abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51072422
Ik heb ook 2 nummer waarvan ik de naam niet ken.

ik heb 2 samples opgenomen, niet beste kwaliteti, maar de deuntjes zijn te horen:

clip 1

Clip 2

het duurt soms even voordat je herkent misschien

tnx alvast
My Mind Is Twisted, You Can Not Resist It!
pi_51075460
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:35 schreef tim1981 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik al een paar weken/maanden hoor in de kroeg.
Het is een 'blij' instrumentaal nummer dat begint met trombones en later komen daar ook nog trompetten bij.
Beetje lastig te omschrijven.

Nummer wordt ook gebruikt op 3FM, bij Rabradio, luisteraars kunnen een verzoeknummer aanvragen en bovenstaand nummer is dan op de achtergrond te horen. Wie weet het?
Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hier

Iemand een idee?
  maandag 2 juli 2007 @ 22:20:01 #228
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_51075698
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:10 schreef koenie84 het volgende:
Ik heb ook 2 nummer waarvan ik de naam niet ken.

ik heb 2 samples opgenomen, niet beste kwaliteti, maar de deuntjes zijn te horen:

clip 1

Clip 2

het duurt soms even voordat je herkent misschien

tnx alvast
Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_51075704
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef tim1981 het volgende:

[..]

Heb hem nog niet gevonden, maar ik heb wel een klein stukje van de radio. klik hier

Iemand een idee?
Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)

kan lastig te vinden zijn, moet je even mailen als je er problemen mee hebt
pi_51076183
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wat een belabberde kwaliteit idd, maar nummer 1 is Booka Shade - Body Language en 2 is The Futureheads - Worry About It Later (Switch Remix)
Muchos Gracias!!!!
pi_51076957
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef koenie84 het volgende:

[..]

Mambayaga Project - Clockwork (Shantel vs Mahala Rai Banda Remix)

kan lastig te vinden zijn, moet je even mailen als je er problemen mee hebt
Top, dat is hem. Bedankt.

En ik hem hem al gevonden
pi_51077635
Iemand enig idee hoe dit nummer heet:

In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_51078566
Hoe heet dit nummer van 'l'orchestre de chambre noir' wat bovenaan staat op hun myspace: http://www.myspace.com/chamberofficial
Staat 'conv' bij.
pi_51078605
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:

In het refrein komt de zin: Sometimes i tell myself i'm better off without you, en dan hoor je een soort van trompet, vrij bekend nummer
Another day geloof ik. Ff artiest kwijt.
pi_51078661
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef denthemen het volgende:

Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummer )

Hoop dat iemand mij ook kan helpen, heb helaas maar heel weinig info, maar wie weet. Ik heb tijdens de steps-les 1 favoriete mix, vrij up-beat dance nummer (geen recent nr uit top 40 oid), begint van redelijk zacht met af een toe een 'hese' vrouwenstem erdoor (iets in de trant van "I'm ready.....to sleep with you" oid). Dan loopt het deuntje op qua volume totdat het echt volledig instrumentaal met een forse drum doorknalt. Trainer kende zelf het nummer niet (wordt voor hem gemixed), kan het misschien de volgende keer proberen op te nemen met mn mobiel.

Mocht iemand al wel een briljante ingeving hebben (of een site waar ik het deuntje op in kan spelen, t zit nl wel in mn hoofd) dan hoor ik het graag!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_51079026
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Ilske het volgende:

[..]

Another day - Buckshot Lefonque ( mooi nummer )
Haha toch, het lag op het puntje van mn tong, ik dacht ook al iets met 'buck' . Toen kwam na een poosje die naam in me op maar wist niet zeker of dat nou wel echt bij dat nummer hoorde, ff zoeken maar er kwam geen link uit :-S
Wel raar tis toch vrij bekend nr idd
pi_51079223

[ Bericht 100% gewijzigd door tulpje6 op 02-07-2007 23:46:45 ]
pi_51079401
Ik vraag me nu al jaren af van wie deze muziek is en hoe het heet... dus.. iemand enig idee?

http://www.2kgames.com/civ4/home.htm en dan op Civilization klikken
There is no cow level
[Battlefield Heroes Characters]
pi_51079901
Ik zoek een zweverig nummer van een oude (jaren '80 of '90) soundtrack. Ik dacht dat het een instrumentaal nummer was of er werd wel een beetje in gezongen of alleen een melodieuze stem....ja ik kan op dit moment ff niet meer op het nummer zelf komen dus dat schiet lekker op. (tis niet clanned met theme from harry's game oid iig)

Ik dacht dat het van een sountrack was van iets van twin peaks ofzo ofzo, maar dat was het dan volgens mij toch niet.

Miss is het wel helemaal geen soundtrack :-s maar ik weet bijna zeker van wel.
pi_51080046
Die van Twin Peaks is Julie Cruise - Falling
Als dat 'm niet is misschien Berlin - Take my breath away?
pi_51080200
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Die van Twin Peaks is Julie Cruise - Falling
Als dat 'm niet is misschien Berlin - Take my breath away?
Volgens mij is het toch die van Julie Cruise dan idd, dus toch Twin peaks....twin peaks heeft natuurlijk meerdere nrs als soundtrack...
pi_51080515
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Link: http://www.xs4all.nl/~jlve/Onbekend.mp3
pi_51081464
ik zoek al tijden een electronisch nummer wat ooit(dat kan al 5+ jaar geleden zijn) gebruikt is in een reclame, geloof van Intel, HP, Samung, of zoiets. Volgens mij zitten er geen drums in. ik weet het, het is vaag, maar meer weet ik niet.

Kan me herinneren dat de reclame geen mensen bevatte. Alleen veel wit en met de computer gemaakt.

[ Bericht 12% gewijzigd door stijn_ op 03-07-2007 01:19:33 ]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 01:03:41 #244
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51081520
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:00 schreef stijn_ het volgende:
ik zoek al tijden een electronisch nummer wat ooit(dat kan al 5+ jaar geleden zijn) gebruikt is in een reclame, geloof van Intel, HP, Samung, of zoiets. Volgens mij zitten er geen drums in. ik weet het, het is vaag, maar meer weet ik niet.
Misschien helpt ster.nl dan wel
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51081715
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Misschien helpt ster.nl dan wel
nope. of ik heb neit goed genoeg gezocht. Dat was de eerste site die ik probeerde
pi_51081775
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 01:16 schreef stijn_ het volgende:

[..]

nope. of ik heb neit goed genoeg gezocht. Dat was de eerste site die ik probeerde
Hehe, laat maar, heb hem zojuist gevonden!! :D:D

Mirwais - Naive Song
pi_51088439
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Nog steeds op zoek naar een nummer. Al eerder gepost, nu meer materiaal, kwaliteit is niet top maar misschien dat iemand hem kent, heb al gezocht op google dmv lyrics maar nog geen resultaat.
Nou ben ik ook wel benieuwd, mooi nummer
Heb ook even gezocht op de lyrics maar ook niks kunnen vinden.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:30:26 #248
146520 IMWeasel
I Am Weasel!
pi_51099937
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef jlve het volgende:
Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apart
pi_51105082
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef IMWeasel het volgende:

[..]

Na heel lang zoeken gevonden: Lo Mass Republic - Falling Apart
Eindelijk !! Je bent de beste !!!
pi_51111401
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef kimjansen het volgende:
Hmm, Lunatic etc. doen het niet op deze, heeft iemand een idee van wie dit nummer is?

http://www.totallycrap.co(...)totally_crap_tattoo/
Psst psst, ik heb per ongeluk toch geen vaag jumpstyle super TOP40 nummer gepost Klinkt mij zwaar electronic iig geen gabberherrie toch?

Iemand een ideetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')