Ay, lelijke schade.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:32 schreef kokos het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=DSC00306.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=Photo-0011.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs118&d=07343&f=Photo-0012.jpg
Ik heb ook nog een filmpje waar het redelijk duidelijk op te zien is maar die kon ik niet uploaden.
Je zou me er wel mee helpen als je een schatting van de kosten kan maken
HmmM!!! Relaxedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ay, lelijke schade.
Hoop dat de snuit nog recht is.
Kijk even op www.hartsant.nl
Staan prijzen op ex btw en ze leveren niet aan particulieren, maar mocht je wat nodig hebben, dan zou ik dat wel voor je kunnen bestellen via mijn werk.
Je krijgt genoeg terug om de schade te laten repareren, en als dat minder dan de dagwaarde is dan krijg je dat geld. In het andere geval is het total loss en krijg je de dagwaarde. Gezien de schade zou het me niet verbazen als je meer dan 500 euro krijgt hoor! Ik had een keer een stepje van mijn motor afgebroken bij een ongeluk, daar kreeg ik al 80 euro voor (prijs inclusief montage). Het materiaal + de arbeidskosten van dit geintje zien er stukken duurder uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:01 schreef kokos het volgende:
[..]
HmmM!!! Relaxed. Ik heb morgen contact met de verzekering en ja de vraag is of hij nog recht is inderdaad. Wat denk je dat ik terug krijg van de verzekering? Het was niet mijn fout. Eurotje of 500?
Denk niet dat de auto het nog waard is. Het is mijn eerste auto, heb hem nog geen twee maand. Ben er mee naar Zuid-Frankrijk geweest en rij je op een stukkie wat je elke dag rijdt. Pats Boem.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je krijgt genoeg terug om de schade te laten repareren, en als dat minder dan de dagwaarde is dan krijg je dat geld. In het andere geval is het total loss en krijg je de dagwaarde. Gezien de schade zou het me niet verbazen als je meer dan 500 euro krijgt hoor! Ik had een keer een stepje van mijn motor afgebroken bij een ongeluk, daar kreeg ik al 80 euro voor (prijs inclusief montage). Het materiaal + de arbeidskosten van dit geintje zien er stukken duurder uit.
Ik zou geen genoegen nemen met een te laag bedrag mocht hij total loss verklaard worden! Tweedehands auto's zijn nog vrij prijzig tegenwoordig, en op marktplaats is genoeg referentiemateriaal te vinden. Jouw auto is uit '91 heb ik gezien, valt nog te overzien dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:24 schreef kokos het volgende:
Denk niet dat de auto het nog waard is. Het is mijn eerste auto, heb hem nog geen twee maand. Ben er mee naar Zuid-Frankrijk geweest en rij je op een stukkie wat je elke dag rijdt. Pats Boem.
die vind ik ook een stuk mooier idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:32 schreef goldhorn het volgende:
hmm, niet helemaal mijn stijl die 206CC van Parotech... En zeker niet voor 28.000 euro...
Geef mij maar die 308 Coupe RC....
Das meer mijn stijl...
Wij ook thuis.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef goldhorn het volgende:
<-- heeft een 'oude' 307
Die voorkant is idd veel beter dan die nieuwe... Vooral de mistlampen vind ik heel raar staan.
ff voor de duidelijkheid:
'Oud' model:
[afbeelding]
'Nieuw' model:
[afbeelding]
welk model heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:27 schreef goldhorn het volgende:
Ik was heel blij dat ik nog net een van de laatste van de oude serie kon krijgen.....
Idd, veel subtieler.....
ohja, tank was bij m'n pa ook aan puin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:35 schreef goldhorn het volgende:
307 Break 2.0 HDi XS Premium....
Bijna full-option, heb alleen geen lederen bekleding (vind ik verschrikkelijk), geen licht metalen velgen (vond ik een beetje zonde van het geld) en een goedkoper model van de radio...
Ik heb hem nou 2 jaar/70.000km, en alleen de tank is vervangen, omdat de overloop lek was. (maar dat kan ook door mijn rijstijl komen...) Verder een heerlijke auto...
ik bedoel eigenlijk stiekem ook 400kquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef goldhorn het volgende:
na 4k al de tank aan puin?? das best snel (of ik heb er ruim 60k mee gereden zonder het te weten![]()
dit is mijn karretje trouwens (hier in hongarije gelijk de eerst 3500-4000 km op de teller gezet)
[afbeelding]
Dat gaat bij ons niet, als je de navigatie ook wil gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef goldhorn het volgende:
nope, ik heb echt de meest simpele radio die er in kan zitten...
Kan zelfs geen mp3 aan...
Dus heel mijn auto ligt vol met cd's ...
pretty fuckin' irritating, that isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef goldhorn het volgende:
dat heb ik bij mijn radio/cd-speler ook. Als de auto in de zon heeft gestaan/de radio bloedje heet is, dan wil die zo nu en dan de cd niet los laten. Dan moet ik bijna een dag wachten tot alles is afgekoeld voordat ik de cd er weer uit krijg... denk dat ik binnenkort maar es ff langs de dealer ga omdat uit te laten zoeken....
Ik vind het nieuwe model 307 en ook de nieuwe 207 echt een verschrikkelijk lelijke voorkant hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef goldhorn het volgende:
<-- heeft een 'oude' 307
Die voorkant is idd veel beter dan die nieuwe... Vooral de mistlampen vind ik heel raar staan.
ff voor de duidelijkheid:
'Oud' model:
[afbeelding]
'Nieuw' model:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |