Maak je niet druk Jo0Lz... ik heb dit gewoon gedaan voor de leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Komaan.
De oprichters, onder de bezielende leiding van hun ja...
En, het feit dat je stats genereert, geeft niet aan dat dat je je ziel legt in WP.
Ik hoop echt dat je je ziel legt in iets dat IRL wat voor je betekend.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Maak je niet druk Jo0Lz... ik heb dit gewoon gedaan voor de leuk
Wordt een nutteloze discussie, en alsof ik me druk ga maken wat er in een stukje staat wat worm heeft geschreven, ik wou alleen toch nog ff reageren op Tackleberry zei
Ja tot aan de wortel zeg maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dus IRL stop je je ziel gelukkig ergens anders in
.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, lees PostIcons.
Sarcasme ftw! [afbeelding]
Rekenen is niet je sterkste vak geloof ik Xebquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Xebber het volgende:
Waarom heb ik nou net 1k te weinig getyperd om 22,5 miljoen precies te hebben?
Ik sta er ook inquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Komaan.
De oprichters, onder de bezielende leiding van hun ja...
En, het feit dat je stats genereert, geeft niet aan dat dat je je ziel legt in WP.
Ik hoop echt dat je je ziel legt in iets dat IRL wat voor je betekend.
Misschien zit er een gedachte achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
It's not a bug! It's a feature!
[afbeelding]
Dit is alleen de output, wie zegt dat die allemaal vandaag zijn getypt?quote:We hebben vandaag 3,509,658 keys bij elkaar getypt, en 1,105,102 keer geklikt!
Klopt inderdaad, daar zal ik ff naar moeten kijken vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef fate het volgende:
Ik heb een vraagje over je statistieken, jortk:
Waarom is er volgens je afbeelding een verschil van een miljard keys ofzo tussen fok en sag? En we hebben toch meer dan 2miljard keys zoals je grafiek zegt? :s
Komt goedquote:
Undocumented featurequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
It's not a bug! It's a feature!
[afbeelding]
Ik zal de tekst veranderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Ravii het volgende:
Ik vind die redenering niet kloppen!
[..]
Dit is alleen de output, wie zegt dat die allemaal vandaag zijn getypt?
Neequote:
Zo'n plaatje probeerde ik ook te maken maar het lukte niet. Kun je 'm misschien voor mij maken of het even uitleggen? Useraccount is Bertverwoerd bij whatpulse. Zoals jij 'm hebt issie prima, denk je dat dat kan? Dan zet ik 'm op mn weblog... alvast bedankt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |