Nog 1 keer graag..quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax informeerde naar diensten Roy Makaay'
Gepubliceerd op 27-06-07 om 12:13 door Tim Vogelpoel
Roy Makaay mag zich ook verheugen op belangstelling van Ajax, zo weet Sportweek te melden. Ajax zou bij zijn belangenbehartiger Rob Jansen hebben geïnformeerd naar de diensten van de spits.
Bayern München heeft zich onlangs voorzien van een tweetal topspitsen, Luca Toni en Miroslav Klose. Door de komst van het duo lijkt de toekomst van Das Phantom onzeker bij de Duitse topclub uit Beieren.
Ajax kan echter wel rekenen op hevige concurrentie. Zo zingt de naam ook rond De Kuip, waar hij al rond zou zijn met Feyenoord en ook bij PSV is de naam van de voormalig international veelvuldig gevallen.
Ik heb bijna liever dat er 1 of twee vertrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef devv05 het volgende:
Als er nog maar versterkingen komen. Ik weet dat het nog tot eind augustus duurt, maar het voelt toch niet lekker als de clubs om je heen allerlei versterkingen halen en wij stil blijven staan. We hebben een goed basiselftal, maar wat versterking is wel gewenst. Zo goed waren we afgelopen seizoen ook weer niet. Dan ben je Perez en De Mul nog kwijt en in het ergste geval ook nog Sneijder.
Heintinga, Babel en Davids zijn er het jaar daarna nog wel denk ik.. Voor de rest hebben we dan jeugd wat flink uitgegroeid is en nieuwe aankopen dan. Plus als we het goed doen in de CL en competitie tekenen misschien wel spelers bij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb bijna liever dat er 1 of twee vertrekken.![]()
Ik ben dolblij voor dit seizoen als alle toppers blijven maar ik ben wel bang dat het jaar daarna dan een complete leeg loop gaat worden waarin ajax in een diep dal gaat komen.
Volgens jaar weg speculeren mits ze dit jaar blijven
Wesley
Babel
Huntelaar
Heitinga
Stam (pensioen)?
Davids (pensioen of stiekem nog een jaartje?)
En tegen die tijd zullen er nog wat andere om heen met pech ook weg vallen of weg gekocht worden.
die mag in september weer beginnen met trainen dacht ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Leo gaat?
precies, klinkt misschien stom, maar ik zit liever met zweet in de bilnaat tegen feyenoord, als elke wedstrijd met 4-0 winnen. ook dat gaat vervelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vraag mij af waar ze opeens het geld vandaan halen...
Maar ik vind het prima hoor, laat Feyenoord maar weer mee doen om de titel.
Ik heb hem toen serieus niet gezien. Daar ben ik het bier bij de Oktoberfesten nog steeds dankbaar voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef denthemen het volgende:
Ach, laat Feyenoord die spelers maar kopen, who care's? We moeten van eigen kracht uitgaan, en die Makaay hebben we zo in de broekzak, weet je nog munchen uit, ik heb hem niet 1 keer gezien ()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
Wees gewaarschuwd! Deze link bevat voor vele AZ-ers toegang tot een site die zij niet willen bezoeken! En een afbeelding die zij niet willen zien! Bezoek op eigen risico. [afbeelding]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef druide het volgende:
*AZ-er bekeert zich tot Feyenoord*
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
Ik snap dat MONTANA doelde op de Brabantse en Limburgse FOKkers, maar toch even dit plaatje:
http://img185.imageshack.(...)tbaltoe296410mi3.jpg
(edit: ik kan weer eens geen plaatje fatsoenlijk posten dus maar via deze link)
Ajax heeft dus ruim 2500 SCChouders in Brabant en ruim 300 in Limburg.
Nog maals, ze hebben indd ergens wat miljoenen weten te strikken, maar momenteel heeft enkel De Cler nog maar 2 miljoen gekost...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef TIM-846 het volgende:
waar haalt feyenoord eigenlijk al dat geld vandaan? of komen hofland, gio, makaay en de cler allemaal gratis binnen wandelen?
Het komt er op neer dat er meer provincialen naar feyenoord gaan dan naar Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Blijkbaar heb je een bezoekje aan de opticien nodig, want ik kan het prima lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je die ook op fatsoenlijk (lees: leesbaar) formaat?
Ja we zullen zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Helemaal nu blijkt dat Feyenoord Makaay en Koef allebei wilt halen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Willen jullie Perez nog wel aan ons verkopen? Ik denk dat wij (serieus) volgend jaar een grotere concurent voor jullie zijn als PSV.
Ajax heeft die toppers toch al in huisquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Sethje het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van het idee dat feyenoord ineens overal toppers vandaan plukt en wij fucking niks horen van Martin & Co en met fucking Delorge het seizoen ingaan dadelijk
Koef komt niet (AZ wilt hem niet verkopen) en Makaay betwijfel ik ook, maar die optie is iig nog open..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Een Hofland of een Van Bronckhorst mistaat niet in dit Ajax. Al zie ik dan liever dat Hofland komt dan Gio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ajax heeft die toppers toch al in huis![]()
Gast lees eens. Gio en Hofland zouden in dit ajax niet mistaan, spelers met zoveel ervaring op het hoogste niveau zijn toch altijd welkom. We hebben een lang seizoen, Davids pakt regelmatig kaarten en Urby is er dit seizoen ook een tijdje uitgeweest. Dan vind ik Gio geen overbodige luxe en met Hofland heb je de "opvolger" van Stam al in huis. Dat wil zeggen kopsterk-ervaring-leiderschap.Verder word Jaap ook weer een jaartje ouder en sukkelde hij dit jaar ook een tijdje met kwetsuren.en ja ik weet dat hij niet rechtsbenig is maar dat boeit niet als je het afzet tegen de eerder genoemde aanwezige kwaliteiten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef BB-boy het volgende:
Je hebt liever Hofland en Van Bronckhorst dan Stam en Davids?
De backposities zijn dun bezet en voorin zit het ook nog niet al te ruim.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:07 schreef BB-boy het volgende:
Zulke namen komen natuurlijk niet om op de bank te zitten voor als Davids geschorst is en Stam geblesseerd. Daarvoor kosten ze ook teveel geld trouwens.
Volgens mij kunnen we het goed opvangen met de huidige selectie, op de spitspositie na.
Wat een doemdenkerij. Vergeet je soms dat wij ook goede spelers hebben en dat die van Feyenoord óók tegen blessures of schorsingen aan kunnen lopen? Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
Ik vrees met grote vrezen we worden 8e ofzo
Voorlopig zijn we er in de breedte netto op achteruit gegaan op het moment. Grygera weg, Roger gestopt, De Mul die waarschijnlijk wordt verkocht. Met enkel Delorge en Bakircioglu erbij op het moment is dat nog steeds niet al te breed. En we hebben gezien hoe duur het is om te schipperen met je backs. Streep Lindenbergh trouwens ook maar door voor de breedte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Blight het volgende:
[..]Enige versterking in de breedte is wat mij betreft welkom, maar geen noodzaak.
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Uhm, met welke spelers is Feyenoord nu daadwerkelijk rond?
Alleen de Cler toch?
Daar hopen ze dus op met Van Bronckhorst en Hofland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Robar het volgende:
Pas op het moment dat ze een goede verdediger en een goede middenvelder aantrekken, mogen ze weer denken aan een plaatjse in de top 5.
Op dit moment is het echt nog niet zoveel beter.
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:21 schreef Sethje het volgende:
We worden wereldkampioen
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:19 schreef Blight het volgende:
Een middelveld met:
-----MaduroHeitinga-----
-Gabri--Davids-
----Sneijder----
Of een middenveld met:
--------Gio-------
-Hofs--Drenthe-
----Guzman-----
Ik zie het punt niet zo.
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind dat van feyenoord anders ook een goed middenveld.
Ik ook niet. De selectie van Ajax ziet er goed uit. Een eventuele versterking voor de breedte komt er echt nog wel.quote:
Absoluut, maar ik wil de aankopen van feyenoord niet bagatelliseren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, de mogelijke opstelling van Feyenoord ziet er sterk uit. Ik wil alleen maar aangeven dat de mogelijke opstelling van Ajax er óók sterk (al dan niet sterker) uit ziet.
Ach, Ajacieden roepen ook al 3 jaar voor elke seizoen dat ze dit seizoen toch echt weer kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden. Eerst zien, dan geloven. Ze gaan een betere selectie krijgen en weer bovenin meedraaien, dat is alleen maar goed.
Die is gelukkig nog even weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef jna het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met Leo gaat?
Doe normaal man.quote:
De kakkerlakken kruipen weer uit alle hoeken en gatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor het eerst in 2 jaar tijd, begint een Feyenoorder in m'n msn tegen mij te praten, of ik al bang ben voor het komende seizoen
Het zijn vooral enkele Ajacieden die dat roepen. Feyenoorders zijn positief, maar ze weten heus wel dat hoger dan een 3e plek er niet in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is grappig om te zien dat er ineens weer overal feyenoorders opduiken die menen dat ze kampioen gaan worden.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:08 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zijn vooral enkele Ajacieden die dat roepen. Feyenoorders zijn positief, maar ze weten heus wel dat hoger dan een 3e plek er niet in zit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:36 schreef Drenthe_FR het volgende:
Echt waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Hofland en Gio zijn bevestigd. Makaay persoonlijk akkoord.
Ik had ook inderdaad zelf even moeite kunnen doen ipv het te vragenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl
http://www.vi.nl
http://www.ad.nl/
Kies maar..
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef devv05 het volgende:
Ik moet het nog zien of Ajax kampioen wordt hoor. Voorlopig vind ik dat nergens op gebaseerd. Of zijn jullie alweer vergeten hoe wisselvallig we afgelopen seizoen waren?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Daar gaat het niet om.quote:
Dude, er kan in 2 maanden nog veel gebeurenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV gaat er al op achteruit nu Cocu en Alex er niet meer zijn, de 2 belangrijkste spelers. Feyenoord is er op vooruit gegaan, maar ik zie ze het niveau van Ajax nog lang niet halen. Ook AZ wordt geen kampioen. Ajax is nergens op achteruit gegaan, als ze gewoon niet met 3-0 van sparta hadden verloren(
) was Ajax gewoon kampioen. Nu kun je dat ook van andere clubs zeggen, maar toch
.
Eerst ff kwalificerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:49 schreef koningdavid het volgende:
We winnen de Champions League sowieso, kampioenschap ben ik nog niet zo zeker van.
Hij mag komen van mij hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:55 schreef BB-boy het volgende:
De Ridder weg bij Celta. Er waren hier veel liefhebbers geloof ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |