Good work Sherlockquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef superworm het volgende:
oh en er wordt blijkbaar gevreesd over een sag-megapulse: dat is zéér onwaarschijnlijk, omdat ik het hele forum van something awful heb doorgeploegd op tekenen van whatpulse, en het is daar zo dood als een pier wat whatpulse betreft. ze hebben geen dagstatistieken, geen topics eraan gewijd, niks, nada. een megapulse wordt zo dan ook onmogelijk, vrijwel.
Good Workkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef superworm het volgende:
oh en er wordt blijkbaar gevreesd over een sag-megapulse: dat is zéér onwaarschijnlijk, omdat ik het hele forum van something awful heb doorgeploegd op tekenen van whatpulse, en het is daar zo dood als een pier wat whatpulse betreft. ze hebben geen dagstatistieken, geen topics eraan gewijd, niks, nada. een megapulse wordt zo dan ook onmogelijk, vrijwel.
same thoughsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef fate het volgende:
Hun output vandaag lag ook veel te hoog, het zou nooit zo hoog hebben gelegen als ze een megapulse aan het voorbereiden waren.
Ik doe ook wel minimaal 2 dagen over 50k. We kunnen niet altijd grote hoeveelhedenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef fate het volgende:
Daarnet nog 40k gepulesd, het gaat niet erg snel tegenwoordig :s .
Sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
we houden het wel een beetje normaal he, al dat vals gespeel/gecheat doe je maar bij spelletjes.
Eigelijk zouden we jou voor een week moeten verbannen van je PC!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef cw2cu het volgende:
Ik heb de eerste keer een paar k gepulsed, maart dat is omdat mijn stage voorbij is en niet verder kon laten counten..
Maar ik had er thuis al 6.000.000.. Maar met mijn domme hoofd formatteer ik mijn harde schijf zonder eerst te pulsen..![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eigelijk zouden we jou voor een week moeten verbannen van je PC!![]()
In je opties:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Crientj het volgende:
Mijn Whatpulse start niet meer automatisch op :i Hij staat ook niet meer in het tabblad opstarten..Could somebody please help me ?
Het staat dus nu wel aan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:38 schreef Crientj het volgende:
Staat aan..
dat is vanaf het begin dat ik het gebruikte.. in 2006 ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij typt nogal veel zo te zien dus laten we dat maar niet doen
Gewoon goed door rammenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:29 schreef Drumpie het volgende:
hoe krijgen jullie toch zoveel, mij lukt het niet zoveel en zo snel
miles enzo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:38 schreef zarGon het volgende:
Ik ga ook maar eens een versie hoger. Elke keer kwam er wat tussen..
die mensen zitten constant op de tmf chatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:29 schreef Drumpie het volgende:
hoe krijgen jullie toch zoveel, mij lukt het niet zoveel en zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |