 aangedreven wielen en 2 zitplaatsen. Elk wiel heeft een eigen elektromotor. Die elektromotoren worden gevoed door een brandstofcel, zodat het elektrische voertuig een vergrote actieradius heeft.
De Quark heeft een lengte van 2,38 meter en is 1,50 breed. Het voertuig heeft een leeggewicht van 425 kilo. Volgens Peugeot haalt de Quark een maximum snelheid van 110 km/u en de sprint van 0 naar 50 km/u zou gaan in 6,5 seconden. De actieradius ligt tussen de 100 en de 130 km.
Je kan door de inlaatkelken de zuigers zien bewegen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef 907 het volgende:
Het grappige van de 907 vind ik dat je de zuigers gewoon recht onder de voorruit ziet bewegen
Eh.......ik mag hopen van niet. Wat je wel ziet is de lucht die in het inlaatspruitstuk gezogen word.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef 907 het volgende:
Het grappige van de 907 vind ik dat je de zuigers gewoon recht onder de voorruit ziet bewegen
Ik zou hem zo willen hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Briljante wagen 907, die 907Het stuur vind ik wat overdone, maar met name de carrosserie vind ik echt helemaal geweldig.
Is dat serieus een auto die ze uit gaan brengen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Antal het volgende:
talk about drool:
[afbeelding]
308 coupe RC Z
![]()
![]()
![]()
![]()
Mr Smartypants... waar zitten de kleppen dan, en de nokkenas?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:36 schreef 907 het volgende:
Het grappige van de 907 vind ik dat je de zuigers gewoon recht onder de voorruit ziet bewegen
Nee, je bent qua technische autokennis compleet door de mand gezakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:05 schreef 907 het volgende:
Kut ....beetje opscheppen gaat dus niet
![]()
Wat vind je trouwens overdone aan het stuur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Briljante wagen 907, die 907Het stuur vind ik wat overdone, maar met name de carrosserie vind ik echt helemaal geweldig.
Mag wat mij betreft minder spacy. Aan de andere kant moet ik wel toegeven dat ik het niet heel goed kan zien op de foto, waardoor ik mijn mening bij zou moeten stellen als ik het in het echt zie. Ik houd van stijlvol, en een interieur moet niet te schreeuwerig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef 907 het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens overdone aan het stuur?
Mwa, soep heet en opdienen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef kokos het volgende:
[..]
Denk het niet hele voorkantje zit in elkaar.
Ay, lelijke schade.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:32 schreef kokos het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=DSC00306.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=Photo-0011.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=Photo-0012.jpg
Ik heb ook nog een filmpje waar het redelijk duidelijk op te zien is maar die kon ik niet uploaden.
Je zou me er wel mee helpen als je een schatting van de kosten kan maken
HmmM!!! Relaxedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ay, lelijke schade.
Hoop dat de snuit nog recht is.
Kijk even op www.hartsant.nl
Staan prijzen op ex btw en ze leveren niet aan particulieren, maar mocht je wat nodig hebben, dan zou ik dat wel voor je kunnen bestellen via mijn werk.
Je krijgt genoeg terug om de schade te laten repareren, en als dat minder dan de dagwaarde is dan krijg je dat geld. In het andere geval is het total loss en krijg je de dagwaarde. Gezien de schade zou het me niet verbazen als je meer dan 500 euro krijgt hoor! Ik had een keer een stepje van mijn motor afgebroken bij een ongeluk, daar kreeg ik al 80 euro voor (prijs inclusief montage). Het materiaal + de arbeidskosten van dit geintje zien er stukken duurder uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:01 schreef kokos het volgende:
[..]
HmmM!!! Relaxed. Ik heb morgen contact met de verzekering en ja de vraag is of hij nog recht is inderdaad. Wat denk je dat ik terug krijg van de verzekering? Het was niet mijn fout. Eurotje of 500?
Denk niet dat de auto het nog waard is. Het is mijn eerste auto, heb hem nog geen twee maand. Ben er mee naar Zuid-Frankrijk geweest en rij je op een stukkie wat je elke dag rijdt. Pats Boem.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je krijgt genoeg terug om de schade te laten repareren, en als dat minder dan de dagwaarde is dan krijg je dat geld. In het andere geval is het total loss en krijg je de dagwaarde. Gezien de schade zou het me niet verbazen als je meer dan 500 euro krijgt hoor! Ik had een keer een stepje van mijn motor afgebroken bij een ongeluk, daar kreeg ik al 80 euro voor (prijs inclusief montage). Het materiaal + de arbeidskosten van dit geintje zien er stukken duurder uit.
Ik zou geen genoegen nemen met een te laag bedrag mocht hij total loss verklaard worden! Tweedehands auto's zijn nog vrij prijzig tegenwoordig, en op marktplaats is genoeg referentiemateriaal te vinden. Jouw auto is uit '91 heb ik gezien, valt nog te overzien dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef kokos het volgende:
Denk niet dat de auto het nog waard is. Het is mijn eerste auto, heb hem nog geen twee maand. Ben er mee naar Zuid-Frankrijk geweest en rij je op een stukkie wat je elke dag rijdt. Pats Boem.
die vind ik ook een stuk mooier idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef goldhorn het volgende:
hmm, niet helemaal mijn stijl die 206CC van Parotech... En zeker niet voor 28.000 euro...
Geef mij maar die 308 Coupe RC....
Das meer mijn stijl...
Wij ook thuis.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef goldhorn het volgende:
<-- heeft een 'oude' 307
Die voorkant is idd veel beter dan die nieuwe... Vooral de mistlampen vind ik heel raar staan.
ff voor de duidelijkheid:
'Oud' model:
[afbeelding]
'Nieuw' model:
[afbeelding]
welk model heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef goldhorn het volgende:
Ik was heel blij dat ik nog net een van de laatste van de oude serie kon krijgen.....
Idd, veel subtieler.....
ohja, tank was bij m'n pa ook aan puin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef goldhorn het volgende:
307 Break 2.0 HDi XS Premium....
Bijna full-option, heb alleen geen lederen bekleding (vind ik verschrikkelijk), geen licht metalen velgen (vond ik een beetje zonde van het geld) en een goedkoper model van de radio...
Ik heb hem nou 2 jaar/70.000km, en alleen de tank is vervangen, omdat de overloop lek was. (maar dat kan ook door mijn rijstijl komen...) Verder een heerlijke auto...
ik bedoel eigenlijk stiekem ook 400kquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef goldhorn het volgende:
na 4k al de tank aan puin?? das best snel (of ik heb er ruim 60k mee gereden zonder het te weten![]()
dit is mijn karretje trouwens (hier in hongarije gelijk de eerst 3500-4000 km op de teller gezet)
[afbeelding]
Dat gaat bij ons niet, als je de navigatie ook wil gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef goldhorn het volgende:
nope, ik heb echt de meest simpele radio die er in kan zitten...
Kan zelfs geen mp3 aan...
Dus heel mijn auto ligt vol met cd's ...
pretty fuckin' irritating, that isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef goldhorn het volgende:
dat heb ik bij mijn radio/cd-speler ook. Als de auto in de zon heeft gestaan/de radio bloedje heet is, dan wil die zo nu en dan de cd niet los laten. Dan moet ik bijna een dag wachten tot alles is afgekoeld voordat ik de cd er weer uit krijg... denk dat ik binnenkort maar es ff langs de dealer ga omdat uit te laten zoeken....
Ik vind het nieuwe model 307 en ook de nieuwe 207 echt een verschrikkelijk lelijke voorkant hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef goldhorn het volgende:
<-- heeft een 'oude' 307
Die voorkant is idd veel beter dan die nieuwe... Vooral de mistlampen vind ik heel raar staan.
ff voor de duidelijkheid:
'Oud' model:
[afbeelding]
'Nieuw' model:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |