ik kan echt niets vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Ontopic blijven, we hebben het over Demtsjenko.
Misschien kunnen we het volgende topic een actieve zoektocht op touw zetten.
Helemaal linksquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja en dan hem snachts opbellen en met een gek stemmetje Louis van Gaal nadoen.
quote:In tegenstelling tot alle andere Ajacieden van zijn generatie is er van hem nooit meer iets vernomen op de voetbalvelden.
Andrei 'Ik heb bij Ajax drie jaar van mijn leven weggegooid' Demtsjenkoquote:Demtsjenko dreigt kapot te gaan aan die beklemmende stilte om hem heen. ,,Iets in mijn hoofd weerhield me Olsen om uitleg te vragen. Maar ik ben een grens gepasseerd, ik ga nu een gesprek met hem aanvragen. Ik heb drie jaar van mijn leven weggegooid. Ik ben uit Moskou vertrokken om een ster te worden. Het is nog niet te laat om die droom te realiseren. Maar bij Ajax zal dat niet meer lukken. Ik houd deze strijd niet meer vol. Ik ga kapot in Amsterdam. Ik wil terug naar huis, want ik ben moe, heel moe.''
Daar is de held!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:06 schreef twi het volgende:
Ik kan me z'n gezicht niet zo bijster herinneren, maar volgens mij is 't hem op de frontpage van http://www.fcmetalurg.com/
FC Metalurh Zaporizhya
Hoe bedoel je 'alleen maar'?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #296 : Roddels,geruchten en onzin.
WTF?![]()
Zou dat echt zo zijn? Niks geen jong elftal Henk wil alleen maar oudjes?
Zenden hoor ik ook al vaak vallen en op 11 man in het veld (er even van uitgaan dat eigenlijk ze wel in de basis willen staan) vind ik dat een hoog percentage voor Ajax.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'alleen maar'?
Edgar Davids, Jaap Stam, Gabri en eventueel Roy Makaay, de rest is allemaal 25 jaar of jonger. Niets mis mee, toch?
Van mij hoeft Makaay ook helemaal niet te komen. Haal dan Kanu (of Kluivert)quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarbij is Makaay een ajax spits? Naar mijn beleving is dat niet het type spits wat het over het algemeen goed doet bij Ajax.
Ach, we hebben sowieso een back-up voor Klaas Jan Hntelaar nodig en met het oog op de CL is Roy Makaay echt wel kwaliteit dat je binnenhaalt. Daarnaast kan hij goed uit de voeten in een 4-4-2-variant en bij nood eventueel nog vanaf rechts, op zich dus helemaal geen verkeerde aankoop. Al verwacht ik dat hij naar Feyenoord gaat, dat best wel weer een concurrent wordt met Tim de Cler, Andwelé Slory, Luigi Bruins, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en dus misschien Roy Makaay.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zenden hoor ik ook al vaak vallen en op 11 man in het veld (er even van uitgaan dat eigenlijk ze wel in de basis willen staan) vind ik dat een hoog percentage voor Ajax.
Daarbij is Makaay een ajax spits? Naar mijn beleving is dat niet het type spits wat het over het algemeen goed doet bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |