Dan ga ik voor Dada Life - The Great Fashionista Swindle of Dada Life - The Great Fashionista (Laidback Luke Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef poon het volgende:
Dan lijkt hij meer op Sueno, maar dan nog iets instrumentalers denk ik.
Morgen even verder door mijn archieven bladeren, maar we zitten in ieder geval op het goede spoorquote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef poon het volgende:
Het lijkt er opzich wel een beetje op, maar het is iets meer uptempo.
raar bij mij doet ie t primaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij speelt de video niet af, heb je geen sample of iets?
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastylequote:Op maandag 2 juli 2007 10:36 schreef frank07 het volgende:
[..]
raar bij mij doet ie t prima
maar in de tekst van het nr zit iets van "bom-digi-bom di-dang di-dang digi-digi"
Volgens mij is het nr een cover van Bawitdaba, dat nr vond ik na wat zoekwerk. Maar t nr wat ik eigenlijk zoek is n tikkeltje vrolijkerBeetje met zo'n Sean Paul achtige stem gezongen.
Switch - A Bit Patchy.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef poon het volgende:
Het lijkt er opzich wel een beetje op, maar het is iets meer uptempo.
haaa dankje welquote:Op maandag 2 juli 2007 10:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle
Geen dankquote:
Notorious B.I.G. - Hypnotize mequote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek de intro tune/theme song van URBNN,
Indien onbekend, hier te bekijken.
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Maeksy het volgende:
ik ben op zoek naar de artiest / titel van een nummer dat recentelijk op mtv / tmf te zien was.
De clip is geanimeerd en er zitten een jongen en een meisje in een bus. In het begin van het nummer fluit de jongen het deuntje en dat blijft ie gedurende het nummer ook doen.
Deuntje: http://video.tinypic.com/player.php?v=6atwwwp
quote:
Klinkt heel goed ja... heb aandachtig geluisterd maar helaas ook geen flauw idee!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef yeppi het volgende:
[..]
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?
echt een supre plaat die ik moet hebben maarja kopen gaat lastig als je de naam niet weet...
plzzz anyone.....???
http://members.lycos.nl/djyeppi/
mika-grace kellyquote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef dreamandday het volgende:
ik zoek een nummer van de radio tekst zegt iets van why don´t you like me? hele hoge mannenstem wie o wie?
Nope, ook niet. Als ik er ooit achter kom dan vertel ik wel en dan vraag ik of het een beetje fatsoenlijk omschreven is.quote:
Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.
Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef koenie84 het volgende:
Ik heb ook 2 nummer waarvan ik de naam niet ken.
ik heb 2 samples opgenomen, niet beste kwaliteti, maar de deuntjes zijn te horen:
clip 1
Clip 2
het duurt soms even voordat je herkent misschien
tnx alvast
Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef tim1981 het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hier
Iemand een idee?
Muchos Gracias!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)
Top, dat is hem. Bedankt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef koenie84 het volgende:
[..]
Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)
kan lastig te vinden zijn, moet je even mailen als je er problemen mee hebt
Another day geloof ik. Ff artiest kwijt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet:
In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet:
In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Haha toch, het lag op het puntje van mn tong, ik dacht ook al iets met 'buck' . Toen kwam na een poosje die naam in me op maar wist niet zeker of dat nou wel echt bij dat nummer hoorde, ff zoeken maar er kwam geen link uit :-Squote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Ilske het volgende:
[..]
Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummer)
Volgens mij is het toch die van Julie Cruise dan idd, dus toch Twin peaks....twin peaks heeft natuurlijk meerdere nrs als soundtrack...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Die van Twin Peaks is Julie Cruise - Falling
Als dat 'm niet is misschien Berlin - Take my breath away?
Misschien helpt ster.nl dan welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:00 schreef stijn_ het volgende:
ik zoek al tijden een electronisch nummer wat ooit(dat kan al 5+ jaar geleden zijn) gebruikt is in een reclame, geloof van Intel, HP, Samung, of zoiets. Volgens mij zitten er geen drums in. ik weet het, het is vaag, maar meer weet ik niet.
Hehe, laat maar, heb hem zojuist gevonden!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
nope. of ik heb neit goed genoeg gezocht. Dat was de eerste site die ik probeerde
Nou ben ik ook wel benieuwd, mooi nummerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Link: http://www.xs4all.nl/~jlve/Onbekend.mp3
Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Link: http://www.xs4all.nl/~jlve/Onbekend.mp3
Eindelijk !! Je bent de beste !!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apart
Psst psst, ik heb per ongeluk toch geen vaag jumpstyle super TOP40 nummer gepostquote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef kimjansen het volgende:
Hmm, Lunatic etc. doen het niet op deze, heeft iemand een idee van wie dit nummer is?
http://www.totallycrap.co(...)totally_crap_tattoo/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |