Roses are red,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Brian:Lieve schat voordat jij hier met je vieze reet in de kooi zat heb ik al twee gedichten voor haar geschreven en voorgedragen![]()
Hulde voor deze goedgevige man. Twee gedichten waar geen touw aan vast te knopen is. Precies zoals het hoort dus: modder voor de zwijnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:04 schreef Clank het volgende:
Brian:Lieve schat voordat jij hier met je vieze reet in de kooi zat heb ik al twee gedichten voor haar geschreven en voorgedragen![]()
en dát! Dat is een grote leugen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
WB: Voordat je met je dikke reet in de Kooi kwam, had ik al 2 gedichten voor haar geschreven.![]()
Waren het trouwens engelse gedichten? Dan weet je cker dat Amanda het niet heeft begrepenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hulde voor deze goedgevige man. Twee gedichten waar geen touw aan vast te knopen is. Precies zoals het hoort dus: modder voor de zwijnen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef getl0st het volgende:
Roses are red,
Violets are blue,
A ho like you,
Belongs in the zoo?
Roses are redquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Roses are red,
Violets are blue,
A ho like you,
Belongs in the zoo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Roses are red
Violets are blue
You've got big tits
I like to suck on them too!
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen WB: Niet schelden, straks word je weer agressief. Go Lieke.
Hij probeert zijn woorden kracht bij te zetten door gekke bekken te trekken en met zijn handen te zwaaien..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?
Hij heeft ws al pammetjes op, dat scheelt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die al last van kleine stuipjes en tikjes?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef getl0st het volgende:
[..]Waarop Amanda reageert!
Ohhhhh wat liefffffff!
Wat betekent het?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Wat is Lieke toch sterk! Die laat zich echt niet klemlullen. Ze blijft ook altijd rustig en verlaagt zich niet tot het asociale niveau waar de anderen zitten.
Je mag ook zeer trots zijn!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als Liekist van het eerste uur ben ik bijzonder trots op deze uiterst sterke jongedame. Girl Power AND Brains van het zuiverste water.
Deze?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Die lach op gezicht van Lieke. Ik seg, ik hou durfan.
Nee huub staat nog steeds op nr1 in zijn gedachten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke loopt weg, even opletten of WB en Dennis over Lieke gaan lullen.
Yepquote:
Hier past slechts bescheidenheid en diepe bewondering!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als Liekist van het eerste uur ben ik bijzonder trots op deze uiterst sterke jongedame. Girl Power AND Brains van het zuiverste water.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou me niks verbazen als bij de volgende popi poll Huub over de 50% knalt, Jaap zinks als een banksteen (naar 8% ofzo), Dennis op 0 blijft, Natasia op 0, Amanda op 0. Brian Naar 10..en Lieke naar 32%
En van MIJ!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Lieke een sms krijgt van Mokum!
Exact! Die meid heeft gewoon wel een goed hart. Hoe saai of irritant ze soms ook is, ze is gewoon een aardig mens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Lieke vaak irritant, maar ze compenseert dat door regelmatig GENIAAL te zijn.
Wat ik ook leuk vind is dat ze ongeacht hoe mensen over haar praten kalm blijft en ook oprecht blij voor iemand is bij een videoboodschap of toen Natasia gisteren moest huilen ook echt ging troosten.
Van mij krijgt ze er twee (vorige keer 1).quote:
Daar heeft die wel gelijk inquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Dennis: ik heb geen voorwerpen gepakt om iemand te beschadigen!
omg kneus..
Nadat die 3 keer op z'n bek was geslagen en hij Lieke 2x bij de strot heeft gepakt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Daar heeft die wel gelijk in
Huub gooide keihard met fruit, stoelen en een glas
Dat mag allemaal Cot. Daar staat alleen een boete op. Natasia gooide met servies op het been van Jaap, kreeg ze alleen een boete voor. Stoelen zijn al eerder mee gegooid, net als fruit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Daar heeft die wel gelijk in
Huub gooide keihard met fruit, stoelen en een glas
Personeel op die manier naar z'n hand werken, tis niet te geloven. Ze happen ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef Clank het volgende:
De tacktiek van Brian.. zoals gewoonlijk.. zo vaak mogelijk herhalen wat Huub allemaal fout gedaan heeft (in zijn ogen). Zodat iedereen zijn waarheid gaat geloven.
Ze zullen hem er niet uitzetten denk ik, maar een boete is wel terechtquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:20 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat mag allemaal Cot. Daar staat alleen een boete op. Natasia gooide met servies op het been van Jaap, kreeg ze alleen een boete voor. Stoelen zijn al eerder mee gegooid, net als fruit.
Keel dichtknijpen en iemand 3 keer slaan is gewoon een exit:) DAG DENNIS!
Je kwam, we zagen je niet en je verloor
Zegt hij terwijl z'n hoofd schudt en wat schuim uit z'n mond loopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:21 schreef Clank het volgende:
Brian: Ze hebben zo weinig respect voor elkaar. Dat is pas moeilijk om aan te zien.
Ontslagronde donderdag 28 juni,quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:17 schreef Clank het volgende:
Wanneer is de volgende stemronde voor de popupoll eigenlijk?
Laten we eerlijk zijn. Dennis is 99% van de tijd onzichtbaar. Stil, niet grappig, meeloper. Ook voor het incident van gisteren was het overgrote merendeel hem al beu. Het stoken tussen de koppeltjes heeft averechts gewerkt. Huub en Lieke zijn sterker dan ooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef CoT het volgende:
Mss moet die wel weg
Hij is nog niet eens in de tv uitzendingen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |