gevondenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet: Het is een frans nummer met rap erin, aantal jaar geleden was hij erg populair, je ziet in de clip beelden van een concert en dat ze op een berg staan
Zou het dat nr van Rick van Velthuyzen zijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:51 schreef assie het volgende:
Volgens mij gisteren (of woensdag) werd er in de Coen & Sander Show op 3FM over de zomerhit van 2007 gediscusieerd. Vervolgens kwamen ze met een nederlandstalig nummer. Iemand dit gehoord en weet nog welk nummer dit was???
ik dacht dat ie van Björk is. Weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Op mijn werk zijn we al een tijdje op zoek naar een artiest. Afschuwelijk melodramatisch lied, maar niemand kan erop komen, dus nu zijn we gefrustreerd
Het gaat zo:
Looooohooooving you
Is more than just a dream come true....
And everything that I do
Is out of loving you....
Lalalalala lalalala lalalalalalala
doebiedoedoe doe
miewiewiew
Of zoiets
Volgens Google is het van Minnie Ripperton, Utada Hikaru, Julia Fordham, Olivia Newton John of nog wat anderen. Kan niet vinden wie het als allereerste zong. Wie helpt me?
Ja, die. Nou alleen de vraag van wie het origineel isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat ie van Björk is. Weet ik niet zeker.
niet waar
http://www.youtube.com/watch?v=0r1eXHEOSgQ
dit liedje?
Nee, niet die.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Zou het dat nr van Rick van Velthuyzen zijn?
"Oh wat een feest"
Kun je op de site van 536 vinden
Volgens mij is die van Minnie Riperton (volgens google eigenlijk)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, die. Nou alleen de vraag van wie het origineel is
moet je ff geduld hebben de sample is zo'n beetje het hele nummer dus erg groot en duurt dus ff mo te laden.. maar bedankt voor het luisteren iig:)quote:
Ok probeer ik het nog eensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:04 schreef yeppi het volgende:
[..]
moet je ff geduld hebben de sample is zo'n beetje het hele nummer dus erg groot en duurt dus ff mo te laden.. maar bedankt voor het luisteren iig:)
Orgineel is gewoon van Minniequote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Op mijn werk zijn we al een tijdje op zoek naar een artiest. Afschuwelijk melodramatisch lied, maar niemand kan erop komen, dus nu zijn we gefrustreerd
Het gaat zo:
Looooohooooving you
Is more than just a dream come true....
And everything that I do
Is out of loving you....
Lalalalala lalalala lalalalalalala
doebiedoedoe doe
miewiewiew
Of zoiets
Volgens Google is het van Minnie Ripperton, Utada Hikaru, Julia Fordham, Olivia Newton John of nog wat anderen. Kan niet vinden wie het als allereerste zong. Wie helpt me?
lichtelijk gokje maar zal me niks verbazen als het 'Again and Again' is van 'The Bird and the Bee'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gisteren rond een uurtje of 3 hoorde ik een nummer op de radio waarin steeds werd gezongen 'turn it again, again and again, again and again'. Het wordt door een vrouw gezongen, vrij hoog, het is een dansbaar nummer. De DJ kondigde het ook af dat het 'turn it again' heette, maar de artiest weet ik niet. Google helpt me niet want ik krijg alleen maar RHP als resultaat.
Wie kan mij helpen?
Bedoel je dat elektronische deuntje met wat 'gefluit' erin?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje uit een reclame van vodafone in dat weiland. Dat liedje wordt ook gebruikt in babel en in 24. (ja dat is zo). (Van die vodafone blox reclame) Wie o Wie kan mij helpen?
deze reclame?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een liedje uit een reclame van vodafone in dat weiland. Dat liedje wordt ook gebruikt in babel en in 24. (ja dat is zo). (Van die vodafone blox reclame) Wie o Wie kan mij helpen?
Daar dacht ik als tweede aan maar dat is niet de Blox reclamequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
deze reclame?
http://www.youtube.com/watch?v=7aEq0PCJmjM
Ja dat muziekje:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef toma het volgende:
[..]
deze reclame?
http://www.youtube.com/watch?v=7aEq0PCJmjM
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef Flaccid het volgende:
Hoe heet deze muziekstijl>?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjo
Deze dan maar proberen?
Gustavo Santaolalla - Tazarine
knap gitaar solotje, maar ik vind er geen hol aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bG-OpsJ-Qjo
Deze dan maar proberen?
Gustavo Santaolalla - Tazarine
Niet meer info?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Misschien deze: Outwork - Electro ??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:22 schreef stroopje het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb vandaag een dance nummer gehoord maar het was heel erg kort dat ik de tekst niet hoorde maar volgens mij was het een hele bekende nummer
ik hoorde een manneljke stem en het ging zo ongeveer: ba bababa ba ba bababa ba ......
ik kan het niet uit mijn hoofd zetten enne ik heb zoveel slaap![]()
Ik denk dat je Brainbug bedoelt. Ik zoek nog evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.
Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
niet iets van de gorillaz ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Je bent helemaal geweldigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lichtelijk gokje maar zal me niks verbazen als het 'Again and Again' is van 'The Bird and the Bee'
http://www.myspace.com/thebirdandthebee hier te luisteren
Kan ik je meteen 'Fucking Boyfriend' aanraden
quote:
Gokje op Supermen Lovers - Starlight ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef jorisovic het volgende:
hallo,
Ik zoek iets raars. Een ouder nummer, denk eind jaren '90. De muziek kan ik natuurlijk niet zingen hier, en t heeft ook weinig tekst. wat ik er van weet is dat er in de clip van die vage aardappelpoppetjes zaten. Die hadden een of andere ondergrondse bunker/studio... die dingen hadden armpjes beentjes... t nummer is echt lekker. stijl is een beetje: hip hop achtig...
alvast dank!
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:32 schreef jorisovic het volgende:
hmm nee denk t niet... t waren echt aardappelen hoe gek t ook klinkt... want de gorillaz zijn tekenfiguren van hun echte lichamen toch??....
[..]
We dachtten iig hetzelfdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Toevallig een clip van een aardappel en een muis die een lied opnemen in een studio en waar uiteindelijk de muis naar een andere planeet gaat?
Supermen Lovers - Starlight
Jaaah dat is hem bedanktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef bonzai-bart het volgende:
Misschien deze: Outwork - Electro ??
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |