Is er al bekend wat er in de contracten staat over eventuele beeindiging van het programma?quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik lees net op http://www.telegraaf.nl/b(...)amma_s_naar_RTL.html
"De gouden kooi wordt tot het eind van het jaar op RTL5 uitgezonden. Daarna evalueren de makers of het programma doorgaat."
welterustenquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er in de contracten staat over eventuele beeindiging van het programma?
Fijne nacht nog allen / Welterusten.
Ik was even met de OP bezig... zie ik nou dat Lieke haar bed weer uit is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
nee he, niet weer een uiterste - komaan Lieke en Huub, vite!
Het gaat uitsluitend over kijkcijfers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Is er al bekend wat er in de contracten staat over eventuele beeindiging van het programma?
Ze liggen "in" elkaar en fluisteren - ben bang dat dit lang kan durenquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was even met de OP bezig... zie ik nou dat Lieke haar bed weer uit is?
Dat zal vast en zeker bekend zijn, alleen wij weten het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2007 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal vast en zeker bekend zijn, alleen wij weten het niet.
Truste allemaal, ik ben ook weg![]()
Succes voor de ochtendploeg.
Zelf niet gemaakt, dan zou ik echt in de COSsen moeten zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:12 schreef Prospera het volgende:
Prima OP![]()
Heb je nog caps van die stoel door de lucht en/of Huub die op de grond werd gewerkt?
Alleen doorgewinterde COSsers doorstaan wat jij net hebt mogen aanschouwenquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:14 schreef tipsch het volgende:
ik moet ook opgeven, 9 uur aan de bak
eenmalig, échtquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen doorgewinterde COSsers doorstaan wat jij net hebt mogen aanschouwenSlaap lekker.
Okquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Prospera, ik las net dat jij ook caps had van het 'gevecht'. Zet ze gewoon even in de Updates.
Ik heb de mislukte groupie-dag gezien en de daaropvolgende herrie gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 06:01 schreef Reza-impreza het volgende:
zo te lezen een mislukte groupie-dag , hadden ze ook maar niet van die jonge meiden moeten uitnodigen
Dat kom omdat Huub ook nu weer de aanstichter was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de mislukte groupie-dag gezien en de daaropvolgende herrie gelukkig niet.Dat gemep ben ik helemaal wel een beetje zat. Toch raar dat deze ' frisse' nieuwe bewoner meteen zo naadloos in het patroon past.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat kom omdat Huub ook nu weer de aanstichter was.
Moet je beter kijken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daarnet het filmpje gezien en het was toch echt Dennis die continu begon met dat geduw en met slaan
Pas in de tweede ronde werd Huubje para.
Als hij een streamer is. Dan ben ik Piet Paulusma.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:42 schreef yvonne het volgende:
Mogguh, bedankt nachtploeg, heerlijk leesvoer!
Dennis is vanaf dag 1 behoorlijk bizar geweest, hij lijkt er juist op gekozen te zijn doordat hij blijkbaar een bloedhekel aan Huub en Lieke heeft.
Een geflipte streamer?
Een geflipte groupie .quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
Na mijn afwezigheid in de COS gisteravond, het lezen van de verslagen en het zien van de bijbehorende filmpjes moet ik na een gedegen analyse eerlijkheidshalve toegeven dat Tien er in geslaagd is de absolute onderkant van de Nederlandse samenleving samen te brengen in DGK.
Zonder enige voorkeur voor een uiteindelijke winnaar van dit spel kan ik alleen maar vaststellen dat respectloosheid nu ook is overgeslagen naar de figuranten in het spel, waarbij ik doel op vermeende Groupies samengesteld uit een stelletje puberende aspirant sletjes die zich kennelijk niet hebben gerealiseerd wat hun boven het hoofd hing. De agressie na afloop van de Groupiedag liep ook weer eens behoorlijk uit de hand, maar ja wat wil je met zo'n stel associale psychisch gestoorde patienten op een kluit.
Jaap zal n.a.w. na zijn DGK periode langdurig opgenomen worden in een psychiatrische kliniek om daar vast te laten stellen dat hij onbehandelbaar is.
Dennis verkeert in een identiteitscrisis en moet een keuze maken tussen een hetero of homo bestaan, waarbij de laatste mij het beste keuze lijkt. Tevens moet deze jongen een behandeling ondergaan ter verbetering van zijn impulsbeheersing.
Brian kan gelijktijdig met Jaap worden opgenomen in de zelfde kliniek en is met behulp van de nodige medicatie mogelijk in het gareel te houden.
Natasja moeten ze opnemen in het programma van Ordinaire Slet tot Nuttige Huisvrouw/Moeder.
Amanda zal vrijwel zeker op termijn slachtoffer worden van een dodelijke SOA, want alle waarschuwingen in haar richting worden niet opgepakt omdat zij ze niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen, vanwege de afwezigheid van enige mate van intelligentie.
Huub moet een acute behandeling ondergaan ter regulering van zijn tomeloze zelfoverschatting en zal samen met Dennis de behandeling voor impulsbeheersing ondergaan.
Lieke is degene die verreweg de miinste externe nabehandeling nodig heeft, in mijn optiek is zij de normaalste van de gehele setting, mogelijk moet zij nog wat werken aan haar behoefte tot sexuele bevrediging, waarbij de nadruk komt te liggen op een bewuste partnerkeuze.
Verder zal ik de komende dagen e.e.a wederom analytisch volgen om uiteindelijk te komen tot een samenvattende parapsychologische conclusie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amenquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:38 schreef DrsH het volgende:
-knip-
Ook goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een geflipte groupie .
*Groupie = dringt in de leefomgeving van wie hij fan is,
Dennis was thuis als streamer en tv-kijker , grote fan en idolaat van Jaap,
heeft vele malen met zijn vader over De Gouden Kooi gesproken.
zijn zus vindt het geweldig dat hij met de Kooi mee mag doen.
En Dennis wil beroemd worden.
Ilnkje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef getl0st het volgende:Hoe misselijk die Natasia in dat filmpje..
Gewoon Dennis vragen zichzelf aan te bieden
Oh ja, ook daar kan hij niet spitsvondig op reageren maar druipt hij af. Wat een nobody zeg!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:49 schreef getl0st het volgende:Hoe misselijk die Natasia in dat filmpje..
Gewoon Dennis vragen zichzelf aan te bieden
Ik heb net ook met stomme verbazing naar dat filmpje zitten kijken, wat een loser die Dennis, maar vooral eng en gevaarlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, ook daar kan hij niet spitsvondig op reageren maar druipt hij af. Wat een nobody zeg!![]()
Hij heeft alles waargemaakt wat ik in hem zag en de beelden waren niet mooi.
Loser ook dat hij 2x Lieke bij de keel grijpt.
Jaap ook. Daar kreeg ik ook de kriebels van. Wat een stel kneuzen bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net ook met stomme verbazing naar dat filmpje zitten kijken, wat een loser die Dennis, maar vooral eng en gevaarlijk.
Bij Jaap valt op dat al zijn agressie tegen vrouwen gericht is. Ik kan me toch niet voorstellen dat CORA echt zijn vrouw gaat worden, dat moet toch fake zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap ook. Daar kreeg ik ook de kriebels van. Wat een stel kneuzen bij elkaar.
Dan moet ze niet zo ver naar voren leunen als ze de streams kijkt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber is dus ziek, last van haar rug, hoe toevallig.
Idd, griezelig, en dat dan snel onderdrukken met pammetjes, dat gaat echt nog een keer uit de hand lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:02 schreef Clank het volgende:
En hoe eng is Brian met zijn 'toevallen' en 'blackouts'... straks gaat hij een keer los en verschuilt zich achter deze 'afwijking'.
Een goede morgen Love Profusion even een vraagje: zou jij mijn samenvattende boekwerk, betrekking hebbende op de psycholochische gevolgen van deelname aan programma's als DGK van het nodige fotografische materiaal willen voorzien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Het gedoe met Jaap gaat nog een staartje krijgen. Het was gisteren gewoon een soort van aanranding..hij probeerde hun geslachtsdelen aan te raken. Het ene meisje zei telkens NEE..Jaap ging door. Toen dat meisje dat bij Dennis in bed lach pakte hij bij haar borst en ze werd pissig, maar Jaap ging door.
Dennis is exit (3 keer slaan)..Huub ging ver, maar het is binnen de regels
Jaap was de eerste weken ook al vreemd bezig op dat gebied. Het steeds maar weer gluren als Amanda zich aan het omkleden was.. en ook haar heeft hij wel vaker bij de borsten gepakt op een manier waar je de rillingen van krijgt. Zou hij bij Natasia moeten proberen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Het gedoe met Jaap gaat nog een staartje krijgen. Het was gisteren gewoon een soort van aanranding..hij probeerde hun geslachtsdelen aan te raken. Het ene meisje zei telkens NEE..Jaap ging door. Toen dat meisje dat bij Dennis in bed lach pakte hij bij haar borst en ze werd pissig, maar Jaap ging door.
Precies..hij was bijzonder agressief en handtastelijk. Zelfs nadat ze zeiden dat hij moest kappen ging hij door en gericht op de geslachtsorganen. Er wordt echt wel aangifte van aanranding of betasting gedaan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Jaap valt op dat al zijn agressie tegen vrouwen gericht is. Ik kan me toch niet voorstellen dat CORA echt zijn vrouw gaat worden, dat moet toch fake zijn.
Geen idee op HANFF werkt alles naar behorenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje. Mijn streams van HiDiHo doen het niet, nog meer mensen last?
Ja ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag het nog maar een keertje. Mijn streams van HiDiHo doen het niet, nog meer mensen last?
Precies. Het gedrag van gisteren is ook niet te wijten aan de rol van TerrorJaap. Zo was hij met name de 2e avond ook. Die gast spoort niet. Hij heeft iig al z'n credits verspeeld bij mij. TerrorLoser en PlayerKneus! Ze verdienen elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap was de eerste weken ook al vreemd bezig op dat gebied. Het steeds maar weer gluren als Amanda zich aan het omkleden was.. en ook haar heeft hij wel vaker bij de borsten gepakt op een manier waar je de rillingen van krijgt. Zou hij bij Natasia moeten proberen!!
ze vonden elkaar wel leuk ...maar het trouwen is gewoon voor de media en dgk om erin te blijven....daar werkt Cora aan mee.................alles om te winnen. hoofdprijs JAAP...nou daar ben je lekker meequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Jaap valt op dat al zijn agressie tegen vrouwen gericht is. Ik kan me toch niet voorstellen dat CORA echt zijn vrouw gaat worden, dat moet toch fake zijn.
Goedemorgen DrsH. Ik heb gisteren helaas geen caps kunnen maken. Ik zat letterlijk met hartkloppingen te kijken.. het was het dieptepunt in reality televisie. Misschien dat gedoe met Jaap nog veel meer. Er is overduidelijk geen respect voor vrouwen van Jaaps kant. Misschien omdat hij zon moeilijke relatie heeft met zijn eigen moeder. Hij betaste ze onzedelijk en zei vervolgens tegen Dimitri "even uit mijn shot" wat er op duidt dat Jaap volledig wist wat hij deed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een goede morgen Love Profusion even een vraagje: zou jij mijn samenvattende boekwerk, betrekking hebbende op de psycholochische gevolgen van deelname aan programma's als DGK van het nodige fotografische materiaal willen voorzien?
Dat dus. Het wachten is op de dag dat dit gebeurt en de bewaking te laat is. Of op de dag dat RTL de stekker er helemaal uittrekt, en na bijgelezen te zijn, mag dat van mij binnen afzienbare termijn gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:02 schreef Clank het volgende:
En hoe eng is Brian met zijn 'toevallen' en 'blackouts'... straks gaat hij een keer los en verschuilt zich achter deze 'afwijking'.
Maar mijn samenvattende analyse gaat over het gehele Item DGK dus zal er naar ik hoop toch wel voldoende beeldmateriaal voorhanden zijn ter illustratie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Goedemorgen DrsH. Ik heb gisteren helaas geen caps kunnen maken. Ik zat letterlijk met hartkloppingen te kijken.. het was het dieptepunt in reality televisie. Misschien dat gedoe met Jaap nog veel meer. Er is overduidelijk geen respect voor vrouwen van Jaaps kant. Misschien omdat hij zon moeilijke relatie heeft met zijn eigen moeder. Hij betaste ze onzedelijk en zei vervolgens tegen Dimitri "even uit mijn shot" wat er op duidt dat Jaap volledig wist wat hij deed.
Jaap wilde met Dennis een meisje isoleren (die lelijke met die imitatie zilveren oorbellen), maar haar vriendin was erbij (mooi meisje dat NIKS zei) en dan dat ene meisje zo dronken voeren en dingen laten doen...
Nu krijg je ruzie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:12 schreef DrsH het volgende:
Goede morgen CC
Heb je het filmpje al gekeken, mijn mond viel open. Goeiemorgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus. Het wachten is op de dag dat dit gebeurt en de bewaking te laat is. Of op de dag dat RTL de stekker er helemaal uittrekt, en na bijgelezen te zijn, mag dat van mij binnen afzienbare termijn gebeuren.
Pauper, penoze en proletenzootje.
Goedemorgen dRShquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:12 schreef DrsH het volgende:
Goede morgen CC
Ik heb vandaag eens geen ochtendhumeurquote:
Bewijst maar weer eens dat de Redactie ook bestaat uit paupers, hier zou een streamlock n.l. wel op zijn plaats zijn geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:13 schreef LoveProfusion het volgende:
En geloof me mensen ik ben echt niet zo snel geshockeerd...maar hoe er gisteren met die meisjes werd omgesprongen. Ja het waren saaie dozen...sommige waren niet eens 18. Het waren gewoon fans van DGK die onder het mom van 'ik ben een groupie' gewoon even wilden kijken en echt niet dachten dat ze echt dingen moesten doen. Alsof er iemand zo gek is om sex te willen hebben met Jaap. De borsten/schaamstreek aanraken terwijl een meisje dat niet wil vind ik te ver gaan.
Er was ook een meisje bij wie het topje was uitgetrokken...ze wilde niet dat haar borsten werden gefilmd. Jaap probeert haar handdoekje weg te trekken en de camera mensen zoomden vrolijk in op haar borsten.
Nee nog niet. Dat bewaar ik tot mijn lunchpauze...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:14 schreef beequeen het volgende:
Heb je het filmpje al gekeken, mijn mond viel open. Goeiemorgen.
Is dat jouw manier van afslanken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee nog niet. Dat bewaar ik tot mijn lunchpauze...
Je was me net voor.quote:
LOL. Toen ik het typte, dacht ik hetzelfde. Maar gelukkig is afslanken voor mij niet nodigquote:
Vorige week zei hij al dat hij steeds een soort tikjes heeft, kleine stuiptrekkingen. Klinkt allemaal hartstikke gezond natuurlijk. Hij heeft nu zijn tikjes wel even onder controle.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens flipte Amanda helemaal toen Huub haar een penoza-hoer noemde..ze zat er verslagen bij. Vervolgens zegt Brian dat hij op 95% zit of zoiets voor hij een black out krijgt..
Dat was vannacht al, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
Lieke legt Dennis de regels uit van het uitslapen. Ze praat op een normale toon met hem... alles weer vergeven en vergeten van gisteravond?
Excuus voor de ietwat late reactiequote:
Te laat zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb net ook met stomme verbazing naar dat filmpje zitten kijken, wat een loser die Dennis, maar vooral eng en gevaarlijk.
Deze heb ik al gezien, ik bedoelde de opmerking over Natasja, dat zie ik niet terug hier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Excuus voor de ietwat late reactie
http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/
[..]
Te laat zelfs![]()
http://goudenkooi.headlin(...)-eigen-groupies-weg/quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze heb ik al gezien, ik bedoelde de opmerking over Natasja, dat zie ik niet terug hier.
Neuh, dat kun je verwachten als je dgk in gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat de Redactie ook bestaat uit paupers, hier zou een streamlock n.l. wel op zijn plaats zijn geweest.
Dgk wordt zo langzamerhand een eiland uit een bananenrepubliek. Zij hebben hun eigen wetgeving en regels. Geweten en moreel inleveren bij de poort!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neuh, dat kun je verwachten als je dgk in gaat.
Mijn hemel, dit is te erg, en dat voor een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)-eigen-groupies-weg/
Astu
(Na 4:45)
Ach ja, maar wel begrijpelijk als je over drie maanden weer moet terugvallen op de 5 genotsstaven uit je medicijnkastjequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, dit is te erg, en dat voor een volwassen vrouw.![]()
Is er een filmpje van dat slaan ??? En wat heeft Huub erover gezegd. Hij kan meestal wel aardig inschatten of het boete of exit is of niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis is exit (3 keer slaan)..Huub ging ver, maar het is binnen de regels
Op vol. Ga even zoeken voor je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat slaan ??? En wat heeft Huub erover gezegd. Hij kan meestal wel aardig inschatten of het boete of exit is of niet.
Ze staan in de post van Getl0st, hierboven.quote:
Aha achter heeft hun damagecontrol dame alweer ingezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
Herma: Dennis lijkt me geen mannetje wat met agressie begint.
Ik ook niet, maar dat is binnen de regels:), net zoals het gooien met de appels en met het glas. Het mag allemaal want het is eerder toegestaan door de redactie, dus doet Huub dat:) Huub kent de regels prima en past ze mooi toe. Het is Dennis die zich niet aan de regels houdt door 3 keer uit te halen en Liekes keel dicht te knijpen. Dat is een exit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:38 schreef CoT het volgende:
Sanp ook niet dat dat duwen en trekken is toegestaan, huub begon daarmee
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Lieke denkt dat er boetes gaan binnenkomen vandaag.
Dat wordt al maanden toegestaan daar moeten ze nu niet meer over beginnen. Volgens mij ligt de grens wel bij dat naar de keel grijpen van iemand en natuurlijk de termijn dat iemand in de kooi zit en het geweld dat hij/zij gebruikt binnen die termijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:38 schreef CoT het volgende:
Sanp ook niet dat dat duwen en trekken is toegestaan, huub begon daarmee
Maar door dat duwen en trekken, wordt het wel steeds ergerquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat wordt al maanden toegestaan daar moeten ze nu niet meer over beginnen. Volgens mij ligt de grens wel bij dat naar de keel grijpen van iemand en natuurlijk de termijn dat iemand in de kooi zit en het geweld dat hij/zij gebruikt binnen die termijn.
WB wrijft in zijn handjes, die engerd. Het is dat hij vannacht weer flink onder de medicijnen zat, maar anders.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:42 schreef CoT het volgende:
Hoor nu ook van Brainn dat spugen niet mag
Dat gebeurde gister ook, dus zal wel een boete komen
Ja precies, je geeft ze één vinger...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef CoT het volgende:
[..]
Maar door dat duwen en trekken, wordt het wel steeds erger
Is de eigenschuld van de redactie dat het dan weer telkens uit de hand loopt
Wifebeaterquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef Nebu het volgende:
OK.. Ik ben misschien een simpele ziel, maar waar staat WB voor????? Ik vraag het me nu toch al een tijdje af!
Ik denk dat hij probeert te krassen met z'n tweezerman na die blamage van gisteren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Mooiboy Dennis neemt weer uitgebreid de tijd om zich op te tutten, hij had allang aan het ontbijt moeten zitten.
Omdat hij nu alleen met Lieke zit, hij durft alleen als A en N erbij zitten om hem te hulp te schieten met hun grote schjmoelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:49 schreef noekje het volgende:
Brian: lieve schat je moet niet vergeten. Je gaat een groupiedag organiseren als de verhoudingen geswift zijn. Hij is de enige die je er nog in houdt. Hij doet ook een optelsom. Je gaat nu rustig luisteren, dan ga je het begrijpen ja?
Waarom geen kuthoer meer?
Ik zit ook te genieten, verbaal is absoluut de stekste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Wat is Lieke toch sterk! Die laat zich echt niet klemlullen. Ze blijft ook altijd rustig en verlaagt zich niet tot het asociale niveau waar de anderen zitten.
Dat doen mensen als ze klemgeluld wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
WB begint maar weer eens over de moeder van Lieke![]()
Als het filmpje hebt bekeken, waarom vraag je dan waarom Lieke zich ermee bemoeit. Ze geeft het antwoord in het filmpje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Heee, ik heb weer veel gemist deze nacht maar ik ben nu dit filmpje aan het kijken: http://goudenkooi.headlin(...)het-weer-uit-deel-1/ en Huub & Dennis laten zich wel kennen zeg , vooral Huub : bij 'Pussy' vliegt 'ie al op 'm af. En hoezo bemoeit Lieke zich er ineens mee en vliegt in het begin op Dennis af? Of is er nog wat voorgevallen wat ik gemist heb?
Cheap ass loser.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Clank het volgende:
Lieke: Ik ben benieuwd of jij eens iets romantisch doet voor Amanda?
hysterisch lachje van Brian.
Brian: Manny en ik hoeven elkaar alleen maar aan te kijken en dat is al genoeg.
Omdat hij 'aan d'r vriendje zat' ?? Ja, al dat getouwtrek.. dan hoor ik de rest niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het filmpje hebt bekeken, waarom vraag je dan waarom Lieke zich ermee bemoeit. Ze geeft het antwoord in het filmpje.
Gelul. Brian zegt nooit iets liefs, de enige reden waarom hij daar mee weg komt is omdat het Amanda is. Die weet van voren niet eens dat ze van achteren nog leeft. Lekker excuus, 'ik hoef haar maar aan te kijken'...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Clank het volgende:
Lieke: Ik ben benieuwd of jij eens iets romantisch doet voor Amanda?
hysterisch lachje van Brian.
Brian: Manny en ik hoeven elkaar alleen maar aan te kijken en dat is al genoeg.
Roses are red,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Brian:Lieve schat voordat jij hier met je vieze reet in de kooi zat heb ik al twee gedichten voor haar geschreven en voorgedragen![]()
Hulde voor deze goedgevige man. Twee gedichten waar geen touw aan vast te knopen is. Precies zoals het hoort dus: modder voor de zwijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Brian:Lieve schat voordat jij hier met je vieze reet in de kooi zat heb ik al twee gedichten voor haar geschreven en voorgedragen![]()
en dát! Dat is een grote leugen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
WB: Voordat je met je dikke reet in de Kooi kwam, had ik al 2 gedichten voor haar geschreven.![]()
Waren het trouwens engelse gedichten? Dan weet je cker dat Amanda het niet heeft begrepenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hulde voor deze goedgevige man. Twee gedichten waar geen touw aan vast te knopen is. Precies zoals het hoort dus: modder voor de zwijnen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef getl0st het volgende:
Roses are red,
Violets are blue,
A ho like you,
Belongs in the zoo?
Roses are redquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Roses are red,
Violets are blue,
A ho like you,
Belongs in the zoo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
You've got big tits
I like to suck on them too!
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen WB: Niet schelden, straks word je weer agressief. Go Lieke.
Hij probeert zijn woorden kracht bij te zetten door gekke bekken te trekken en met zijn handen te zwaaien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?
Hij heeft ws al pammetjes op, dat scheelt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef getl0st het volgende:
[..]Waarop Amanda reageert!
Ohhhhh wat liefffffff!
Wat betekent het?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Wat is Lieke toch sterk! Die laat zich echt niet klemlullen. Ze blijft ook altijd rustig en verlaagt zich niet tot het asociale niveau waar de anderen zitten.
Je mag ook zeer trots zijn!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als Liekist van het eerste uur ben ik bijzonder trots op deze uiterst sterke jongedame. Girl Power AND Brains van het zuiverste water.
Deze?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Die lach op gezicht van Lieke. Ik seg, ik hou durfan.
Nee huub staat nog steeds op nr1 in zijn gedachten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke loopt weg, even opletten of WB en Dennis over Lieke gaan lullen.
Yepquote:
Hier past slechts bescheidenheid en diepe bewondering!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als Liekist van het eerste uur ben ik bijzonder trots op deze uiterst sterke jongedame. Girl Power AND Brains van het zuiverste water.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou me niks verbazen als bij de volgende popi poll Huub over de 50% knalt, Jaap zinks als een banksteen (naar 8% ofzo), Dennis op 0 blijft, Natasia op 0, Amanda op 0. Brian Naar 10..en Lieke naar 32%
En van MIJ!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Lieke een sms krijgt van Mokum!
Exact! Die meid heeft gewoon wel een goed hart. Hoe saai of irritant ze soms ook is, ze is gewoon een aardig mens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Lieke vaak irritant, maar ze compenseert dat door regelmatig GENIAAL te zijn.
Wat ik ook leuk vind is dat ze ongeacht hoe mensen over haar praten kalm blijft en ook oprecht blij voor iemand is bij een videoboodschap of toen Natasia gisteren moest huilen ook echt ging troosten.
Van mij krijgt ze er twee (vorige keer 1).quote:
Daar heeft die wel gelijk inquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik heb geen voorwerpen gepakt om iemand te beschadigen!
omg kneus..
Nadat die 3 keer op z'n bek was geslagen en hij Lieke 2x bij de strot heeft gepakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Daar heeft die wel gelijk in
Huub gooide keihard met fruit, stoelen en een glas
Dat mag allemaal Cot. Daar staat alleen een boete op. Natasia gooide met servies op het been van Jaap, kreeg ze alleen een boete voor. Stoelen zijn al eerder mee gegooid, net als fruit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Daar heeft die wel gelijk in
Huub gooide keihard met fruit, stoelen en een glas
Personeel op die manier naar z'n hand werken, tis niet te geloven. Ze happen ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
De tacktiek van Brian.. zoals gewoonlijk.. zo vaak mogelijk herhalen wat Huub allemaal fout gedaan heeft (in zijn ogen). Zodat iedereen zijn waarheid gaat geloven.
Ze zullen hem er niet uitzetten denk ik, maar een boete is wel terechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat mag allemaal Cot. Daar staat alleen een boete op. Natasia gooide met servies op het been van Jaap, kreeg ze alleen een boete voor. Stoelen zijn al eerder mee gegooid, net als fruit.
Keel dichtknijpen en iemand 3 keer slaan is gewoon een exit:) DAG DENNIS!
Je kwam, we zagen je niet en je verloor
Zegt hij terwijl z'n hoofd schudt en wat schuim uit z'n mond loopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:21 schreef Clank het volgende:
Brian: Ze hebben zo weinig respect voor elkaar. Dat is pas moeilijk om aan te zien.
Ontslagronde donderdag 28 juni,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
Wanneer is de volgende stemronde voor de popupoll eigenlijk?
Laten we eerlijk zijn. Dennis is 99% van de tijd onzichtbaar. Stil, niet grappig, meeloper. Ook voor het incident van gisteren was het overgrote merendeel hem al beu. Het stoken tussen de koppeltjes heeft averechts gewerkt. Huub en Lieke zijn sterker dan ooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef CoT het volgende:
Mss moet die wel weg
Hij is nog niet eens in de tv uitzendingen![]()
![]()
Lieke op de stoel.quote:
Brian spreekt dit uit voor de productie ,quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:42 schreef grazygirl het volgende:
Rat: Huub ging op Dennis zijn voet trappen,
trappen en staan zijn toch twee verschillende dingen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:31 schreef Clank het volgende:
Arme Natasia.. ze springt in het rond van de pijn aan haar bekken.
Precies. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen als het filmpje van de betasting/aanranding van Jaap op geenstijl.nl of de telegraaf terecht komt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian spreekt dit uit voor de productie ,
om te manipuleren, om de lakens alvast uit te delen.
Maar zelf heeft Brian dit niet gezien,
want pas halverwege het handgemeen, ruzie en uitlokken
kwamen Brian en Amanda erbij.
Dennis is een pussy.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Dennis vertelt niks over zijn eigen daden. Niks geen strotgrijpen of wat dan ook. Alleen maar appels en een stoel.
En dan gaat de rest natuurlijk weer schreeuwen dat dit een kansloze actie is, omdat Natasia en Amanda Brian er nooit uit zullen stemmen. Dat die vlieger evenredig opgaat voor Lieke en Huub, wordt zoals gewoonlijk natuurlijk weer vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Lieke vraagt een ontslagronde aan voor Brian.
Dennis heeft Brian trekjes dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Dennis vertelt niks over zijn eigen daden. Niks geen strotgrijpen of wat dan ook. Alleen maar appels en een stoel.
Tot vanmiddag 16:00 uur mogen die ontslagrondes aangevraagd worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is het nou zeker dat er ook een ontslagronde voor Lieke is? Moet je dat niet vandaag doorgeven ?
Da's ook geen gehoor, die 'As the world turns-termen' van die Natasia.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Ze lezen het nieuws over de overname. Natasia: Nou, hold your horses dan maar.
Nogal ja. Huub geeft na dit soort incidenten tenminste toe wat hij doet.quote:
Als je het verschil tussen contest en context nog niet eens weet dan is het misschien slim om gewoon je kop te houden en je tieten insmeren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:45 schreef braaksel het volgende:
[..]
Da's ook geen gehoor, die 'As the world turns-termen' van die Natasia.
Ik heb zo het vermoeden dat Dennis vervaning voor Brian zou moeten zijn..hij geilt op Amanda, zelfde type "ik heb niks gedaan", agressief, grote bek. Het is de afgelopen tijd allang duidelijk geworden dat Brian het mentaal niet aankan..die krijgt gewoon een oprotpremie van de FEBOquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nogal ja. Huub geeft na dit soort incidenten tenminste toe wat hij doet.
Dennis is van het type dat altijd naar anderen wijst.
Fijn gecast weer...
Wie gaat er mee naar dit waarschijnlijk gewéldige feestquote:Palma en De Gouden Kooi
MIX CAFE
Adres Amstel 50
Postcode 1017 AB
Plaats Amsterdam
Datum vrijdag 03-08-'07
Aanvangstijd 19:00
Eindtijd 04:00
Omschrijving Je kent Palma vast wel van gay.nl! Tegenwoordig ook van het programma De Gouden Kooi waar ze elke dag in te zien is als HOOFD huishouding! Ze laat het kaas niet van d'r brood eten hoor. Elke dag om 19.30 op Tien is onze Palma te zien en overdag te volgen op internet. Natuurlijk blijft ze elke vrijdag bij ons in het Mix Café achter de bar en zullen we genieten van alle verhalen! Kijken dus!
Dennis moet zijn schjmoel houden.quote:
Dat heeft toch geen enkele zin. Dat meisje moet zelf aangifte doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik geloof dat iemand op vol gisteren zei dat hij/zij aangifte zou doen tegen Jaap..ben benieuwd.
Bij Eric had het ook zin..toen is er aangifte tegen Eric gedaan door een streamer en is er grote heibel geweest.... ook is bij BB een keer aangifte gedaan nadat E10 Sabrina zou hebben aangerand. Dus iemand anders mag aangifte doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele zin. Dat meisje moet zelf aangifte doen.
Ik vind dat zo'n bullshit. Je moet zelf aangifte doen als je aangeraakt bent, (quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik geloof dat iemand op vol gisteren zei dat hij/zij aangifte zou doen tegen Jaap..ben benieuwd.
We? Praat eens lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is het nou zeker dat er ook een ontslagronde voor Lieke is? Moet je dat niet vandaag doorgeven ? Want Amanda heeft dat 2 weken geleden ofzo al gedaan.. Als Brian d'r maar weer niet zit , wordt anders te eentonig en hij gaat toch nergens heen , het enige wat er dan nog leuk kan zijn is Para Brotha maar die hebben we nu wel genoeg gezien
Dit is weer een grove verdraaiing van de feiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik ben wel blij dat je niks gegooid hebt!
Dennis: nee expres niet!
Nee, bij de strot grijpen en recht op z'n bek slaan. Dat is zijn stijl. Huub had hem de volle schaal met appels recht door z'n strot moeten gooien.
Grote heibel? Volgens mij is niemand gehoord op het bureau of wat dan ook. Ze kunnen daar echt niks mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Bij Eric had het ook zin..toen is er aangifte tegen Eric gedaan door een streamer en is er grote heibel geweest.... ook is bij BB een keer aangifte gedaan nadat E10 Sabrina zou hebben aangerand. Dus iemand anders mag aangifte doen.
Reken er maar op dat als de politie verhaal gaat halen bij zo'n meisje dat nu nuchter is, de beelden heeft teruggezien, de boze blik van pa en ma heeft gezien opeens HEEL verrassend uit de hoek kan komen..
Persoonlijk zou ik zelf geen aangifte doen van iets wat ik op een stream zie..ergens heb ik de hoop dat er iemand op die redactie zit die de bewoners tot de orde roept..maar ik kan me de woede/boosheid zeker voorstellen.
Dennis zegt net zelf dat hij Lieke duwde en dan volgt alles vanzelf. Huub reageerde daarop door op z'n teentjes te staan. Punt uit!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dit is weer een grove verdraaiing van de feiten.
Huub begon.
Dennis reageerde.
Punt.
Zoveel charisma en persoonlijkheid ontbrak ook net in de villa. Ben blij dat net dat gaatje gevuld is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Dennis vermaakt zich weer opperbest in de villa... loopt rond met de handen in zijn zakken.
Snap ik wel. Hij is natuurlijk vol verwachting aan het voelen of zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Dennis vermaakt zich weer opperbest in de villa... loopt rond met de handen in zijn zakken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Snap ik wel. Hij is natuurlijk vol verwachting aan het voelen of zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald.
[..]
Snap ik wel. Hij is natuurlijk vol verwachting aan het voelen of zijn ballen inmiddels al zijn ingedaald.
[..]
'n Dikke Tarzan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef demins het volgende:
Wat zou er toch in de toilettas van Dennis zitten? Hij laat hem geen moment onbewaakt...
Klopt, zij is een vriendin van mijn vriendin, en woont in Haarlem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Drenthe_FR het volgende:
OMFG! Ik ken dat meisje met dat pluk haar voor haar gezicht en die grote zilvere oorbellen! Dat is Rita! Die heeft me een keer aangemeld via msn 4 jaar geleden nadat ik bij de Megafestatie in Utrecht was geweest!
!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Brain is gewoon de coolste
Het was vooral cool dat Brian vannacht hulp nodig had omdat hij zijn breekpunt had bereikt! Dat was ZOOO vet cool dat hij naar 'achteren' moest omdat hij aan het doorflippen was omdat iemand tegen zijn prinsesje had gezegd dat ze een gorgonzola of console of weet ik veel wat hoer was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
zolang hij zijn pammetjes heeft gehad ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ken je haar persoonlijk? Heb je al wat gehoord over hoe ze het vonden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef Liess het volgende:
Quote uit 1822
[..]
Klopt, zij is een vriendin van mijn vriendin, en woont in Haarlem.
PENOZE-HOERquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het was vooral cool dat Brian vannacht hulp nodig had omdat hij zijn breekpunt had bereikt! Dat was ZOOO vet cool dat hij naar 'achteren' moest omdat hij aan het doorflippen was omdat iemand tegen zijn prinsesje had gezegd dat ze een gorgonzola of console of weet ik veel wat hoer was.
Zag je hem net binnenkomen? Met een grootte boog om Huub heen. Hij is zo onzeker in zijn eentjequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:10 schreef riri het volgende:
zoekt die weer de bescherming op van natasia en amanda en gaat hij hen weer inseinen tegen lieke...zelf doet hij het niet,gaat het gevecht niet zelf aan maar altijd via een ander
Ja, heel graag. Het lijkt wel of ze de hoofdrolspelers zijn en de rest figuranten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef noekje het volgende:
Alles draait om Huub en Lieke. Mijn God!
Ik wil wat nieuws...
Hij zoekt constant steun van anderen. De rest kan ook niks zonder elkaar. Brian vanmorgen ook bezig gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Zag je hem net binnenkomen? Met een grootte boog om Huub heen. Hij is zo onzeker in zijn eentje
Een lobotomie zou nog beter zijn!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:11 schreef DrsH het volgende:
Dellie heeft dringend een logopediste nodig
en ze zien het zelf niet eens...vinden van zichzelf dat ze heel correct zijn....het was te ranzig om naar te kijken...Dennis en Jaap met die groupies...als dat de sfeer in het huis moet gaan bepalen is de Gouden Kooi voor mij over...kijk ik niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat een enorm kansloze avond voor Dennnis en Jaap.. Het niveau is nu gedaald naar een nulpunt, heb de situatie nagelzen, maar denk dat mijn streamverslaving ineens voorbij is nu
Hoe lullig ook, zij zijn de hoofdrolspelers. Zij kunnen zelf niks inbrengen. Nu krijgen we de hele dag het gelul over Huub en Lieke, vanavond gaan ze Huub en Lieke weer bashen...zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, heel graag. Het lijkt wel of ze de hoofdrolspelers zijn en de rest figuranten.
Ik heb de streams daarom wederom nu ook niet aan staan. Ik lees de cossen wel.
Dat wordt wat moeilijk want ze heeft geen hersenenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef demins het volgende:
De microchirurgie is nog niet zo ver ontwikkeld...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef demins het volgende:
[..]
De microchirurgie is nog niet zo ver ontwikkeld...
Dat is ook niet meer dan terecht. Nog even en ze willen koekhappen en zaklopen. Dan is het hek van de dam natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Ning het volgende:
Ik kan er echt niet over uit wat er gister met die groupies is gebeurd. Waarom staat de febo dit in godsnaam toe. Ze mogen niet met een rietje drinken, maar de rest allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |