Oke... zit nu al over de 200 heen van vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:32 schreef Fugie het volgende:
gewoon 200, was de hele dag bezig en moest weg naar een conferentie en aansluitende bbq
NIet echt veel achter de pc gezeten dus
Met jouw posts van vandaag zit je al over de 200quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef Fugie het volgende:
ja het is in ieder geval niet zo moeilijk om meer dan gister te halen
Zo was ik weer wat uitgelopen op jou nadat ik gisteren 116k hadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:44 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb vandaag weer een 50k pulse
gisteren helemaal niets,
Precies, uitgaan van je eigen krachten en niet denken aan de anderenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:00 schreef JortK het volgende:
SAG gaat er aan dat is een ding dat zeker is
haal iedereen over zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:07 schreef Crientj het volgende:
Hmm.. Dat is echt klote6 mil kwijtraken.. Aii
![]()
![]()
Weetje, ik zit me eigenlijk nu pas te bedenken.. Als op alle computers hier Whatpulse op zou staan. (Zijn zo'n 150 - 160 computers..) en als we die eens tegelijk konden pulsen dan zou het pas een magapulse worden.![]()
![]()
Ben je nog steeds zo lekker enthousiast aan t tikken?quote:
Systeembeheerders zijn meestel niet zo dol op dat soort programmaatjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Kan niet, dan moet ik bij onze systeembeheerder zijn.. ^^ Jij mag het proberen ?
Good work Sherlockquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef superworm het volgende:
oh en er wordt blijkbaar gevreesd over een sag-megapulse: dat is zéér onwaarschijnlijk, omdat ik het hele forum van something awful heb doorgeploegd op tekenen van whatpulse, en het is daar zo dood als een pier wat whatpulse betreft. ze hebben geen dagstatistieken, geen topics eraan gewijd, niks, nada. een megapulse wordt zo dan ook onmogelijk, vrijwel.
Good Workkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef superworm het volgende:
oh en er wordt blijkbaar gevreesd over een sag-megapulse: dat is zéér onwaarschijnlijk, omdat ik het hele forum van something awful heb doorgeploegd op tekenen van whatpulse, en het is daar zo dood als een pier wat whatpulse betreft. ze hebben geen dagstatistieken, geen topics eraan gewijd, niks, nada. een megapulse wordt zo dan ook onmogelijk, vrijwel.
same thoughsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef fate het volgende:
Hun output vandaag lag ook veel te hoog, het zou nooit zo hoog hebben gelegen als ze een megapulse aan het voorbereiden waren.
Ik doe ook wel minimaal 2 dagen over 50k. We kunnen niet altijd grote hoeveelhedenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef fate het volgende:
Daarnet nog 40k gepulesd, het gaat niet erg snel tegenwoordig :s .
Sorryquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
we houden het wel een beetje normaal he, al dat vals gespeel/gecheat doe je maar bij spelletjes.
Eigelijk zouden we jou voor een week moeten verbannen van je PC!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef cw2cu het volgende:
Ik heb de eerste keer een paar k gepulsed, maart dat is omdat mijn stage voorbij is en niet verder kon laten counten..
Maar ik had er thuis al 6.000.000.. Maar met mijn domme hoofd formatteer ik mijn harde schijf zonder eerst te pulsen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |