abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51652747
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef Lausteen het volgende:

Verder ooit in een 309 gereden, man wat een rijcomfort vergeleken met mijn Japanner uit hetzelfde jaar. Mn baas had ooit 3 205en, maar die waren wel goed brak
Daarom ben ik ook zo blij dat ik de 405 van mn tante kan overnemen. Ik heb al niet zo'n beste rug en veel Aziatische wagens vind ik ronduit kut qua zitcomfort.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:07:46 #152
33633 nevetS
Sjikkeraar
pi_51656201
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:42 schreef goldhorn het volgende:
das idd een redelijke waslijst....

Succes morgen
Merci, en dat is ook gelukt. Weer een jaar erbij
Original Ratbiker
pi_51658648
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Bigfoot414 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo blij dat ik de 405 van mn tante kan overnemen. Ik heb al niet zo'n beste rug en veel Aziatische wagens vind ik ronduit kut qua zitcomfort.
Dan zit je zeker goed in de 405, ik heb ook altijd last van mn rug, maar mn 405 stoelen zitten altijd goed, perfecte steun, en meestal gaat mn rugpijn ook weg.

je hebt de 405 club al gevonden zie ik ;-)
pi_51659672
Ja, ondanks dat ik officieel nog geen eigenaar ben
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_51668960
Hey leuk, een Peugeot-topic!

Ik ga morgen kijken naar een 306 cabrio uit 96 met 65k op de klok.
Wat zijn nou specifieke punten waar ik op zou moeten letten?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:10:04 #156
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51669004
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef patje74 het volgende:

[..]

Maar dat is oorspronkelijk dan ook een Talbot, de vermeende opvolger van de Horizon. Als waren die toch ook best comfortabel?
Talbot was toch de opvolger van Simca?
* Pietverdriet heeft nog een simca gereden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:44:30 #157
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_51669911
Ik heb een tijdje een 206 1.6 16v gereden, was echt 'n heerlijke auto met alle denkbare opties op cruisecontrol na. Alles mooi met zwart-leer bekleed, kuipstoeltjes, elec ramen, elec automatisch inklapbare buitenspiegels, etc) Weet niet meer hoe die uitvoering precies heet... Heb m nu moeten inruilen voor een 1.4HDi, wat een traag schijthok is dat zeg, start 9 van de 10x niet ivm met teveel lucht in de dieselleiding.
  zondag 22 juli 2007 @ 05:07:53 #158
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51710974
een helel late toevoeging aan dit tipco.....
(een dvriendin maakat meer kapott dna drank kan goedcc makenenm )











pi_51713428
Ik ga volgende week mijn Peugeot 206xs 1.6 16v ophalen, uit eind 2002. Mijn eerste Peugeot, ik ben benieuwd.
pi_51740388
Gisteren mn eerste serieuze testrit gemaakt met de 405.

Met een maat van me naar Antwerpen gereden via Eindhoven en via Zundert met een tussenstop in Tilburg terug naar Den Bosch.

Ik kan 1 ding zeggen: wat een heerlijke wagen is dit

Genoeg power (1.6 injectie motor, 90 pk)
Veel ruimte, lekkere stoelen: 1 van de weinige auto's waar ik geen rugpijn van krijg.
Wel jammer dat ie nogal dorst heeft (1:10/12), maar wel een tankinhoud van 70 liter
Hij is ook een beetje lawaaiig, met name windgeruis hoor je erg goed, maar de motor bijna niet. Net een stofzuiger
Schakelen gaat ook wat moeizaam af en toe, zal wel een beetje olie bij moeten.
En mn linker portierraam kan niet open. Mechaniek van het elektrisch raam is kaputt. Nu zit er een stukkie hout tussen het raam en de deur. Als je dat eruit haalt flikkert het raam naar beneden

[ Bericht 1% gewijzigd door Bigfoot414 op 23-07-2007 10:28:31 ]
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_51751802
Hoi,

ik heb een vraagje, ik wil namelijk graag een peugeot 206 kopen en heb er nu één gevonden die betaalbaar is voor mij. Zou iemand mij kunnen vertellen of het niet 'te goedkoop' is. (Tis namelijk de goedkoopste die er stond :s zou er iets mis aan zijn?)

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=44bxcihfgnh
Do you want to go to the seaside?
  maandag 23 juli 2007 @ 17:49:23 #162
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51754422
Ziet er best goed uit, wat ik zo uit de foto's kan halen.
Ik zou gewoon eens gaan kijken, proefritje maken, enz...

(verder heb ik weinig verstand van zaken waar je bij deze auto op zou moeten letten.)
pi_51754455
Hij heeft behoorlijk wat km's op de teller, maar ik vind hem er netjes uitzien voor de rest! Ik zou ook inderdaad even langsgaan bij de dealer en zo.

Zie ik nou goed dat ze het Peugeot logo en zo er af hebben gehaald? Wat lelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_51782144
Geniaal topic dit
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:52:18 #165
101852 kokos
mividaloca
pi_51785685
Ben in de afgelopen twee weken naar zuid-Frankrijk en weer terug gereden met mijn 106je
Viva los Vatos Locos
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:12:46 #166
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51786308
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:50 schreef rena het volgende:
Hij heeft behoorlijk wat km's op de teller, maar ik vind hem er netjes uitzien voor de rest! Ik zou ook inderdaad even langsgaan bij de dealer en zo.

Zie ik nou goed dat ze het Peugeot logo en zo er af hebben gehaald? Wat lelijk
Kilometers valt nog best mee, het is tenslotte een diesel, die kunnen wel wat hebben.

(waar zie jij het peugeot logo ontbreken?)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:44:19 #167
110088 Antal
Kuifje _O_
pi_51787345
Op de achterkant. daar hoort 'peugeot' te staan. Dit valt onder 'tuning / styling'..
He's a Monday morning lunatic
Disturbed from time to time
Lost within himself
In his solitary shell
pi_51787572
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Fc_k het volgende:
Hoi,

ik heb een vraagje, ik wil namelijk graag een peugeot 206 kopen en heb er nu één gevonden die betaalbaar is voor mij. Zou iemand mij kunnen vertellen of het niet 'te goedkoop' is. (Tis namelijk de goedkoopste die er stond :s zou er iets mis aan zijn?)

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=44bxcihfgnh
De oer-diesel die hierin ligt, staat als erg betrouwbaar te boek. Mits hij netjes warm wordt gereden, is hij bijna niet stuk te krijgen (geef overigens geen garanties ). T'is een mooie prijs denk ik.
Let wel op de standaard kwalen die een 206 heeft of kan hebben, en kijk eens hoe het stuur eruit ziet (een hoes eromheen?). Ook ivm het ontbreken van de logo's zou je kunnen vragen of het een tuning-auto is geweest die is teruggebouwd naar het origineel... Zit er ook een NAP bij?
Succes met de aankoop!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:13:16 #169
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51791982
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef Antal het volgende:
Op de achterkant. daar hoort 'peugeot' te staan. Dit valt onder 'tuning / styling'..
aah, op die manier...
ik zat echt naar de logo's (de leeuw) te kijken, en die zag ik allemaal...
maar nu snap ik hem...
pi_51963987





Vormgeving

De 308 RC Z concept car wordt gezien als de reïncarnatie van het begrip rijplezier volgens Peugeot. Het betreft een 2+2 zits coupé met een evenwichtige, moderne vormgeving en praktische gebruiksmogelijkheden.

De auto is licht van gewicht dankzij het gebruik van aluminium voor bijvoorbeeld de beide dakbogen, door een achterruit van polycarbonaat en door de vele carrosseriedelen van koolstofvezel.

De nieuwe 308 is de ideale basis voor deze concept car. De auto biedt een aantal belangrijke voordelen:

- een opvallende styling met een eigenzinnig karakter;
- eenvoudig te realiseren door zo veel mogelijk gebruik te maken van de bestaande onderdelen van de 308 hatchback,
- de sterke eigenschappen van de hatchback (onderstel, uitrusting, design enz.) komen bij deze coupé zelfs nog beter tot hun recht.

De aerodynamische lijnen zorgen voor een bijzonder gunstige luchtweerstand (SCx slechts 0,65) waardoor de auto bijzonder zuinig met zijn brandstof omspringt. Daardoor is ook de CO2-uitstoot heel beperkt en wordt het milieu ontzien.

Het sportieve karakter en de uitstekende rijeigenschappen dankt de 308 RC Z concept car aan zijn evenwichtige afmetingen:

- de lengte bedraagt 4,276 m (gelijk aan de hatchback),
- de breedte is 1,840 m (25 mm meer dan de hatchback) en
- de auto is 1,320 m hoog.

Mechaniek

Voor de aandrijving van de 308 RC Z concept car wordt gebruik gemaakt van een 1,6 l THP-motor, één uit de nieuwe serie motoren die het resultaat is van de samenwerking tussen PSA Peugeot Citroën en BMW Group. Het gaat in dit geval om de EP6DTS-motor met een vermogen van 128 kW (= 175 pk) die standaard in de 207 RC zit.
Speciaal voor de 308 RC Z concept werd deze 1,6 l THP op een aantal punten aangepast waardoor het vermogen steeg naar 160 kW (= 218 pk). Door het enorme koppel van 280 Nm dat al bij zeer lage toerentallen beschikbaar is (zelfs 300 Nm bij overboost) heeft de motor een bijzonder soepel karakter. Opmerkelijke cijfers die zorgen voor sportieve prestaties.

De speciale “Twin-Scroll” turbo zorgt voor een maximale laaddruk en dankzij de directe benzine-inspuiting kan precies de juiste mengselsamenstelling worden verkregen voor een volledige verbranding en een maximaal motorrendement.
Deze motor is gekoppeld aan een volledig nieuwe, handgeschakelde zes-versnellingsbak.
Dit geheel maakt de 308 RC Z tot een auto met een opmerkelijke balans tussen prestatie- en verbruikscijfers. De topsnelheid van 235 km/h wordt bereikt in de 6e versnelling en de sprint van 0 tot 100 km/h vergt slechts 7,0 s. Snel inhalen is geen punt: acceleratie van 80 tot 120 km/h in de 5e duurt maar 7,5 s. Het brandstofverbruik blijft alleszins redelijk met 6,7 l/100 km bij gecombineerd gebruik en de CO2-uitstoot bedraagt slechts 160 g/km.
pi_51964066
308 RC is een beetje raar ding.

De concept 908 RC mag er meer wezen vind ik.

  maandag 30 juli 2007 @ 18:50:34 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51966414
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef TSPO het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vormgeving

De 308 RC Z concept car wordt gezien als de reïncarnatie van het begrip rijplezier volgens Peugeot. Het betreft een 2+2 zits coupé met een evenwichtige, moderne vormgeving en praktische gebruiksmogelijkheden.

De auto is licht van gewicht dankzij het gebruik van aluminium voor bijvoorbeeld de beide dakbogen, door een achterruit van polycarbonaat en door de vele carrosseriedelen van koolstofvezel.

De nieuwe 308 is de ideale basis voor deze concept car. De auto biedt een aantal belangrijke voordelen:

- een opvallende styling met een eigenzinnig karakter;
- eenvoudig te realiseren door zo veel mogelijk gebruik te maken van de bestaande onderdelen van de 308 hatchback,
- de sterke eigenschappen van de hatchback (onderstel, uitrusting, design enz.) komen bij deze coupé zelfs nog beter tot hun recht.

De aerodynamische lijnen zorgen voor een bijzonder gunstige luchtweerstand (SCx slechts 0,65) waardoor de auto bijzonder zuinig met zijn brandstof omspringt. Daardoor is ook de CO2-uitstoot heel beperkt en wordt het milieu ontzien.

Het sportieve karakter en de uitstekende rijeigenschappen dankt de 308 RC Z concept car aan zijn evenwichtige afmetingen:

- de lengte bedraagt 4,276 m (gelijk aan de hatchback),
- de breedte is 1,840 m (25 mm meer dan de hatchback) en
- de auto is 1,320 m hoog.

Mechaniek

Voor de aandrijving van de 308 RC Z concept car wordt gebruik gemaakt van een 1,6 l THP-motor, één uit de nieuwe serie motoren die het resultaat is van de samenwerking tussen PSA Peugeot Citroën en BMW Group. Het gaat in dit geval om de EP6DTS-motor met een vermogen van 128 kW (= 175 pk) die standaard in de 207 RC zit.
Speciaal voor de 308 RC Z concept werd deze 1,6 l THP op een aantal punten aangepast waardoor het vermogen steeg naar 160 kW (= 218 pk). Door het enorme koppel van 280 Nm dat al bij zeer lage toerentallen beschikbaar is (zelfs 300 Nm bij overboost) heeft de motor een bijzonder soepel karakter. Opmerkelijke cijfers die zorgen voor sportieve prestaties.

De speciale “Twin-Scroll” turbo zorgt voor een maximale laaddruk en dankzij de directe benzine-inspuiting kan precies de juiste mengselsamenstelling worden verkregen voor een volledige verbranding en een maximaal motorrendement.
Deze motor is gekoppeld aan een volledig nieuwe, handgeschakelde zes-versnellingsbak.
Dit geheel maakt de 308 RC Z tot een auto met een opmerkelijke balans tussen prestatie- en verbruikscijfers. De topsnelheid van 235 km/h wordt bereikt in de 6e versnelling en de sprint van 0 tot 100 km/h vergt slechts 7,0 s. Snel inhalen is geen punt: acceleratie van 80 tot 120 km/h in de 5e duurt maar 7,5 s. Het brandstofverbruik blijft alleszins redelijk met 6,7 l/100 km bij gecombineerd gebruik en de CO2-uitstoot bedraagt slechts 160 g/km.
Wil ik hebben, wil ik hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51976371
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:07 schreef JK1982 het volgende:
Hey leuk, een Peugeot-topic!

Ik ga morgen kijken naar een 306 cabrio uit 96 met 65k op de klok.
Wat zijn nou specifieke punten waar ik op zou moeten letten?
Kom je daar om 10 uur, de dag van tevoren heb je dat afgesproken, is de auto net een half uur eerder verkocht!! Dan heb je net een uur in de auto gezeten
Meneer kon ons wel een bakje koffie aanbieden. Flikker..

Heb nu een *Kuch* Xantia *Kuch* uit 94 gekocht om even een tijdje in te sturen. Ook een erg fijne auto!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:08:26 #174
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51976505

Deze zou ik graag een keer in het echt willen zien, vind dat echt een tof ding
Signature.
pi_51981023
Ah, deze hoor hier ook thuis , mijn 106 gti uit 1997 met wat leuke mods:









[ Bericht 3% gewijzigd door _Drake_ op 31-07-2007 11:27:07 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:56:22 #176
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51983006
Ziet er goed uit _Drake_...

Gewoon mooi sportief, en niet zo overdreven opgeleukt..

(die mustang erachter is ook leuk trouwens.)
pi_51983609
Zo zie je maar wat meegespoten bumpers en wat leuke velgjes met een auto doen.
pi_51983770
precies, dat was mijn idee ook ermee, gewoon netjes subtiel houden, waarschijnlijk gaat hij nog een stukje omlaag maar dat heeft meer een technisch probleem aan de voorkant te maken (rebound verhogen, en de druk op de dempers omlaag halen)
pi_51983816
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:29 schreef _Drake_ het volgende:
precies, dat was mijn idee ook ermee, gewoon netjes subtiel houden, waarschijnlijk gaat hij nog een stukje omlaag maar dat heeft meer een technisch probleem aan de voorkant te maken (rebound verhogen, en de druk op de dempers omlaag halen)
Subtiel spoilertje zit er al op, idd verlagen, maar meer er niet aan doen

Zo rij je sportief, maar ben je geen kampsjaak.
pi_51984616
hij is overgens al lager dan standaard, maar 25mm kan je niet echt verlagen noemen, stiekem wilde ik hem ook niet echt veel lager hebben.
pi_51984909
De lak is ook mooi, opnieuw gespoten?
pi_51985242
Peugeot .
Ik rijd momenteel in een 107 waar ze op 1 of andere manier 5 deuren in hebben kunnen proppen maar met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbak proppen lukt niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51985368
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:22 schreef du_ke het volgende:
Peugeot .
Ik rijd momenteel in een 107 waar ze op 1 of andere manier 5 deuren in hebben kunnen proppen maar met goed fatsoen een kratje bier in de kofferbak proppen lukt niet .
Ik herken het
pi_51985394
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Borkydude het volgende:
De lak is ook mooi, opnieuw gespoten?
nee, hij heeft echt wel zijn plekjes maar zijn geheel ziet hij er nog netjes uit
pi_51985576
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik herken het
Ja hoe krijgen ze het voor elkaar inderdaad .

Maar verder een prima wagentje dat lekker rijdt. Al valt het comfort voor de langere afstanden wat tegen. Rijd nu ruim een uur heen en een uur terug per dag en dat is net te doen. Maar het verbruik van 1 op ruim 20 is wel prima .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51985729
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja hoe krijgen ze het voor elkaar inderdaad .

Maar verder een prima wagentje dat lekker rijdt. Al valt het comfort voor de langere afstanden wat tegen. Rijd nu ruim een uur heen en een uur terug per dag en dat is net te doen. Maar het verbruik van 1 op ruim 20 is wel prima .
Wat vind je van de koppeling?
pi_51986018
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Wat vind je van de koppeling?
Tja heb hiervoor jarenlang maar erg weinig gereden dus ben niet veel gewend. Heb wel het idee dat naar de 1 of 2 schakelen soms een beetje lastig gaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51986186
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja heb hiervoor jarenlang maar erg weinig gereden dus ben niet veel gewend. Heb wel het idee dat naar de 1 of 2 schakelen soms een beetje lastig gaat.
Dat is echt typisch peugeot probleem
pi_51986309
Klopt maar de bak is een jap dus daar zou het niet aan mogen liggen
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:01:35 #190
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_51986410
Ik heb bij mijn peugeot (307) dat de achteruit problemen geeft, daar moet ik dan de koppeling iets op laten komen voordat die volledig in de versnelling schiet

(heb dit probleem ook gehad bij de mitsubishi colt van mijn moeder, maar ja die is dan ook al bijna 20 jaar oud.)
de auto, niet mijn moeder
pi_52018915
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef dawg het volgende:
Ik ga volgende week mijn Peugeot 206xs 1.6 16v ophalen, uit eind 2002. Mijn eerste Peugeot, ik ben benieuwd.
Ik heb hem inmiddels, en hij rijdt echt heerlijk. Voorheen had ik een Saxo VTS 1.4, maar dan is dit toch wel een stukje beter nog.

En die zittingen, nog wat meer sportzittingen als diegene in de Saxo, en zitten nog fijner. En hij is natuurlijk sneller.

Vrijdag mijn audio nog overbouwen, en klaar is dawg.
pi_52229055
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. In twee dagen heen, rondtouren en in één dag terug. Hele weg 140 op de linkerbaan, en dat 11 uur lang. Fransen hebben zelf trouwens helemaal niks met oude Peugs, vinden ze volgens mij maar oude rommel.
Original Ratbiker
pi_52229220
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. In twee dagen heen, rondtouren en in één dag terug. Hele weg 140 op de linkerbaan, en dat 11 uur lang. Fransen hebben zelf trouwens helemaal niks met oude Peugs, vinden ze volgens mij maar oude rommel.
Was dat te merken in hun rijgedrag tegenover jou?
pi_52229818
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. In twee dagen heen, rondtouren en in één dag terug. Hele weg 140 op de linkerbaan, en dat 11 uur lang. Fransen hebben zelf trouwens helemaal niks met oude Peugs, vinden ze volgens mij maar oude rommel.
Lekker irritant
Viva los Vatos Locos
pi_52240581
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Was dat te merken in hun rijgedrag tegenover jou?
Fransen rijden over het algemeen erg netjes, ruimte maken als je in wil voegen en dergelijke. Misschien werd ik positief gediscrimineerd.
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:22 schreef kokos het volgende:

[..]

Lekker irritant
Inderdaad irritant zo'n goed overwogen post. Tuurlijk ging ik alleen naar links als ik inhaalde en wachtte even als er iets veel snellers aan kan zetten. Maar dat stond er natuurlijk niet, dus kon het ook nooit zo zijn.
Original Ratbiker
pi_52257902
Fransen rijden best netjes, maar niet als je in Parijs bent
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:00:54 #197
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_52258809
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:57 schreef nevetS het volgende:
Net terug met de 304 uit Frankrijk, iets meer dan 3000 probleemloze kilometers. [...]
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat franse auto's onbetrouwbaar zijn
pi_52283151
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:00 schreef goldhorn het volgende:

[..]

En dan zijn er nog mensen die zeggen dat franse auto's onbetrouwbaar zijn
Allemaal leugens! Nu alleen even kijken of ik niet de kilometrage van mijn oldtimerverzekering moet opschroeven.
Original Ratbiker
pi_52283310
Peugeot liefhebber (helaas niet meer in het bezit van het beestje) meldt zich!

205 blijft een super model. Zijn heel wat mooie uitvoeringen. De 1.9GTI velgen zijn ook nog steeds tijdloos!



En natuurlijk de meest briljante rallywagen ever

pi_52289962
Ah, een Peugeot topic, leuk! Hier de mijne:





Peugeot 309 1.6i GLX 90pk uit 1992, met nu zo'n 55000 km op de teller! Op een paar kleine krasjes na is ie als nieuw. Hij rijdt lekker, heerlijk comfort, vooral de vering . Maar het verbruik is wel wat aan de hoge kant.

Verder heb ik voor mijn vorige werk regelmatig in een 206 1.6 gereden, lekker pittig bakje. Als de 309 weg gaat dan misschien een 206 aanschaffen. Op vakantie in zuid Spanje een week in een 207 1.6 gereden, maar dat was niets. Wel een mooie auto, maar hij kwam geen berg op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')