Someone?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Drumpie het volgende:
Die salsa mix van die reclame van Krezip - i would stay
bedankt!
Beef, maar is niet uitgebracht. Aleen special voor de Orange (http://www.orangemusic.nl) reclame.quote:
niet en manier om dat liedje te krijgen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:57 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Beef, maar is niet uitgebracht. Aleen special voor de Orange (http://www.orangemusic.nl) reclame.
Nee... is er nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef Drumpie het volgende:
[..]
niet en manier om dat liedje te krijgen?
Niels de Vries - Suenoquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
Ik hoorde gisteren rond 14:15 een nummer op Slam FM. Het was een dance (of trance)nummer, maar ik luister nooit naar die zender dus ik kende het niet, maar het klonk best leuk. Het deed me een beetje denken aan Yeah Yeah van Bodyrox (alleen de muziek dan, het was ook zonder zang). Ik hoorde in de aankondiging dat het van een DJ was die De Vries heette (misschien nog met voornaam)? Maar ik heb geen verstand van DJ's dus ik hoop dat iemand me verder kan helpen![]()
Yes dat was 'em! Thanksquote:
Iemand?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef X-fi het volgende:
Ik zoek dat nummertje uit de film 'step up' die gedraaid wordt uit de laatste showcase.
Dus dat nummertje zonder gezang en die het laatst wordt gedraaid uit de film op het podium.
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrisequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:13 schreef SuperRogier het volgende:
http://www.petrolhead.nl/2007/06/video_alfa_spider.php
Het nummer dat er doorheen is gemixt, gelijk vanaf het begin die jingle is wel vrij bekend dacht ik, maar ik weet het ff niet meer..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:20 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Axwell ft. Steve Edwards - Watch The Sunrise![]()
Niemand?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef yeppi het volgende:
wie weet deze??
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Oud of nieuw? En de stijl?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een nummer:
In het nummer wordt de zin "i´ll be running" vaak genoemd, en het is van een band met een donkere gast als leadzanger (denk een britse band)
Als die 'gast' een vrouw is, zou het Skunk Anansie - Tracy's flaw kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef Mindstate het volgende:
Ik zoek een nummer:
In het nummer wordt de zin "i´ll be running" vaak genoemd, en het is van een band met een donkere gast als leadzanger (denk een britse band)
Deze?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:41 schreef hallodagg het volgende:
Het betreft een classic rock nummer(wordt redelijk vaak gedraaid bij Arrow Classic Rock) met in het refrein o.a. de tekst ''all that i'm feeling'' (althans zoiets). Dit wordt 2x herhaald, dus ''all that i'm feeling, all that i'm feeling(tevens andere stem). Daarna nog een onverstaanbare tekst. Voor de rest komt ''woke up this morning'' ook voor in een couplet. Ik dacht dat het nummer iets met ''rain'' of ''money'' heette... Alvast bedankt.![]()
shakespear's sister - stay?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef faun het volgende:
Ik zoek een titel en degene die een nummer hebben gezongen zo'n 15 jaar geleden dus rond 1991-1992 en die clip werd toen uitgezonden op tv en daarin zag je twee meiden die voor mijn gevoel ongelofelijk knap waren en die clip daarin overheerste de witte kleur van alles van de huid van de twee en de een had volgens mij zwart haar en de ander blond.
Volgens mij was het wel een beetje dance muziek en het was ook een eendagsvlieg denk ik.
Ik hoop dat iemand mij een aantal opties kan geven wie die twee meiden kunnen zijn.
BVD.
faun.
Me & My - Dub I Dubquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef faun het volgende:
Ik zoek een titel en degene die een nummer hebben gezongen zo'n 15 jaar geleden dus rond 1991-1992 en die clip werd toen uitgezonden op tv en daarin zag je twee meiden die voor mijn gevoel ongelofelijk knap waren en die clip daarin overheerste de witte kleur van alles van de huid van de twee en de een had volgens mij zwart haar en de ander blond.
Volgens mij was het wel een beetje dance muziek en het was ook een eendagsvlieg denk ik.
Ik hoop dat iemand mij een aantal opties kan geven wie die twee meiden kunnen zijn.
BVD.
faun.
...en wat er hier allemaal besproken werd past niet in dit topic, daar zijn andere kanalen voorquote:Hoe goed bedoelt ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
volgens mij een nummertje dat tijdens defqon ook werd gedraaid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een hardstyle nummer uit deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=UZAfSD1Misw&mode=related&search=
Het begint bij 0.40
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:18 schreef toma het volgende:
ik zoek:
een nieuw trance nummertje. Het is heel moeilijk te omschrijven maar je hoort heel vaak rrrrrrrraahhh!!! (of iets in die richting). Het nummer werd door 'de Wedstrijden' vaak gedraait tijdens een compilatie van de wedstrijd.
bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).
We hadden m eigenlijk in de OP moeten zettenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar issie weer: Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Mix).
Vorige pagina stond hij ook hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef toma het volgende:
[..]
bedankt
sorry heb geen tijd om alle topics door te bladeren
Notch - Nothing No Go Soquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef ER_Online het volgende:
Kent iemand het liedje wat hier op de achtergrond gespeeld wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=4Gdg3xEf0bo&mode=related&search=
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?quote:
Bedoel je misschien dit nummertje, daar komt 't ook in voor?!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:08 schreef Boost het volgende:
Van wie is dit liedje nou toch ook weer....
Heb het al de hele dag in mijn hoofd en kan me maar niet bedenken van wie het is...
Who can help me!?!?
Hoor niks hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:28 schreef yeppi het volgende:
[..]
aaaargghh kan niemand me helpen aan de naam van de plaat die je nu op mn site hoort?
echt een supre plaat die ik moet hebben maarja kopen gaat lastig als je de naam niet weet...
plzzz anyone.....???
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Bedankt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rond minuut 6 hoor ik Lenny Kravitz - Where Are We Running.
ja weet welke je bedoeld, zeker een vet nummer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef denthemen het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet: Het is een frans nummer met rap erin, aantal jaar geleden was hij erg populair, je ziet in de clip beelden van een concert en dat ze op een berg staan
"Gente di mare" maar ik weet ff niet van wie die is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:15 schreef Apfel. het volgende:
ik zoek de italiaanse versie van "Dit was je leven" van Marco borsato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |