Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Soho het volgende:
DAG NATASIAAA! OF SLAAP JE AAAAL!!
Jezus, wat een domme koe.
+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
IK STA ECHT TE KOKEN HIER! DIT KAN NIET MENSEN!!!!
OK die meisjes zijn groupies maar ze zeggen diverse keren nee..zijn verlegen/aangeschoten, en Jaap gaat door. Ok het is maar een tiet maar het blijft een tiet..je moet er met je vieze gore vette vingers afblijven klootzak!
Daarom worden vrouwen verkracht omdat gasten als Jaap de grens niet kennen.
Het feit dat ze met hem onder de deken lag baal ik van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij zoent hij haar niet eens en ligt ie daar maar een beetje.
auwquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef Judah het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zo'n meisje zou je de lippen moeten dicht naaien.
Dat ie toch nog een echte vent blijkt te zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het feit dat ze met hem onder de deken lag baal ik van.
Dat vind ik zo mooi aan je! Je mildheid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En schat, ik geef Dennis nog een week ( speltechnisch gezien) en dan hak ik hem in mootjes![]()
Die van haar mond.quote:
Bordes, witte badjas en zonnebril.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Dimitri komt wel even uitzwaaien... waar is Dennis?
Het feit dat ze vroeg of Lieke klappen wou....... daar baal ik van.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Het feit dat ze met hem onder de deken lag baal ik van.
Die meiden lijken er zelf geen probleem mee te hebben. Ze verlaten de villa lachend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef LoveProfusion het volgende:
IK STA ECHT TE KOKEN HIER! DIT KAN NIET MENSEN!!!!
OK die meisjes zijn groupies maar ze zeggen diverse keren nee..zijn verlegen/aangeschoten, en Jaap gaat door. Ok het is maar een tiet maar het blijft een tiet..je moet er met je vieze gore vette vingers afblijven klootzak!
Daarom worden vrouwen verkracht omdat gasten als Jaap de grens niet kennen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:38 schreef Peter6000 het volgende:
Duwen en trekken mag, eigenlijk best wel een duidelijke regel.
Ik heb het gemist... waar wanneerquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Dat was een beste klap. Dennis is nu wel zwaar de klos lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |