1 |
Nice tvpquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:57 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
@Ravii: Ik zal vanavond dat dingetje in me stats zetten wat je hebt gemaakt
Hey, give credit where credit is due.quote:
quote:onder de bezielende leiding van JortK
Omdat ik me ziel leg in WP... dat staat er tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey, give credit where credit is due.
[..]
Hoezo dat dan!?
uhmm we gaan toch voor plaats 5??? we staan nu al op 6quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:25 schreef phluphy het volgende:
Wat een rare timing om een megapulse te gaan houden. Kunnen jullie dat niet doen ná het bereiken van plaats 6?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat ik me ziel leg in WP... dat staat er toch
Maak je niet druk Jo0Lz... ik heb dit gewoon gedaan voor de leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Komaan.
De oprichters, onder de bezielende leiding van hun ja...
En, het feit dat je stats genereert, geeft niet aan dat dat je je ziel legt in WP.
Ik hoop echt dat je je ziel legt in iets dat IRL wat voor je betekend.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Maak je niet druk Jo0Lz... ik heb dit gewoon gedaan voor de leuk
Wordt een nutteloze discussie, en alsof ik me druk ga maken wat er in een stukje staat wat worm heeft geschreven, ik wou alleen toch nog ff reageren op Tackleberry zei
Ja tot aan de wortel zeg maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dus IRL stop je je ziel gelukkig ergens anders in
.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, lees PostIcons.
Sarcasme ftw! [afbeelding]
Rekenen is niet je sterkste vak geloof ik Xebquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Xebber het volgende:
Waarom heb ik nou net 1k te weinig getyperd om 22,5 miljoen precies te hebben?
Ik sta er ook inquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Komaan.
De oprichters, onder de bezielende leiding van hun ja...
En, het feit dat je stats genereert, geeft niet aan dat dat je je ziel legt in WP.
Ik hoop echt dat je je ziel legt in iets dat IRL wat voor je betekend.
Misschien zit er een gedachte achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
It's not a bug! It's a feature!
[afbeelding]
Dit is alleen de output, wie zegt dat die allemaal vandaag zijn getypt?quote:We hebben vandaag 3,509,658 keys bij elkaar getypt, en 1,105,102 keer geklikt!
Klopt inderdaad, daar zal ik ff naar moeten kijken vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef fate het volgende:
Ik heb een vraagje over je statistieken, jortk:
Waarom is er volgens je afbeelding een verschil van een miljard keys ofzo tussen fok en sag? En we hebben toch meer dan 2miljard keys zoals je grafiek zegt? :s
Komt goedquote:
Undocumented featurequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
It's not a bug! It's a feature!
[afbeelding]
Ik zal de tekst veranderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Ravii het volgende:
Ik vind die redenering niet kloppen!
[..]
Dit is alleen de output, wie zegt dat die allemaal vandaag zijn getypt?
Neequote:
Zo'n plaatje probeerde ik ook te maken maar het lukte niet. Kun je 'm misschien voor mij maken of het even uitleggen? Useraccount is Bertverwoerd bij whatpulse. Zoals jij 'm hebt issie prima, denk je dat dat kan? Dan zet ik 'm op mn weblog... alvast bedankt!quote:
Zelf geschrevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:56 schreef JortK het volgende:
Slar welk pakket gebruik je om die grafieken te maken?
Moet dat nou?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef superworm het volgende:
oh jortk, ik heb een kontje voor je in de aanbieding, genaamd Valerie Baber:
[afbeelding]
Ik heb ff geprobeerd met die username te registreren maar dan zegt ie dat die al in gebruik is. Kan je de lost password functie proberen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Zo'n plaatje probeerde ik ook te maken maar het lukte niet. Kun je 'm misschien voor mij maken of het even uitleggen? Useraccount is Bertverwoerd bij whatpulse. Zoals jij 'm hebt issie prima, denk je dat dat kan? Dan zet ik 'm op mn weblog... alvast bedankt!
ohja, kut, ik heb dr al eens geregistreerd om dus dat plaatje te maken. helaas is het w8woord ook mijn fok!wachtwoord, welke site was het ookweer, dan verander ik het wachtwoord en stuur ik 'm naar je via pm.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb ff geprobeerd met die username te registreren maar dan zegt ie dat die al in gebruik is. Kan je de lost password functie proberen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef superworm het volgende:
De vorige Megapulse was op 5 mei, bevrijdingsdag. De volgende hebben we gepland voor 15 augustus, om in bevrijdingssfeer te blijven: op 15 augustus capituleerde Japan en kwam er formeel een einde aan WO2. Ondertussen:
Megapulse 15 augustus wordt mede mogelijk gepulst door:
superworm
Deansensitized
Renesite
Crientj
MrManiak
Detroit
R-Mon
Ravii
wonderer
Ulreazj
Vlarp
Fugie
SpeedyGJ
Litso
yosander
glremme
Bouncer_Bone
Pietklaaso
ILCILA
JoOLz
C'mon, party people, we hebben al twintig gegadigden. Wie joint nog meer het ultieme avondmaal op de vijftiende van augustus? Weee-neeed-chou.
fap fap fapquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef superworm het volgende:
[afbeelding]
*fap fap fap*quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef superworm het volgende:
[afbeelding]
ik heb uitgevonden hoe het moet, alleen alle backgrounds die ik zelf upload geeft ie niet weer. staan wel geupload, en ik pas ze toe, en dan is mn schermpje zwart, met gewoon tekst erop....help?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik heb ff geprobeerd met die username te registreren maar dan zegt ie dat die al in gebruik is. Kan je de lost password functie proberen?
that's not up to me. tis dodelijk simpel, plaatje, tekst, en je hebt je sig. ik kan wel even een fok!-sig maken, met alleen de fok!-gegevens, dus typjes en clickjes ofzo, voor de rest heb je echt een username nodig en fok! is geen user, maar een team.quote:
800 signatures?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef superworm het volgende:
[..]
that's not up to me. tis dodelijk simpel, plaatje, tekst, en je hebt je sig. ik kan wel even een fok!-sig maken, met alleen de fok!-gegevens, dus typjes en clickjes ofzo, voor de rest heb je echt een username nodig en fok! is geen user, maar een team.
om te pulsen is dat alleen verplichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga 3 weken op vakantie en kom de 29ste weer terug dus zou wel meewillen doen met megapulsen,
ik neem mijn laptop mee op vakantie kan ik dan ook whatpulse gebruiken of moet die perse verbinding hebben met internet?
Je hebt er geen internetverbinding voor nodig, alleen als je wilt pulsen danquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga 3 weken op vakantie en kom de 29ste weer terug dus zou wel meewillen doen met megapulsen,
ik neem mijn laptop mee op vakantie kan ik dan ook whatpulse gebruiken of moet die perse verbinding hebben met internet?
Als je je laptop thuis dan weer aansluit op internet heb je geen verbinding nodig, neequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Drumpie het volgende:
[/late]quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:25 schreef fate het volgende:
[..]
Als je je laptop thuis dan weer aansluit op internet heb je geen verbinding nodig, nee. Je moet alleen je keys eens kunnen pulsen en daarvoor heb je er wel één nodig natuurlijk.
Ik was weer rijkelijk laat![]()
en m'n keys gaan maar traag vandaag. Al dat leren doet geen deugd aan m'n keysaantal..
Of nog een optie: ik voel me nog steeds slecht (kater), er was gisteren een bal met gratis drank en vandaar misschien! Alles altijd op belgen stekenquote:
Fout.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef superworm het volgende:
[..]
that's not up to me. tis dodelijk simpel, plaatje, tekst, en je hebt je sig. ik kan wel even een fok!-sig maken, met alleen de fok!-gegevens, dus typjes en clickjes ofzo, voor de rest heb je echt een username nodig en fok! is geen user, maar een team.
Vette shizzlequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Fout.. Je kan gewoon een Team Only sig maken, maar niet met die bagger offpulse site die in de OP staat. VSIG FTW ^^
Kun je zoiets moois maken:
[afbeelding]
Die pulsebeat site, is sowieso helemaal stuk. Shit dat niet werkt enzo, hekel aan.quote:
Geef m aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef oinkoink12 het volgende:
check de nummer 4 van SAG
4 storyofnothing 36,531,898 28,240 2006-07-02 08:18:18 Canada
36 miljoen maar nog geen 30k clicks
Hij werkt alleen maar SSH op servers. Heeft geen muis. weet ik veel wat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef oinkoink12 het volgende:
check de nummer 4 van SAG
4 storyofnothing 36,531,898 28,240 2006-07-02 08:18:18 Canada
36 miljoen maar nog geen 30k clicks
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef fate het volgende:
Je kan je clicks ook uitzetten, dan telt wp ze niet meer mee, misschien heeft hij dat gedaan.
rechtermuisknop op het whatpulse teken,:quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Ravii het volgende:
hoe wil je je clicks uitzetten :S?
Ik zat in options te zoekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
rechtermuisknop op het whatpulse teken,:
clickcounting enabled
Wat doe jij op een dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:19 schreef vdvorst het volgende:
en net weer 50k de deur uit,
totaal vandaag dus 150k gepulsed
daardoor 3 plekken hoger, en de top 125 binnengedrongen!
quote:
Hey, wel met maar één hand fappen a.u.b., zodat je met de andere keys kan blijven scoren.quote:
Waarom? 't Zou toch prima kunnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |