dat was ik dan waarschijnlijk, maar dat is dan rond half 11 geweest?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag idd nogal wat keukenonderdelen bij Teigan voor de deur staan en dat er een rood autootje daar verplaatst werd![]()
Hij was je aan het begluren:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef teigan het volgende:
[..]
dat was ik dan waarschijnlijk, maar dat is dan rond half 11 geweest?
Heb ik jou zo over het hoofd gezien dan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
-knip- ik kon het vanuit de toiletruimte zien.
trilogie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de gremlins triologie gezien.
* Alexxxxx gaat zich ff oud voelen.
dat komt omdat Chipszak. en Sebasser er niet zijn. Sebasser is er nu wel, maar pas samen met CZ. vormt hij een dodelijke combiquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:54 schreef Grulez het volgende:
wow de topics hebben een normale snelheid
Niet echt. Was aan het handen wassen, toen ik het vanuit een ooghoek zag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef teigan het volgende:
[..]
dat was ik dan waarschijnlijk, maar dat is dan rond half 11 geweest?
Heb ik jou zo over het hoofd gezien dan?
Niet echt, want dan zou ik een dag lang in de toiletruimte moeten vertoeven om een glimp te zienquote:
In een klap een hele wijk ontmantquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:17 schreef Paulusssttt het volgende:
Je moet wat over hebben voor een schoner milieu..
http://www.nu.nl/news/113(...)mikkend_plassen.html
Zal daar lekker gaan ruiken in die buurt.. Moeten ze maar geen bejaardentehuis neerzetten of aanleunwoningenquote:Alleen op die manier kan de urine gescheiden worden opgevangen waardoor het uiteindelijk kan worden gebruikt om naburige maïs- en koolzaadvelden te bemesten.
Geen verkeerd idee, eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef teigan het volgende:
Btw, er borrelt hier bij ons net het idee op om weer eens te gaan karten..
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Damn das flink schrikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:30 schreef maok het volgende:
Goedemorgen.
Ik was net bijna bij een ongeluk betrokken. Ik kwam een bocht door (buitenbocht) waar van de andere kant een auto met piepende remmen aankwam die ik nog maar net kon ontwijken. Daarna zag ik in mijn spiegel dat hij op een (denk ik) stil staande auto knalde (was een kruispunt na de bocht waar ik net vanaf kwam). De auto achter mij stopte al om te helpen maar ik schrok zo dat ik daar niet eens aan dacht. Ik weet dus niet hoe ernstig het was, maar een van de auto's stond wel dwars over de weg heen. Een stuk verder kwam ik al een ambulance tegen. Ik zit nog een beetje te trillen.
WD40quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:37 schreef Paulusssttt het volgende:
Oei... Nog nooit iets schoongemaakt![]()
Alleen een beetje WD40 tussengespoten...
Overweeg ook nieuwe skates maar dat gaat dan weer knikkers kosten..
Oh ja en afgelopen weekend mijn remblok er maar weer op gezet..
Niet dat ik ermee kan remmen maar het idee... (misschien een beetje oefenen.)
euh. je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
trilogie?
er zijn toch maar 2 films?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat komt omdat Chipszak. en Sebasser er niet zijn. Sebasser is er nu wel, maar pas samen met CZ. vormt hij een dodelijke combi.
Ik heb de conceptversie van m'n verslag af. Hoop dat alles goed is. Dan kan ik volgende week de resultaten van m'n onderzoek aanpassen, waar nodig, de boel samenvoegen en dan heb ik eindelijk vakantie. Mag ook wel, aangezien er een paar dates aan zitten te komen en dan heb ik geen zin meer in studiegezeur.
Ik dacht al, ging gelijk op zoek naar deel 3quote:
ik meende heel zeker te weten dat er ook nog een deel 4 was uit de jaren '90quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht al, ging gelijk op zoek naar deel 3
zal ongetwijfeld nog wel komen btw, als Spielberg weer eens rijker wil worden of zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht al, ging gelijk op zoek naar deel 3
Heb je ook weer wat te doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/15689
Ik heb zomaar zo'n vermoeden dat ik morgen veel mensen van afdeling After Sales aan mn loket krijg
heb er ook wel weer eens zin in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef teigan het volgende:
Btw, er borrelt hier bij ons net het idee op om weer eens te gaan karten..
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Eigenlijk een iets te rustige snelheid, want bijna 2 dagen doen over een topic is voor Groningen traagquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:54 schreef Grulez het volgende:
wow de topics hebben een normale snelheid
Dat is natuurlijk ook wel weer waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk een iets te rustige snelheid, want bijna 2 dagen doen over een topic is voor Groningen traag![]()
Nee, ik geloof dat er momenteel weinig te melden is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe echt veel sneller gaat het nu niet![]()
Doe je bestquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
HALLO
HAHAHA
OOH
MOET IE VOL???!!!
IK DACHT AL DAT IK IETS ROOK.
WACHT MAAR
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, want dat verpest de spirit, en dan durft straks niemand meer wat te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |