Natasia ligt in DGK!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:09 schreef Peter6000 het volgende:
Zit Natasia eigenlijk nog in DGK?
Ja, bevestig het vooroordeel even zegquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:02 schreef kleinzusje het volgende:
Truste fokkers
Moet morgen voor 12.00 bij de Sociale dienst zijn, dus dat wordt een kort nachtje![]()
![]()
1000 van borg en een ton van mogelijke jackpotquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
wat heeft amanda eigenlijk gekregen voor de borden en de stenen?
Als Huub drank op heeft wel idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke een donderdag op de stoel zit en dat het dan weer uit hand gaat lopen.
HIJ ZAT ZO AAN LIEKE DER MODDERFOKKIN GEZICHT BRADDAquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:05 schreef F04 het volgende:
Dit stukje van Huub lijkt op dat moment dat Brian para werd in de Gym.
Volgens mij zei hij net zelf : je mag nooit met je poten aan een vrouw zitten. En omdat wij het fijne er niet van weten gaan we er aan voorbij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook een incident waar wij het fijne niet van weten.
We hebben met onze eigen ogen gezien dat Brian sloeg en spuugde...
oja...want Huupie is heiligquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Belachelijk hypocriet dat hij er niet tegen kan dat iemand zn vriendin naar de keel vliegt. Zulke mannen zouden ze preventief moeten ruimen.![]()
nou nee, dat met rat was 10x achterlijkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:05 schreef F04 het volgende:
Dit stukje van Huub lijkt op dat moment dat Brian para werd in de Gym.
Voel foking met me meequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
HIJ ZAT ZO AAN LIEKE DER FOKKIN GEZICHT BRADDA![]()
Wat, denk ik, ook meespeelt is dat Huub er 130 (?) dagen zit. En een newbie komt dat in 5 dagen kapot maken .....quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Day het volgende:
Ik geloof best dan Huub gefrustreerd is dat Dennis Lieke bij de keel greep (zij begon overigens eerst met duwen), maar ik denk dat dit toch meer gekrenkte trots is.
Precies... Lieke redt zich prima... Huub moet zonodig het mannetje uithangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Day het volgende:
Ik geloof best dan Huub gefrustreerd is dat Dennis Lieke bij de keel greep (zij begon overigens eerst met duwen), maar ik denk dat dit toch meer gekrenkte trots is.
oh beter, heb ik maar weer even gemist. maarja..het boeit haar waarschijnlijk niks ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:11 schreef BarryK het volgende:
[..]
1000 van borg en een ton van mogelijke jackpot
Hij moet gewoon eens van die alcohol afblijven. Dan is hij een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Huub drank op heeft wel idd.
Dan wordt Lieke door 5 bewoners uitgemaakt als de hoer van Huub, daar kan hij vast niet tegen.
En Newbees hebben vele nadelen... maar dus ook voordelen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat, denk ik, ook meespeelt is dat Huub er 130 (?) dagen zit. En een newbie komt dat in 5 dagen kapot maken .....
Kijk eens op vol, die zijn daar meestal wel snel mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen filmpje van het naar de keel grijpen van Lieke?
Ik hoop dat het er gauw is. Hij hield haar daar echt niet heel even vast.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
+ stoel... staat ie al in de minquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:09 schreef HellFreez het volgende:
[..]
- 400.000 is het nu. niks geen ton.![]()
Duwen en trekken is goedgekeurd door de redaktie, zolang het maar niet uit de hand loopt, zoals mensen van een trap duwen etc...quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Day het volgende:
Brian en Amanda nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:13 schreef linda25 het volgende:
Is het afgelopen? Ik ben foking moe
Nee....... wat Kaleddis eerder al zei: Daarna wilde hij het meteen afkappen met Hedda omdat hij van zichzelf schrok. Het lijkt dus puur iets eenmaligs te zijn waarvan hij geleerd heeft en waardoor hij nu flipt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:11 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij net zelf : je mag nooit met je poten aan een vrouw zitten. En omdat wij het fijne er niet van weten gaan we er aan voorbij?
ik denk het niet..... op het moment dat ze aan iemand komen die hem heel dierbaar is, flipt tiequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Lieke redt zich prima... Huub moet zonodig het mannetje uithangen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Er zal hem wel duidelijk gemaakt worden dat ie een hele populaire miljonair te maken heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:14 schreef Kaleddis het volgende:
Dennis is wel lekker lang achter ...
Hij hield er best lang bij d'r keel vast, zal wel in filmpje verschijnen van hele ruzie op v-o-l.nl morgen.quote:
Ik geloof 200+ dagen inmiddels (dat hoorde ik hem gisteren zeggen) en dat is inderdaad waar. Het scherpe randje is eraf. Dat zie je ook bij Brian en Natasia.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat, denk ik, ook meespeelt is dat Huub er 130 (?) dagen zit. En een newbie komt dat in 5 dagen kapot maken .....
Ik ben ook verbaasd dat sommigen er zo lichtvaardig over deden. Toen men al vermoedde dat Brian Amanda had geslagen (ze stond toen dubbel), was het wel anders.quote:
2 x immuniteit.... Dus dat is zeker ruim een maand.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
Iedereen begrijpt natuurlijk wel dat Brian weer beschermd wordt... en dat Dennis als tijdelijke bliksemafleider fungeert... nog iets meer dan twee weken dan is Dennis weer gewoon thuis.
Hij begon ook te huilen nadat hij het over z'n zus had gehad. Hij heeft het er ook al eerder over gehad en kreeg toen ook al tranen in z'n ogen. Ik denk dat het diepe indruk op hem heeft gemaakt en een van z'n regels is geworden dat mannen, wat dan ook, niet aan vrouwen moeten zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee....... wat Kaleddis eerder al zei: Daarna wilde hij het meteen afkappen met Hedda omdat hij van zichzelf schrok. Het lijkt dus puur iets eenmaligs te zijn waarvan hij geleerd heeft en waardoor hij nu flipt.
Ach ja..... je hoeft maar op zijn teen te gaan staan en hij flipt door, het kan dus veel sneller.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
2 x immuniteit.... Dus dat is zeker ruim een maand.
tja, zo'n gepast moment - adel en rat, zo'n geweldig duo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:16 schreef paraquat het volgende:
gelukkig wordt er ook nog geneukt vanacht....
Dat je opkomt voor je vriendin, helemaal goed. Maar ook dan kan je je handen thuishouden. Cursus agressiebeheersing zou in de kooi niet verkeerd zijn. Je kan me niet wijsmaken dat iemand alleen in de kooi zo agressie is, dat ben je in de buitenwereld dan ook, waarschijnlijk niet zo snel maar het is wel aanwezig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk het niet..... op het moment dat ze aan iemand komen die hem heel dierbaar is, flipt tie
(eerlijk gezegd, vind ik het te bewonderen... dat tie het voor zijn vriendin op neemt)
Zeker itt de manier waarop Dennis en Jaap met die meisjes omgingen... dat was pas om te kotsen (en ik heb het niet eens gezien, alleen mee gelezen)
ben ik normaal met je eens..... maar huub en lieke hadden een romantisch diner (daar komt normaal totaal geen agressiviteit bij kijken)quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hij moet gewoon eens van die alcohol afblijven. Dan is hij een stuk aangenamer.
Nee, tot nu toe heeft hij 1 boete gerkegen, maar die was wel meteen 2 ton.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geloof 200+ dagen inmiddels (dat hoorde ik hem gisteren zeggen) en dat is inderdaad waar. Het scherpe randje is eraf. Dat zie je ook bij Brian en Natasia.
Klopt het trouwens dat Huub een dubbele boete betaalt? Hij zit dus nu op 400.000?
Dan moet hij echt zijn agressie onder controle gaan houden!
Ik begrijp prima wat je zegt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk het niet..... op het moment dat ze aan iemand komen die hem heel dierbaar is, flipt tie
(eerlijk gezegd, vind ik het te bewonderen... dat tie het voor zijn vriendin op neemt)
Zeker itt de manier waarop Dennis en Jaap met die meisjes omgingen... dat was pas om te kotsen (en ik heb het niet eens gezien, alleen mee gelezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |