abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50866761
De NWO komt, dat is een feit. Er zijn genoeg gouvermentele, religieuze en andere offciële instanties die dat bevestigen. Iedereen kent de speech van oud president Bush, zowel paus Johannes Paulus als Benedictus hebben er herhaaldelijk om gevraagd en ook de Verenigde Naties heeft het constant over een 'nieuwe wereldorde van vrede en eenheid, zowel politiek als religieus'. In werkelijkheid is dit natuurlijk een totalitair systeem en dat hebben de meesten al wel door.

Er zijn mensen die geloven dat we iets tegen de elite die de NWO opbouwen in kunnen brengen, maar helaas is dat een illusie. Mensen als Alex Jones, David Icke, Daan de Wit, Michael Tsarion en ook velen van jullie zijn erg nobel bezig, maar jammergenoeg is de ene helft misleid en de andere helft begrijpt niet wat er nu werkelijk aan de hand is. Verder is er op geen enkele manier op te boxen tegen wat we nu zien opdoemen, met hoeveel mankracht dan ook. Ten eerste zijn er veel te veel mensen die absoluut geen benul hebben of zullen krijgen van de situatie in de wereld, ten tweede hebben wij geen miliaire kracht, ten derde zijn er teveel mensen die niet met dergelijke zaken geconfronteerd willen worden, en zo zijn er nog tal van redenen waarom we de werelddictatuur nooit zullen kunnen stoppen, tot grote frustratie van de mensen die zich kwaad kunnen maken over hoe een kleine elite op zo´n smerige manier de boel voor de gek houdt. Ik denk dat sommigen van jullie dat ook wel mee hebben gemaakt wanneer ze tegen vrienden, familie en anderen hierover hebben verteld. Gelukkig is er een andere manier om aan dit systeem te ontsnappen en die andere manier is ons aangeboden in de bijbel, het woord van God.

De bijbel spreekt over de eindtijd als een tijd van massale misleiding, waarin Satan zelf zijn koninkrijk op aarde vestigt en alle naties in de wereld hem zullen volgen. Velen van jullie weten dat leden van groepen als de illuminati duivelaanbidders zijn, hier is dus al een duidelijke link. Verder is er nog nooit zoiets geweest als een wereldomvattend systeem onder 1 gezag, het is voor het eerst in de geschiedenis dat een dergelijk systeem geìmplementeerd zal worden. Verder hebben we nog wat new-age occulte invloeden met als doel de verschillen tussen de religies op te heffen en om zo een allesomvattende religie te vestigen waarin iedereen zich thuis voelt. Dit klinkt allemaal fantastisch maar in werkelijkheid is het totalitair maar bovenal gebaseerd op leugens. God heeft ons hiervoor gewaarschuwd in zijn woord, onder andere via de profeties van Daniel en Johannes. Er zijn dan ook genoeg mensen die in het merkteken van het beest de microchip herkennen. Ik persoonlijik geloof niet dat dat is waar het om gaat, maar het is een mogelijkheid. Ik vraag mij af waarom deze mensen zich nog niet massaal tot het christendom hebben bekeerd.

Beste mensen, we leven in een fantastische (verschrikkelijke) tijd. Realiteit en science fiction zijn nauwelijks meer van elkaar te onderscheiden. We worden gebombardeerd met propaganda, leugens en indoctrinatie maar ondertussen gaat het hele spel door. Het is tijd om wakker te worden en niet langer in de misleidingen van deze wereld te trappen. Er is een God. Hij is de schepper van dit universum. Ook is er een tegenstander van God, hij wil aanbeden worden als de schepper van het universum. Vanaf het moment dat de mens op aarde werd gezet is deze tegenstander bezig geweest de mens te verleiden tot het ongehoorzamen van God en zo de schepping te corrumperen. Dit is hem bij de eerste mensen al gelukt. Daarom is deze wereld vervloekt en zal vervloekt blijven tot God zelf terugkomt om orde op zaken te stellen. Tot die tijd krijgt iedereen, van het begin tot het einde der tijden, genoeg kansen om te kiezen vóór God of tegen God. Er is geen reden om tegen God te kiezen, laat je niet misleiden door nare denkbeelden die in de loop der tijd over hem verspreid zijn. De bijbel heeft alles wat we nu meemaken al voorspeld in haar profeties die we met de dag uit zien komen. Uiteindelijk zullen er slechts 2 mogelijkheden overblijven, we kiezen voor Gods tegenstander die door mensen te gebruiken, misleiden, bedriegen, verleiden en de dood in te jagen zijn totalitaire systeem op aarde probeert te vestigen, of we kiezen voor God die ons ver voor deze tijd ons hiervoor heeft gewaarschuwd. Optie a heeft niets dan de dood tot gevolg, optie b leven in een utopie zoals het leven oorspronkelijk bedoeld is. De keuze is aan jullie.
pi_50867478
Waarom doet god dan niet evenveel moeite als satan ?

Zo ja, dan krijgen we de Oorlog van de Goden.
Satan is een tegenstander van god ? Een tegenstander van god is zijn gelijke, dus spreken we over de goden, en als we ze een naam willen geven kan je evengoed Enki en Enlil zeggen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_50868090
Waarvoor moet God evenveel moeite doen?
pi_50868533
Je hebt je behoorlijk laten beinvloeden door die christen-fundi van Total Onslaught zie ik.

Dit verhaaltje willen 'ze' je volgens mij opspelden, om zo Satan of een hogere macht de schuld te geven, terwijl het gewoon een uiterst sluw plan van de good ol' boys club is.
pi_50868894
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Je hebt je behoorlijk laten beinvloeden door die christen-fundi van Total Onslaught zie ik.

Dit verhaaltje willen 'ze' je volgens mij opspelden, om zo Satan of een hogere macht de schuld te geven, terwijl het gewoon een uiterst sluw plan van de good ol' boys club is.
Hij heeft voor mij de eindjes aan elkaar geknoopt, maar als ik er niet eerst zelf jaren mee bezig was geweest had ik het niet geloofd.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 19:51:43 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_50870123
Bijbel, satan, God, apocalyse > TRU
pi_50870408
ah neee
laat nou in BNW staan, dat gaat over de NWO.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:43:00 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_50982620
Wat is NWO? een soort New World Order ofzo?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:46:47 #9
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_50982724
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Er zijn mensen die geloven dat we iets tegen de elite die de NWO opbouwen in kunnen brengen, maar helaas is dat een illusie. Mensen als Alex Jones, David Icke, Daan de Wit, Michael Tsarion en ook velen van jullie zijn erg nobel bezig
Kent Hovind
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_50986211
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 20:43 schreef Hukkie het volgende:
Wat is NWO? een soort New World Order ofzo?
Ja dat is het. Wereldregering, nieuw politiek/religieus/economisch systeem
pi_50991267
Tja, het is een beetje te makkelijk om alles af te schuiven op 2 goden: GOd als goed en Satan als slecht.
Ik weiger om deel uit te maken van hun of om voor een van beide te kiezen. GOd is gewoon zelf een satan. INdien je niet gelooft DAN kom je bij satan terecht, aldus de bijbel. NOU, wauw, wat een keuze. ALS je niet in mij gelooft DAN zal je eeuwig branden, ik houd niet zo van die verplichte keuzes. Daarom heb ik gewoon een schijthekel aan beide, en leef mijn leven nu tot een maximum.

ot: een NWO,
tja, volgens mij is die er altijd al geweest en zal die er ook altijd zijn. Zover als de geschiedenis rijkt waren er al machtsbeluste mannetjes. En we hebben het tot nu toe altijd overleeft. Hoewel de vernietiging van de mensheid in principe nog zo slecht niet zou zijn.
Gewoon iedereen tegelijk, geen uitzonderingen. JAmmer voor de mensen die het meemaken, maar ja, zijn we wel van al het gezeik af
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
pi_50992933
Bill Hicks:

"Believe or DIE!!!

Thank you God, for all those options."
"I am an AVATAR from the planet ACTURUS" "Bill Hicks"
  zaterdag 30 juni 2007 @ 03:48:45 #13
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50992975
De bijbel is zoiets als Kruistocht in spijkerbroek. Fictie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 30 juni 2007 @ 09:50:23 #14
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_50994190
Nou ik kies denk ik toch voor optie c als je het niet erg vind. Ik vind zowiezo dat je alles wel heel zwart/wit afschildert terwijl juist wat er middenin ligt ook een optie is.
pi_50994621
Laat ik zo zeggen dat ook met de huidige techniek en wetenschap we nog steeds niet kunnen 100% bewijzen dat het universum / aarde en al door tijd onstaan is en niet door god of een andere religieus persoon. Het kan, maar even nuchter gekeken is de bigbang en evolutie theorie een beetje aannemelijker. Geloof is juist gecreerd om de domme mensen te laten geloven wat de eliteren willen en samen voegen van macht en geloof is de eeuwen oude formule om het volk bang en rustig tehouden en geen revolutie's te laten ontketenen. Na dat de wetenschap na 1300 met een rot gang vooruit ging en mensen er achter kwamen dat de aarde rond was in plaats van plat en dat het een planeet was etc. Gingen mensen realiseren dat er ook iets anders bestand dan alleen "het geloof". Helaas werden gelovigen van wetenschap die tegen de kerk/geloof inging gezien als ketters en werden opgehangen, verzopen, verbrandt of gevierdeeldt. Maar na heftige revolutie's in Rusland, Turkije en Frankrijk zijn we gelukkig wijzer geworden, nog niet helemaal maar het komt. En trouwens er is altijd een baas boven baas. Zelfs Bush heeft boven zich een groep mensen staan die meer invloed heeft op / via hem op de wereld dan hij zelf, om als voorbeeld tenoemen.
Ik zeg. JIJ en IK kunnen er niks tegen doen of what ever ook. Samen met een groep mensen ook niet veel. Dus leg je er bij neer. Je bent een slaaf van de wereld. Je wordt geboren, krijgt kids, werkt je pleuris tot je dood gaat zodat iemand anders het over kan nemen. En in de periode moet je het beste van maken, en je kan doen en leven zoals jij dat wilt, dat is de kans van het leven.
Succes
pi_50998557
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:48 schreef cerror het volgende:
Doe maar eerst even nadenken voordat je wat zegt.

Ik denk niet dat over 2000 jaar de mensen zich nog steeds dat boekje van ene "Thea Beckman" zullen herinneren... Daarentegen kent na 2000 jaar nog steeds iedereen de Bijbel (wat je er ook van vindt)
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:28:40 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50998626
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:26 schreef ki_ki het volgende:

[..]

Doe maar eerst even nadenken voordat je wat zegt.

Ik denk niet dat over 2000 jaar de mensen zich nog steeds dat boekje van ene "Thea Beckman" zullen herinneren... Daarentegen kent na 2000 jaar nog steeds iedereen de Bijbel (wat je er ook van vindt)
Duh, mensen eeuwenlang indoctrineren en het geloof erin rammen met angst middels een boekje en een inquisitie hier en een kruistocht daar laat men het wel onthouden denk ik.
pi_50998765
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef cerror het volgende:

[..]

Duh, mensen indoctrineren en het geloof erin rammen met angst middels een boekje en een inquisitie hier en een kruistocht daar werd denk ik wel onthouden.
Dat was pakweg 500 jaar geleden, what about die 1500 (en langer) jaren daarvoor dan?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:39:32 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50998929
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:33 schreef ki_ki het volgende:

[..]

Dat was pakweg 500 jaar geleden, what about die 1500 (en langer) jaren daarvoor dan?
Dat was pakweg 1000 jaar geleden schat.
En trouwens; mensen die iets niet begrepen (verdomde veel) moesten iemand toch de schuld geven? Wat is nou beter dan een almachtig wezen dat je niet kan zien?
Wisten zij veel dat de aarde rond is, dat er aardlagen zijn en dat de aarde een dampkring heeft die zorgt voor stormen, onweer etc.
pi_50999502
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Dat was pakweg 1000 jaar geleden schat.
En trouwens; mensen die iets niet begrepen (verdomde veel) moesten iemand toch de schuld geven? Wat is nou beter dan een almachtig wezen dat je niet kan zien?
Wisten zij veel dat de aarde rond is, dat er aardlagen zijn en dat de aarde een dampkring heeft die zorgt voor stormen, onweer etc.
goed, dan wordt het 1000 jaar geleden en een voorgeschiedenis van 1000+ jaar,. wat maakt het uit?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 14:00:03 #21
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_50999548
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:58 schreef ki_ki het volgende:

[..]

goed, dan wordt het 1000 jaar geleden en een voorgeschiedenis van 1000+ jaar,. wat maakt het uit?
Dat ze eigenlijk nog even dom blijven, al zijn het raketgeleerden.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:45:33 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51002212
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:48 schreef cerror het volgende:
Och, ik ben het niet eens met de bijbel maar het zal je verrassen wat je vindt als je wat dieper in de alternatieve historie van de mensheid duikt.

Een batterij uit het oude egypte. Toch wel knap als je bedenkt dat wij beweren de eerste te zijn met electriciteit.Linkje

Wat ik hier mee wil zeggen is dat er veel dingen zijn die niet 'common knowledge' zijn en misschien wel bewust buiten het normale circuit gehouden worden. De bijbel heeft meer waarheden dan wordt gedacht door menig niet bijbel aanhanger. Wat ik persoonlijk denk is dat de bijbel meer halve waarheden bevat dan totale fictie maar dat is mijn gedachte erover. Heel veel beeldspraak en symbolische beschrijvingen van zaken die ze toen niet meer konden verklaren en dus als 'act of god' zagen terwijl het nu gedeeltelijk weer te verklaren valt met de hedendaagse techniek. De zondvloed bijvoorbeeld is er ook daadwerkelijk geweest, misschien niet door een god die ons wilde straffen maar de gebeurtenis heeft zich voorgedaan met alle desastreuse gevolgen van dien. En dat we nu in een tijd leven waar men steeds minder kan doen zonder de juiste middelen ( probeer je loon maar eens officieel te krijgen zonder een bankrekening oid ) is dus gewoon een feit. Of je daar wat achter moet zoeken of niet is een ander verhaal.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:43:41 #23
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51007087
Waar het op neer komt en wat goed in het stukje onder mijn 1ste post wordt geschreven en wat Jogy ook benadrukt:

it's a gigantic fokking big lie

Let me entertain u all. Fact is the weather cannot be predicted still we try it everyday. They predict sun we get rain. Ook een goed punt van Jogy en de Egyptisch batterij. Ik weet persoonlijk niet geheel hoe de constructie in elkaar zit, maar ik kan me voorstellen dat de Nijl ermee te maken heeft. Elektriciteit kun je immers door water opwekken. Het feit blijft echter en dit is ook wat onze beste mod benadrukt, onze "soort" beweerd het als eerste toch als "moderne mens" elektriciteit uit te hebben gevonden en maakt er een compleet ander verhaal van. Hoe kun je nu als zullen we maar zeggen volwassenen je in het web van de waarheid begeven als je de waarheid nog en eens niet door allerlei leugens kan zien. Wat dat betreft is die vrijheid wel geweldig. Je mag zo ongeveer alles denken wat je wilt en kunt. De vraag blijft echter, is dat alleen jouw wereld die het zo zwart/wit ziet? Wat is de overtuiging in het feit dat niemand weet wat er gaat gebeuren? Als je er zelf ook wel eens van tijd tot tijd naast kan zitten.
pi_51070875
Het is zeker 1 grote leugen.

3 En als Hij op den Olijfberg gezeten was, gingen de discipelen tot Hem alleen, zeggende: Zeg ons, wanneer zullen deze dingen zijn, en welk zal het teken zijn van Uw toekomst, en van de voleinding der wereld?
4 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: Ziet toe, dat u niemand verleide.
5 Want velen zullen komen onder Mijn Naam, zeggende: Ik ben de Christus; en zij zullen velen verleiden.
6 En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet.
7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
  maandag 2 juli 2007 @ 22:08:47 #25
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51075147
ja dat is nu wel een beetje gaande af en toe he..

maar dan heeft Wie Is Het spelen weinig nut. Denk je echt Ali_kannibali dat er een soort eindgevecht plaats gaat vinden? Is dit dan tussen New Jesuz en tha Devel? Locatie: Playground Earth. En wat als the New Jesuz nu geen zin heeft in een gevecht? Wat als het gevecht via de mind al is gespeeld door Tenacious D..in hun laatste film verdwijnt de duivel in het gat. Wat als the New Jesuz deze film heeft gezien .. bla bla bla..

Hoezo houdt je je in godsnaam vast aan een boek wat nog en eens niet ouder is als het Egyptisch geloof? Om wat daarvoor kwam maar weg te laten..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')