maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?quote:
neuh, wacht maar tot 'ie uit is op dvd... hij is nogal flauwig. maar goed, het is tijdverdrijf hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat ff weten of het de moeite waard is om er voor naar de bioscoop te gaan!:)
Have fun!:)
Ik heb een desktop en een laptop, of beter 2 desktops en een laptop. Thuis gebruik ik echter altijd de desktop omdat ik een "echt" toetsenbord veel fijner vind, en mn desktop meer performance in bijvoorbeeld games of mathematische applicaties als Matlab heeftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij loze argumenten als je 't mij vraagt.
Mijns inziens heb je alleen gelijk in het feit dat je met een desktop meer computer hebt voor je geld.
Aan de andere kant moet je je ook afvragen of een desktop handig is voor hetgeen je 'm voor gebruikt. Ik zou er geen reet aan hebben, omdat ik in 2 huizen het apparaat gebruik, en 'm sowieso niet heen en weer ga slepen. Daarbij zal ik 'm ook op school moeten gaan gebruiken, dus weer een punt waarom ik geen desktop zou nemen. Verder vind ik de grootte erg onhandig van een desktop, helemaal vanwege de grootte van mijn kamer.
Kun je ze op de apple site samenstellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1049 voor een briljante mac ja.
Diie 49 euro maakt dan ook niet meer uit.
Je kunt er ook wel een goedkoper krijgen, maar dan moet je het bijvoorbeeld zonder dvd brander stellen. Maar goed, als je darmee vrede hebt, kan je dat best doen
trustenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?
quote:
Dat zijn dingen die mij niet echt kunnen bekoren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een desktop en een laptop, of beter 2 desktops en een laptop. Thuis gebruik ik echter altijd de desktop omdat ik een "echt" toetsenbord veel fijner vind, en mn desktop meer performance in bijvoorbeeld games of mathematische applicaties als Matlab heeft.
Laptop heeft als voordeel dat je vrijwel overal kunt pjoeteren, al ben je na een jaar of 3 vanwege slijtage aan accu aan een plek op pak m beet 1,5 meter van een WCD gebonden. Verder heb je (vaak) een kleiner scherm enzo.
Ik heb een abonnement, dus voor het geld hoef ik het niet te laten. En ook straks moet ik tijd verdrijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
neuh, wacht maar tot 'ie uit is op dvd... hij is nogal flauwig. maar goed, het is tijdverdrijf he
er valt niet zo heel veel samen te stellen, enige wat je eraan kunt veranderen is het geheugen in DDR, en je HD grootte volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je ze op de apple site samenstellen?
Dat zijn goede punten vriend!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die mij niet echt kunnen bekoren.
Het toetsenborddilemma is een kwestie van wennen, ik kan ook niet meer met een 'gewoon' toetsenbord omgaan. Echter, na enige tijd op zo'n ding rammen, raak je daar ook wel weer gewend aan. Als je nu een laptop koopt, vooral met die core 2 duo processoren, heb je echt geen problemen met snelheid voor games of programma's, wat in mijn geval ook irrelevant is, zelfs op mijn 5 jaar oude powerbook draait photoshop als een zonnetje, en gamen doe ik niet. Maar goed, dat is dus in mijn geval.
Daarom moet ie even goed kijken wat ie wil.
Waar ie 'm voor gebruikt, etc.
Oh, en ook na 5 jaar is het rendement van m'n accu wel iets afgenomen, maar nog kan ik er echt ruimschoots mee werken gedurende enkele uren
Kleiner scherm maakt me ook niet zoveel uit, daar je er vaker dichter op zit.
Dan weet i het niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar de vraag is niet zozeer of ie een laptop of een desktop moet kiezen, maar welke laptop ie moet nemen toch?
Serieus, krijg je als je op een Universiteit zit meer korting dan wanneer je op een Hogeschool zit?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
er valt niet zo heel veel samen te stellen, enige wat je eraan kunt veranderen is het geheugen in DDR, en je HD grootte volgens mij.
Maar ja, dat kan.
Je hebt 3 modellen macbook, en 2 modellen macbook pro.
Die pro's zijn echt te hoog gegrepen voor volk als wij, maar een gewone macbook, die die normaal 1045 ofzo kost, krijg je dus korting op.
Hangt van je school af trouwens, maar dat kun je vinden op de site van apple.
Ligt een beetje aan je opleiding of je voor schoolwerk uit de voeten kunt....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn goede punten vriend!
Ik wil inderdaad eens knap leren photoshoppen en voor de rest schoolwerk erop verrichtten. Games doe ik niet, daarvoor is een PlayStation aanwezig
het is opleidingsgebonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Serieus, krijg je als je op een Universiteit zit meer korting dan wanneer je op een Hogeschool zit?
als ik het goed begrepen heb hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan weet i het niet. [afbeelding]
ja, maar zoals gezegd, als jij je huidige desktop behoud, en een nieuwe laptop koopt, zal dat echt niet zo zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je opleiding of je voor schoolwerk uit de voeten kunt....
Ik draai berekingen die op mn laptop 10 minuten durenen op mn desktop nog altijd 5
Ligt eraan hou oud mijn desktop is en watvoor hardware erin zit hehquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar zoals gezegd, als jij je huidige desktop behoud, en een nieuwe laptop koopt, zal dat echt niet zo zijn.
Ik heb tot nu toe alleen in moeten vullen op welke school in zit, geen opleiding vooralsnog!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is opleidingsgebonden.
fysiotherapie krijgt een stuk minder korting dan economische studies bijvoorbeeld.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan hou oud mijn desktop is en watvoor hardware erin zit heh![]()
in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen in moeten vullen op welke school in zit, geen opleiding vooralsnog!
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma afquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in het geval van hogeschool utrecht is dat wel zo
afgelopen donderdag nog wel in elk geval
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga geen gegevens invullen, straks zit in ineens dat ding te bestellen (dan ben ik wel meteen van het dilemma af) Dus ik ga ff kijken of ik het ergens kan vinden.
maar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
Koffiequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik moet slapen van mezelf
truste papjéequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] mañana amigo's
Dat zag ik ook ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
de goedkoopste zou voor mij nu 986,51 kosten zie ik.
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij moet je een studentnummer invullen, wat vast wel opleidingsgebonden is ofzo.
Zou 't niet heel raar vinden in elk geval.
Wellicht dat ze daardoor kunnen zien hoeveel je moet lappen
juuuquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dusssssss............. [afbeelding] mañana amigo's
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja!
[..]
Nee dat klinkt wel logisch, maar ik waag het er nog niet op! Heb vroeger ook 'per ongeluk' een keer een mobiele telefoon besteld, toen ik wilde kijken hoe duur 'ie was
Ik ga het een keer proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet alles gewoon confirmen, dus dat zal opzich geen probleem vormen denk?
Trusten Papierquote:
waT?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik word van de site niet echt veel wijzer, zou jij het kunnen navragen voor mij eer?
juuuquote:
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
je bevind je in de apple store for education?
ik zie het inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb de stappen doorlopen en nergens moest ik mijn studentnummer invullen
Hier kom ik niet meer uit, ook geen zin meer in op dit tijdstip
Ik denk haast wel dat dat moet, hoe kan je anders bewijzen dat je een student bent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja daar was ik net, kom jij wel iets tegen waar je een studentnummer moet invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |