quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef nipeng het volgende:
Gecondoleerd Anton.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef nipeng het volgende:
Gecondoleerd Anton.
In tegenstelling tot peaceman heb ik nu al een weekje vrij genomen. Niet omdat ik me in de Vierdaagsefeesten wil storten, maar omdat ik nu 21 dagen op rij gewerkt heb. Vrouwlief is werken, zoonlief ligt weer te pitten, konijnlief zal ik zo eens loslaten, en dan gaan we lekker de krant lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef MuadDib het volgende:
Gecondoleerd Anton.
gecondoleerd Anton..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef Anton het volgende:
Dag lieve oma, doe de majoor de groeten. 94 is een mooie leeftijd.
je bedoelt toch niet toevallig dezequote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef Tokus het volgende:
heeft er nu weer iemand zo'n nummer van New Order verneukt met een gare remix?
Dat is de beste manier om hits te scoren, de laatste jaren hoor je de meest verrassende remixen.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef Tokus het volgende:
zou dat bizarre love triangle in de versie van apoptygma berzerk kunnen zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef Tokus het volgende:
Ik ken het verder ook niet want ik heb een bloedhekel aan bands als APB (wijst naar homepage) dus ik zou het niet weten. Ik zag het alleen net voorbij komen in een email van Music Non Stopquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef knars het volgende:
hey, die heb ik nog niet. Is het beter dan hun versie van Fade to Black? Moet haast wel, eigenlijk
Ik heb helaas geen 100% kleurenzicht, dus ik heb het maar zo donker mogelijk gezet. Die broek was helemaal gokkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef knars het volgende:
Wel grappig dat hier drie keer hetzelfde simpsonsshirt voorbijkomt, maar dat ik de enige ben die zn zwarte was kennelijk niet met Dreft Dark heeft gewassen
Mijn kat is hels. Maar toch ook best liefquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef AudreyHepburn het volgende:. Mijn kat is zo lief. Ze ligt heel diep te slapen en mauwt in haar slaap.
.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mijn kat is hels. Maar toch ook best lief
Bij hoge uitzondering zal dan maar foto's van een gezinslid plaatsenquote:
Gefeliciteerd en welkom bij de clubquote:
Ik heb de kat van m'n ouders in huis nu. Die is ook hels. En absoluut niet lief. Zeikerige bejaarde kutkater is datquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:28 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mijn kat is hels. Maar toch ook best lief
Gefeliciteerdquote:
Hoi!quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef knars het volgende:
dank, dank! Kan het me in ieder geval beter herinneren, was een mooie dag, leuk feestje met voor elk wat wils. En een hoop sentimenteel gedoe natuurlijk
Na een hoop geklooi met persoonlijke favorieten hebben we de dag voor de bruiloft vanuit het niets ineens voor Elvis' Love me tender gekozen als openingsnummer voor ons feest. Misschien wel erg cliché, maar het werkte voor ons prima![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef knars het volgende:
dank, dank! Kan het me in ieder geval beter herinneren, was een mooie dag, leuk feestje met voor elk wat wils. En een hoop sentimenteel gedoe natuurlijk
Na een hoop geklooi met persoonlijke favorieten hebben we de dag voor de bruiloft vanuit het niets ineens voor Elvis' Love me tender gekozen als openingsnummer voor ons feest. Misschien wel erg cliché, maar het werkte voor ons prima![]()
Laat ik zeggen dat hij soms wat fel uit de hoek kan komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is er zo angstaanjagend aan Dib's kat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |