Subtiel spoilertje zit er al op, idd verlagen, maar meer er niet aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef _Drake_ het volgende:
precies, dat was mijn idee ook ermee, gewoon netjes subtiel houden, waarschijnlijk gaat hij nog een stukje omlaag maar dat heeft meer een technisch probleem aan de voorkant te maken (rebound verhogen, en de druk op de dempers omlaag halen)
Ik herken hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef du_ke het volgende:
Peugeot.
Ik rijd momenteel in een 107 waar ze op 1 of andere manier 5 deuren in hebben kunnen proppen maar met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbak proppen lukt niet.
nee, hij heeft echt wel zijn plekjes maar zijn geheel ziet hij er nog netjes uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Borkydude het volgende:
De lak is ook mooi, opnieuw gespoten?
Ja hoe krijgen ze het voor elkaar inderdaadquote:
Wat vind je van de koppeling?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hoe krijgen ze het voor elkaar inderdaad.
Maar verder een prima wagentje dat lekker rijdt. Al valt het comfort voor de langere afstanden wat tegen. Rijd nu ruim een uur heen en een uur terug per dag en dat is net te doen. Maar het verbruik van 1 op ruim 20 is wel prima.
Tja heb hiervoor jarenlang maar erg weinig gereden dus ben niet veel gewend. Heb wel het idee dat naar de 1 of 2 schakelen soms een beetje lastig gaat.quote:
Dat is echt typisch peugeot probleemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja heb hiervoor jarenlang maar erg weinig gereden dus ben niet veel gewend. Heb wel het idee dat naar de 1 of 2 schakelen soms een beetje lastig gaat.
Ik heb hem inmiddels, en hij rijdt echt heerlijk. Voorheen had ik een Saxo VTS 1.4, maar dan is dit toch wel een stukje beter nog.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef dawg het volgende:
Ik ga volgende week mijn Peugeot 206xs 1.6 16v ophalen, uit eind 2002. Mijn eerste Peugeot, ik ben benieuwd.
Was dat te merken in hun rijgedrag tegenover jou?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. In twee dagen heen, rondtouren en in één dag terug. Hele weg 140 op de linkerbaan, en dat 11 uur lang.Fransen hebben zelf trouwens helemaal niks met oude Peugs, vinden ze volgens mij maar oude rommel.
Lekker irritantquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. In twee dagen heen, rondtouren en in één dag terug. Hele weg 140 op de linkerbaan, en dat 11 uur lang.Fransen hebben zelf trouwens helemaal niks met oude Peugs, vinden ze volgens mij maar oude rommel.
Fransen rijden over het algemeen erg netjes, ruimte maken als je in wil voegen en dergelijke. Misschien werd ik positief gediscrimineerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Was dat te merken in hun rijgedrag tegenover jou?
Inderdaad irritant zo'n goed overwogen post. Tuurlijk ging ik alleen naar links als ik inhaalde en wachtte even als er iets veel snellers aan kan zetten. Maar dat stond er natuurlijk niet, dus kon het ook nooit zo zijn.quote:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat franse auto's onbetrouwbaar zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. [...]
Allemaal leugens!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef goldhorn het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat franse auto's onbetrouwbaar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |