Nee hoor zijn staan allebei in de keukenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
Huub in het huis, Dennis is nog steeds weg.
Edit Dennis is terug,
Spelinstructies zijn weer doorgegeven.
Najaaaa, ze begonnen al snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is maar wat je vlug noemt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
Jezus wat nep! Ineens zijn ze weer vriendjes?
Welkom bij de gouden kooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef Day het volgende:
Jezus wat nep! Ineens zijn ze weer vriendjes?
Dennis heeft sowieso een boete vanwege het slaan. De vraag is of ze Huub ook weer bestraffen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als Huub een boete zou krijgen dan maakt de redaktie zich weer eens belachelijk, want Dennis kan ook ongestraft andermans vingers breken...
Alsof er niks gebeurd isquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig ......
[afbeelding]
Ik begrijp niet dat Huub het kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Opeens staan Lieke, Hupert en Dennis over avocado's te praten in de keuken![]()
Hoe stom denken ze dat we zijn bij de redactiequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rat is nog niet klaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
rat HOU OP! HET WERKT NIET!!!
Is zijn wapen gefixed danquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
heb je net weer in een break gechecked, echt - het was alweer bezig - nu is weer rust
Ik heb zomaar het idee dat jij dit niet al tig keer hebt gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
Switch naar stream 1 en 2 voor je eigen gezondheid... (hoewelquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
Bij mij hebben ze het over de eerste levensbehoefte van B en A; neuken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zeker niet na zijn tirade net.quote:
Ze denken dat we héél erg stom zijn. En aangezien we nog steeds blijven kijken hebben ze waarschijnlijk nog gelijk ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:36 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe stom denken ze dat we zijn bij de redactie![]()
volgens mij kun je in de kut van adel rustig met een slappe leuter roeren, op zich hóeft het dan ook weer niet te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |