Het is niet verplicht, maar het wordt wel aangeraden..quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Moak, ik zie op de foto's van het funskaten (bijna) iedereen met beschermers en helm... Is dat verplicht..??
eng masker erbij, en je bent klaar voor de Friday Fright Skate... (13 juli is die.)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:59 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik kan mijn leren motorkleding aandoen..![]()
Ik heb ze 's avonds uit elkaar gehaald (alleen de wieltjes eruit) en schoongemaakt maar een paar wieltjes krijg ik niet los. Bij de voorste hoor ik nog wel wat zand helaas.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef teigan het volgende:heeft ook nieuwe lagers gekocht laatst..
en ik heb nog niet gekeken hoe erg de schade is na zaterdag, al dat vocht kan niet goed zijn geweest voor mijn lagers..
Zit jou kamer eigenlijk aan die kant van de flat of aan de andere kant?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag idd nogal wat keukenonderdelen bij Teigan voor de deur staan en dat er een rood autootje daar verplaatst werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |