hmm, hij pompt al z'n frustraties in de ontstoken kut van aDEL, sympathiek! wacht, volgens mij geeft rat het nu op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het klinkt ook altijd zo smerig ketserig. Ik hoor aan de manier van neuken gewoon dat Brian zwaar gefrustreerd is.![]()
Volgens mij ga je hier op terugkomen, dus ik wacht wel eventjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hij pompt al z'n frustraties in de ontstoken kut van aDEL, sympathiek! wacht, volgens mij geeft rat het nu op.
Daar zit je dan al die tijd op te wachten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor Brian wel hoor. Twintig posities en hernieuwde pogingen, en nog nooit een oeh of ah ten einde gehoord.
Toen was het inderdaad een stuk leuker, nu is het echt elke keer hetzelfde schandalig lage niveau geruzie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:23 schreef Loserkid het volgende:
Ik mis het oude huis, ik mis huub zn oude gedrag(en zn oude kapsel), ik mis sylvia, ik mis bart, en ik mis zelfs natanael maar t meeste van alles mis ik nog niveau...
Die kut is al uitgeneukt. Hij probeert nog iets te voelen door haar anaal te nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, hij pompt al z'n frustraties in de ontstoken kut van aDEL, sympathiek! wacht, volgens mij geeft rat het nu op.
En waar Amanda overdag nodeloos loopt te gillen, geeft ze 's nachts nooit een kik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor Brian wel hoor. Twintig posities en hernieuwde pogingen, en nog nooit een oeh of ah ten einde gehoord.
Ik niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:31 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zit je dan al die tijd op te wachten...![]()
carmba, tis al zoverquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ga je hier op terugkomen, dus ik wacht wel eventjes![]()
Wij!.. Wij zijn triest enzo....quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:30 schreef Rudieh het volgende:
haha tering..dat jullie er gewoon op letten wat voor geluidjes ze maken en wat voor standjes ze doen...
is toch fucking niet normaaaal? wie is er dan gefrustreerd?
Het is maar wat je vlug noemtquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:19 schreef Kaleddis het volgende:
Het is een vluggertje vannacht tussen Brian en Amanda (gelukkig)
rat zou het toch echt eens met mannen moeten gaan proberen. z'n horizon verbreden zeg maar. dit lijkt echt heul nergens op! hij moet zich inmiddels toch ook afvragen wat er met mis is met z'n wapen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kut is al uitgeneukt. Hij probeert nog iets te voelen door haar anaal te nemen.
Nee hoor zijn staan allebei in de keukenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
Huub in het huis, Dennis is nog steeds weg.
Edit Dennis is terug,
Spelinstructies zijn weer doorgegeven.
Najaaaa, ze begonnen al snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is maar wat je vlug noemt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
Jezus wat nep! Ineens zijn ze weer vriendjes?
Welkom bij de gouden kooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
Jezus wat nep! Ineens zijn ze weer vriendjes?
Dennis heeft sowieso een boete vanwege het slaan. De vraag is of ze Huub ook weer bestraffen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Huub een boete zou krijgen dan maakt de redaktie zich weer eens belachelijk, want Dennis kan ook ongestraft andermans vingers breken...
Alsof er niks gebeurd isquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig ......
[afbeelding]
Ik begrijp niet dat Huub het kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Opeens staan Lieke, Hupert en Dennis over avocado's te praten in de keuken![]()
Hoe stom denken ze dat we zijn bij de redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rat is nog niet klaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
rat HOU OP! HET WERKT NIET!!!
Is zijn wapen gefixed danquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
heb je net weer in een break gechecked, echt - het was alweer bezig - nu is weer rust
Ik heb zomaar het idee dat jij dit niet al tig keer hebt gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
Switch naar stream 1 en 2 voor je eigen gezondheid... (hoewelquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
Bij mij hebben ze het over de eerste levensbehoefte van B en A; neuken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zeker niet na zijn tirade net.quote:
Ze denken dat we héél erg stom zijn. En aangezien we nog steeds blijven kijken hebben ze waarschijnlijk nog gelijk ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe stom denken ze dat we zijn bij de redactie![]()
volgens mij kun je in de kut van adel rustig met een slappe leuter roeren, op zich hóeft het dan ook weer niet te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |