abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52640984
Odin en Thor zullen dit nooit laten gebeuren
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_52641470
Jesus of Nazareth is not the Christ, nor is anything I have said Anti-Christ.
The ones who claim the opposite are.
Christ did not descend into the body of a human called Jesus of Nazareth, 2014 years ago on March 20th, almost 2 hours before sunrise (which is the secret time of birth of your "son of god").
The Christ (which has a different "real" name but I will use this name here) appeared once, just once, and this was in another era, not even close to our era where Jesus of Nazareth also lived in.

Do you know who keeps the knowledge about the real Christ alive?
And do you know who keeps the knowledge about the fake christ(s) alive?

The opposite of what you are thinking.

He was made to appear like one by being guided throughout his life up to his death, and after that, the documenting of the words (which started long before his death, although rewritten again at a later time to release).

Do not waste energy waiting for events, being generic and inanimate, your stay will only be extended.

I might add this which may sound contrary to what I said but read carefully:
When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works.
You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape.
Claiming you are giving in power everyday, and they control you more...while in reality you are in full control.
So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it.
Visualization also works that way around.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_52643865
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 02:46 schreef mike_another het volgende:

[..]

Demoniseren betekent dat je iets op oneigenlijke gronden afrkraakt. Fundamentalisme bekritiseren is wat anders, dat is zeggen dat iemand zich blind staart op z'n eigen overtuiging ongeacht wat de realiteit is. Dat moet wel degelijk bestreden worden, dat is geen demoniseren dat is voorkomen dat mensen elkaar uitmoorden om een idee ongeacht of het idee klopt.
Als je ervan uitgaat dat fundamentalisme automatisch moord en doodslag tot gevolg heeft, ben je al goed geïndoctrineerd. Ik noem mijzelf ook een christenfundamentalist omdat ik de bijbel als basis behoud. Dat wil echter niet zeggen dat ik straks dingen op ga blazen ofzo.
quote:
Als we naar de overeenkomsten kijken dan hoort atheisme daar ook bij, de enige overeenkomst is dat we gewoon allemaal aardig moeten zijn voor elkaar.
Ik zie dus nog wel iets meer dan dat.
quote:
De mensheid kan pas samenkomen als het NIET meer gebaseerd is welke religie dan ook. Pas als de mensen hun overtuiging niet meer baseren op geloof in wat dan ook, maar enkel op elkaar liefbhebben hier op aarde, zonder beloftes op een hiernamaals, kunnen we elkaar allemaal respecteren.
Elkaar liefhebben op aarde is ook een vorm van religie. Waarom zou ik jou liefhebben? En ja ik zou ook willen dat het zo simpel was, maar sommige mensen interesseert het niet hoe het met de rest van de wereld gaat, die bestaan alleen voor eigenbelang.
quote:
Je kunt blijven zoeken naar symbolen die met een overtuiging of geloof overeenkomen om een stelling te bewijzen. Maar nuttiger is om te kijken naar de realiteit en de dagelijkse omgang met je buurman, gewoon normaal doen tegen elkaar. Who cares about symbolen. We moeten niet gelijk willen krijgen op basis van geschriften van welk geloof dan ook, we moeten gewoon samenleven in DEZE wereld.
Ja helemaal mee eens hoor, dat van die buurman. Maar een beetje op de hoogte blijven van waar de wereld heengaat is toch ook niet verkeerd. Of kijk jij nooit het NOS journaal?
quote:
The Da Vinci Code gelezen?
Nee en de film heb ik ook niet gezien.
quote:
Het is toch ook mogelijk dat er een beurscrash komt gewoon door de economie zelf? Dat is al vaker gebeurd zoals je weet. Waarom moet daar dan weer een religieuze betekenis aan verbonden worden?
Omdat je op basis van andere bronnen kan verwachten dat dit soort zaken doelbewust gemanipuleerd wordt. Als er alleen een beurscrash zou zijn zou dat indedaad weinig aanleiding geven tot verdenking van samenzwering/manipulatie, maar als je alles bij elkaar neemt past het perfect in de grote puzzel.
pi_52643892
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 07:31 schreef realvision het volgende:
Dag Ali_Kannibali! Heb jij vroeger met God geknikkerd ofo, dat jij dit allemaal weet? Weet je waar het christendom goed in is (en ik kan het weten, want ik heb zelf 5 jaar lang bij een kerk gezeten): mensen bang maken. Angst is de grootste vriend van vooral de Evangelische/Pinkstergemeentes. Ik trap daar tegenwoordig niet meer in. Ik ben blij dat ik zelf keuzes mag maken.........
Dat vind ik heel vervelend voor je want een kerk zou volgens mij hoop en vreugde moeten preken in plaats van angst. Ik ben zelf nog niet eens aangesloten bij een kerk.
pi_52643933
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:36 schreef UncleScorp het volgende:
Jesus of Nazareth is not the Christ, nor is anything I have said Anti-Christ.
The ones who claim the opposite are.
Christ did not descend into the body of a human called Jesus of Nazareth, 2014 years ago on March 20th, almost 2 hours before sunrise (which is the secret time of birth of your "son of god").
The Christ (which has a different "real" name but I will use this name here) appeared once, just once, and this was in another era, not even close to our era where Jesus of Nazareth also lived in.

Do you know who keeps the knowledge about the real Christ alive?
And do you know who keeps the knowledge about the fake christ(s) alive?

The opposite of what you are thinking.

He was made to appear like one by being guided throughout his life up to his death, and after that, the documenting of the words (which started long before his death, although rewritten again at a later time to release).

Do not waste energy waiting for events, being generic and inanimate, your stay will only be extended.

I might add this which may sound contrary to what I said but read carefully:
When masses are made to believe something negative, they may create what they did not want, which is how for instance the "NWO" like you people name it, works.
You are believing it is taking shape, so it will take shape and theorists are major players in helping this taking shape by bombarding you with "facts" that it is taking shape.
Claiming you are giving in power everyday, and they control you more...while in reality you are in full control.
So the people who are "waking up" to it are the ones who are creating it.
Visualization also works that way around.
En nu de lading bronnen, bewijzen, historische feiten en wetenschappelijke ondezoeken die dit moeten bevestigen aub
pi_52644096
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
En nu de lading bronnen, bewijzen, historische feiten en wetenschappelijke ondezoeken die dit moeten bevestigen aub
Kan je net zo goed voor de bijbel vragen dan

Daarom zet ik het in TRU vaneigens.

Geloofwaardige bron of niet , het blijft stof tot nadenken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_52644515
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Daarom zet ik het in TRU vaneigens.

Geloofwaardige bron of niet , het blijft stof tot nadenken.
Ik vind het crap.

Ik heb een hele tijd geloofd in die theorie, beetje á la the secret enzo, wat je denkt is wat je creëert etc. Maar na een paar jaar moest ik toch concluderen dat het bullshit is. Plus verschuift het de schuld van degenen die die NWO opbouwen naar de degenen die hem ontmaskeren, lekker omgekeerde wereld is dat.
pi_52644588
Mja elk zijn gedacht erover natuurlijk.

Maar de kerk/geloof speelt evengoed een vuile rol in het NWO gebeuren ...
pi_52645324
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind het crap.

Ik heb een hele tijd geloofd in die theorie, beetje á la the secret enzo, wat je denkt is wat je creëert etc. Maar na een paar jaar moest ik toch concluderen dat het bullshit is. Plus verschuift het de schuld van degenen die die NWO opbouwen naar de degenen die hem ontmaskeren, lekker omgekeerde wereld is dat.
Tja, we heeft immers al die BULLSHIT 10.000 jaar lopen slikken.

Beide partijen hebben in deze dus schuld
pi_52645935
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat niet-bijbelse bronnen die het bestaan van een Jezus, die Christus genoemd werd, bevestigen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52648516
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:23 schreef UncleScorp het volgende:
Mja elk zijn gedacht erover natuurlijk.

Maar de kerk/geloof speelt evengoed een vuile rol in het NWO gebeuren ...
Welke kerk?
pi_52648559
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Tja, we heeft immers al die BULLSHIT 10.000 jaar lopen slikken.

Dus als iemand een moord pleegt, en de politie gaat achterhalen wat er is gebeurd en wie dat heeft gedaan, is de politie mede schuldig aan de moord ofzo?
pi_52656904
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:39 schreef YourGuardian het volgende:
Even inbreken mag dat?
...Als de bijbel alles al voorspeld heeft, waarom dan deze discussie? als God een alziend oog heeft voor mogelijke toekomsten, dan weet ie toch dat dit spelletje goed afloopt, hij weet dat we in een eindsprint zitten naar een tijd waarin we een hoger doel na zullen streven en dat hoger doel zal geen plaats meer bieden voor lieden die macht nastreven over de ruggen van anderen. Oude structuren en systemen kunnen alleen maar afgebroken worden door de bouwers ervan, laat ze oorlog voeren, laat ze bommetjes naar elkaar gooien, sterker nog, steun ze daarin, want je weet dat het de ineenstorting betekend van alles wat was. Ook dat is God, God is niet slechts het licht, want vanuit slechts licht zou hij niet zien dat hij ook een schaduw bezat.

God is, zoals ie dat zelf beschrijft, het AL, de Alfa en de Omega, alles vloeit voort uit dat ENE, dus ook zijn schaduwzijde, en hij zag dat het goed was....want, God houdt van zijn schaduwzijde, onvoorwaardelijke liefde voor zijn duistere kant, want hij zag dat het een en al dezelfde energie was, zowel constructie, als wel destructie, opbouw en afbraak, met dezelfde liefde als waar God iets mee opbouwt, is ie in staat het ook met diezelfde liefde weer af te breken...om vervolgens weer iets moois mee op te bouwen.

God weet dat ie speelt met de kracht die uit zichzelf voortvloeit, en of dat nu kwaad is of goed, hij zag dat hoe hij zijn kracht ook aanwendde, het telkens ergens toe leidde. en hij zag dat het goed was, want hij zag slechts zichzelf en hij hield van zichzelf, onvoorwaardelijk.

God zei, de mens is een weerspiegeling van mezelf, ik heb de mens de kracht en de gave gegeven om hem de mogelijkheid te bieden te spelen met mijn weerspiegeling in een veilige omgeving, waar hij zichzelf geen schade kan berokkenen, aarde.

En de mens creerde drama, kunst, muziek, ziekte, oorlog en velerlei andere weerspiegelingen van het ENE. Zo ook een Nieuwe Wereldorde.

God begint het spelen een beetje zat te worden, de klad begint er in te komen en begint zich wat te vervelen, telkens weer meer van hetzelfde, slechts in een ander jasje. De verveling slaat toe en da's niet goed.
Het wordt tijd de mensen wat nieuws te geven, tijd om andere kanten van God te belichten, het wordt tijd dat de mensen wat meer weerspiegelingen van hem te zien krijgen, zodat ze daar weer een tijdje zoet mee zijn. Tijd om het volgende spel te spelen.

Maar eerst moet er nog wat afgebroken worden, God zag dat de mensen nog zo druk waren met het spelen van het oude spel, dus begon ie maar wat invloed uit te oefenen het spel aan zijn einde te laten geraken. zodat met een nieuw spel begonnen kon worden.

God heeft de duistere kant van zichzelf nu wel genoeg onderzocht, hij heeft de vele weerspiegelingen die hij kon zijn, in de mensen waargenomen en hij vond het zelf ook weer tijd voor een nieuwe kijk op zichzelf, even geen duistere praktijken meer, daar had ie schoon genoeg van.
Het nieuwe spel zou gebaseerd zijn op samenwerking en het bundelen van krachten, want God weet wanneer men de krachten bundelt, je tot enorme expressies kan komen, men kan creeren wat men nooit voor mogelijk zou hebben gehouden, slechts en alleen door samen te werken.

God vond dat de huidige spelers van het oude spel prima in staat waren een nieuwe basis te leggen voor zijn nieuwe spel, deze spelers kenden de bouwmaterialen als geen ander, maar ze mochten het spel niet meer verder spelen, want daar hadden ze de kennis niet voor, ze waren slechts goed voor de basis. Het creeren van een systeem welke samenwerking en eenheid kan bewerkstelligen, als ingedienten voor God's nieuwe weerspiegeling. En God was blij als een kind, hij danste en vierde feest, want weldra zou het nieuwe spel beginnen, hij begon zich uit te dossen in zijn beste uitfit, lekker geurtje, gel in zijn haar.

En zo was de tijd begonnen, oude structuren en systemen van God's weerspiegelingen begonnen in te storten, terwijl een andere groep de basis voor zijn nieuwe weerspiegeling schiep.
De basis was gelegd, Een NWO in zijn meest prille vorm was gelegd, nu was een cruciaal punt voor God aangebroken, want hij moest de bouwers van de basis van de Nieuwe Wereldorde zien weg te werken, dit deed hij door een paar spelers van het nieuwe spel naar voren te schuiven om vervolgens de plekken van de bouwers in te nemen. De nieuwe spelers waren in alle opzichten anders dan de oude. Ze bezaten een ethisch bewustzijn, nimmer gebaseerd op dualiteiten en waren waarlijk rechtvaardig, ze kenden de onwaarschijnlijke krachten van het nieuwe denken en deze kon slechts aangewend worden door mensen welke de verantwoordelijkheid konden dragen voor deze nieuwe krachtige weerspiegelingen van God's nieuwe spel. Deze nieuwe mensen moesten de pril gelegde basis verder vorm geven, maar met de juiste intenties voor een ieder die komende tijden aan het nieuwe spel zouden meewerken. Een Weerspiegeling gebaseerd op samenwerking en eenheid. Vele van de mensen zien in dat ze in een tijd leven waarin individualisme niet meer echt loont, samenwerking zal het nieuwe sleutelwoord van God de Ene zijn.

God zegt alleen in deze tijden van afbraak, vertrouw op mij, vertrouw op mijn kennis en vertrouw, hoe erg dingen ook lijken te zijn, het komt allemaal goed, het is slechts een weerspiegeling van mijn eigen IK. Vrees mij niet, maar omarm mij, en heb mij lief, tot het meest duistere deeltje van mijn belichaming, want ik ben het AL. Het Al wat was, het AL wat is en het AL wat komen gaat.

Liefde zij met u, aldus de gekscherende vertelling van Your Guardian...
Broeder

Een feest der herkenning..
niets verder aan toe te voegen behalve dat het spel immer door zal gaan totdat we er genoeg van hebben, gaan we slaappie doen
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_52658030
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus als iemand een moord pleegt, en de politie gaat achterhalen wat er is gebeurd en wie dat heeft gedaan, is de politie mede schuldig aan de moord ofzo?
wat een nonsens vergelijking is dit met wat hier aan de hand is op aarde
pi_52658816
Ja ik snapte deze opmerkingen van je niet:Tja, we heeft immers al die BULLSHIT 10.000 jaar lopen slikken.

Welke bullshit 10.000 jaar en welke partijen??
pi_52665271
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vind het crap.

Ik heb het zo eens aangekeken, of inderdaad ontstond of waar werd, wat ik dacht. En voor een deel klopt het wel. Waarom het the secret genoemd wordt is me een raadsel, want iedereen kan het zo zelf zien. Zal wel iets typisch Yanks zijn: ontdekt wat, geeft het een naam, overdrijft, schrijft een boek, komt bij Oprah en loopt binnen.
Ik vond het wel leuk om uit te vinden wanneer en hoe het wel werkt en wanneer en hoe niet. Druk uitoefenen werkt niet, zoveel is me wel duidelijk.
Edit: werkt niet goed of averechts, moet ik zeggen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52666594
Het is een onhoudbare hypothese aangezien je nooit weet wat jouw aandeel is geweest in het tot stand komen van iets. Zodra iemand bij elkaar fantaseert dat hij de staatsloterij wint zonder dat hij er lid van is, ben ik om, maar als het niet lukt komen de onzinexcuusjes zoals 'je zette teveel druk' of 'je had het nog niet genoeg ingebeeld' etc. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Maar die discussie is al in andere topics gevoerd.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:32:39 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52666794
Nou, ik had laatst iemand aan de deur die me vertelde dat ik wat gewonnen had en het nieteens uitmaakte of ik meedeed met de staatsloterij.

Aardig he van die staatsloterij!

Ik heb het niet aangenomen trouwens, zit toch altijd een addertje onder het gras.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52666839
lol

mooie woordkeuze ook, addertje
pi_52666953
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het is een onhoudbare hypothese aangezien je nooit weet wat jouw aandeel is geweest in het tot stand komen van iets. Zodra iemand bij elkaar fantaseert dat hij de staatsloterij wint zonder dat hij er lid van is, ben ik om, maar als het niet lukt komen de onzinexcuusjes zoals 'je zette teveel druk' of 'je had het nog niet genoeg ingebeeld' etc. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Maar die discussie is al in andere topics gevoerd.
Ja, dat soort argumenten had ik ook wel, maar er zijn best veel dingen, waar anderen niet aan denken en jij dus vrij spel krijgt.
Dat andere topic heb deels gemist.

Off topic: het is toch niet zo dat je Sebe kent, he?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')