De muziek gaat dan ook over het vermoorden van clowns* en de kerstman insmeren met sperma, Chowi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:12 schreef Chowi het volgende:
Wat een ontzettend vieze muziek, Au3.
Het land der blinden had opeens iemand zonder ogen, oren en armen als koning.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Q. het volgende: Oh, ze was ooit nog R&P mod.
"Ik ga de schedels van al je familieleden doorboren, waarna ik microchips in hun hersenen plaats zodat ik volledige controle over ze heb en ze je laat martelen. Prrr." Zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
Er was ooit een vrouwelijke user, Pridemeid, en dat was een enorme psychobitch en die sloot elke post af met "Prrrrrrr". Ik probeerde een voorbeeld te zoeken maar ze is al te lang weg zie ik. Ze was ooit de vriendin van Tijn. Volgens mij krijgt hij nog 500 euro van haar en zit ze nu permanent op Ibiza. Oh, ze was ooit nog R&P mod.
Ja! Ik ken dat! En ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit nummer is trouwens heel tof.
Ghosts - Stay The Night is een automatisch-vrolijk nummer..
Zie je wat voor grote schoenen ik moet zien te vullen? Nu moet ik blijkbaar óók nog mensen geld af gaan troggelen, en ik heb het hoofd van misscutie4you nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Q. het volgende:
Er was ooit een vrouwelijke user, Pridemeid, en dat was een enorme psychobitch en die sloot elke post af met "Prrrrrrr". Ik probeerde een voorbeeld te zoeken maar ze is al te lang weg zie ik. Ze was ooit de vriendin van Tijn. Volgens mij krijgt hij nog 500 euro van haar en zit ze nu permanent op Ibiza. Oh, ze was ooit nog R&P mod.
Ik dacht dus bij mezelf "Ik lach toch nooit om filmpjes op het internet, het zal wel." en nam nog een hap speculaas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef Chowi het volgende:
Ik proestte haast mijn beeldscherm onder..
Het jammere is alleen, dat het minder grappig wordt naarmate je 'm vaker bekijkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik dacht dus bij mezelf "Ik lach toch nooit om filmpjes op het internet, het zal wel." en nam nog een hap speculaas.. Wrong.
.
Hij is goed, Chowi.
Daar heb ik ook nog een paar versies van gemaakt (gifjes dan)..... kan ze niet meer vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef Chowi het volgende:
Ik gok dat slechts 30 FOK!-users die als avatar hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef Chowi het volgende:
Ik word echt agressief van je username en je ellelange postsquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof dat ik een jaar minder te leven heb, dankzij de hoge bloeddruk die ik net opliep bij het bezoeken van de NS-site. Ik wou dus een reis boeken en betalen enzo. Serieus, HOE FUCKING MOEILIJK is het om een site te maken die het gewoon DOET in een browser die NIET Internet Explorer is. Nou werk ik met Safari en dat is redelijk exotisch en ik weet dat dat soms problemen oplevert, maar fucking Firefox ?. Ik sta ongeveer vuur te spugen hier. Die site is zo vercrackt dat het me uiteindelijk, om fucking half drie 's nachts, bijna een half uur gekost heeft om die fucking reis te boeken, zo sloom is die site, en zo slecht werkt alles.
Dat was laatst nog bij The Office US.quote:
Ik heb een tijdje op het reclameburo gewerkt waar ze de website doen van de NS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof dat ik een jaar minder te leven heb, dankzij de hoge bloeddruk die ik net opliep bij het bezoeken van de NS-site. Ik wou dus een reis boeken en betalen enzo. Serieus, HOE FUCKING MOEILIJK is het om een site te maken die het gewoon DOET in een browser die NIET Internet Explorer is. Nou werk ik met Safari en dat is redelijk exotisch en ik weet dat dat soms problemen oplevert, maar fucking Firefox ?. Ik sta ongeveer vuur te spugen hier. Die site is zo vercrackt dat het me uiteindelijk, om fucking half drie 's nachts, bijna een half uur gekost heeft om die fucking reis te boeken, zo sloom is die site, en zo slecht werkt alles.
Ik vind het zo ontzettend stom hoe ze het aanpakken bij de NS. Ze willen van de Internationaal loketten af, omdat dat mankracht kost op de stations. Kortom, ze willen iedereen aan het internetboeken hebben omdat dat niks kost. Maar hun site is dan vervolgens wél te klote voor woorden. Ja lekker dan. Loketten sluiten en ondertussen niks doen aan je site. "Ja, we hebben toch een site waar je kan boeken ? Opgelost, slotje."quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op het reclameburo gewerkt waar ze de website doen van de NS.
het is allemaal express!!! mhuhhahaha.
nee, ze snappen er gewoon niks van daar.
Heb je een klacht ingediend? Niet dat dat helpt, maar toch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vind het zo ontzettend stom hoe ze het aanpakken bij de NS. Ze willen van de Internationaal loketten af, omdat dat mankracht kost op de stations. Kortom, ze willen iedereen aan het internetboeken hebben omdat dat niks kost. Maar hun site is dan vervolgens wél te klote voor woorden. Ja lekker dan. Loketten sluiten en ondertussen je kutsite lekker aanhouden.
Kaartjes in prijzen die niet meer beschikbaar zijn staan gewoon aangegeven als beschikbaar, waardoor je pas bij het betalen erachter komt dat de kaartjes die je gaat kopen opeens 40 euro duurder zijn. En dan niet duidelijk aangeven van "Sorry, het tarief dat u wilde is uitverkocht, wilt u kaartjes in het iets hogere tarief ?", nee gewoon lekker vooral meteen die duurdere kaartjes in rekening brengen zonder wat dan ook te vragen, de mongolen die dat zelf niet zien die verdienen het om afgezet te worden, aldus de NS.
En dat die site het alleen fatsoenlijk doet in IE.. Bij mijn weten zijn de nineties echt al heel lang voorbij.
"Opgelost, slotje", zeg je dat ook in real life?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vind het zo ontzettend stom hoe ze het aanpakken bij de NS. Ze willen van de Internationaal loketten af, omdat dat mankracht kost op de stations. Kortom, ze willen iedereen aan het internetboeken hebben omdat dat niks kost. Maar hun site is dan vervolgens wél te klote voor woorden. Ja lekker dan. Loketten sluiten en ondertussen niks doen aan je site. "Ja, we hebben toch een site waar je kan boeken ? Opgelost, slotje."
Kaartjes in prijzen die niet meer beschikbaar zijn staan gewoon aangegeven als beschikbaar, waardoor je pas bij het betalen erachter komt dat de kaartjes die je gaat kopen opeens 40 euro duurder zijn. En dan niet duidelijk aangeven van "Sorry, het tarief dat u wilde is uitverkocht, wilt u kaartjes in het iets hogere tarief ?", nee gewoon lekker vooral meteen die duurdere kaartjes in rekening brengen zonder wat dan ook te vragen, de mongolen die dat zelf niet zien die verdienen het om afgezet te worden, aldus de NS.
En dat die site het alleen fatsoenlijk doet in IE.. Bij mijn weten zijn de nineties echt al heel lang voorbij.
De vorige keer dat ik op de NS site was heb ik ook een klacht ingediend. Ook niks meer van gehoord. Maar je hebt gelijk, eigenlijk moet ik het gewoon weer doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Q. het volgende:
Heb je een klacht ingediend? Niet dat dat helpt, maar toch..
Nee hoor, Chowi.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Chowi het volgende:
"Opgelost, slotje", zeg je dat ook in real life?
"Kijk eens, geen enkele klacht gehad op onze 10-euro-per-minuut-klachtenlijn. We hebben onze targets weer gehaald, zie onze klanten eens tevreden zijn!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op de NS site was heb ik ook een klacht ingediend. Ook niks meer van gehoord. Maar je hebt gelijk, eigenlijk moet ik het gewoon weer doen.
[edit]. Ze hebben hun klachtenregeling aangepast. Je mag nu voor 10 cent per minuut met de klantenservice bellen als je een klacht hebt. Waarschijnlijk kwamen ze om in de mailtjes.
.
Phew. *zweet van voorhoofd veegt.quote:
Wees maar niet ongerust. Tante Au3 is heel normaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Phew. *zweet van voorhoofd veegt.
Ik was al bang dat je óók zo'n doorgedraaide FOK!-verslaafde was.
NEWS FLASH! Niet alles draait om jou!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:39 schreef Blight het volgende:
Willen jullie even stoppen met posten? Ik heb geen tijd om mee te lezen.
Hm. Waarom komt dit zo ongeloofwaardig op me over?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wees maar niet ongerust. Tante Au3 is heel normaal..
quote:
Sigaren rokende tantes die zeggen dat ze heel normaal zijn, terwijl jij uberhaupt nog zat te twijfelen of ze wel je tante zijn, kan heel disturbing zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Waarom komt dit zo ongeloofwaardig op me over?
Hey, je hoort het wel als ik een schadeclaim indien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Sigaren rokende tantes die zeggen dat ze heel normaal zijn, terwijl jij uberhaupt nog zat te twijfelen of ze wel je tante zijn, kan heel disturbing zijn..
Je belt het maar door, 10 ct. per minuut. Of je schrijft ons antwoordnummer aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, je hoort het wel als ik een schadeclaim indien.
Wtf. Tien cent?! Da's gewoon barbaars!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je belt het maar door, 10 ct. per minuut. Of je schrijft ons antwoordnummer aan.
Pridemeidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef Q. het volgende:
Weet jij de "Prrrrrrr"-achtergrond wel eens?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Hopelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan..
Betekent het nog iets anders?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Litso het volgende:
Iemand een idee wat 'ginger' betekent, behalve gember of roodharig persoon?
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehadquote:
Hm. Ik denk dat "roodharige" de betekenis is die het bekendst is, naast gember enzeau natuurlijk. Misschien, eh. Iemand die kleurenblind is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehad
Als het dit weer blijft niet neequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:37 schreef Chowi het volgende:
Never wanna barbecue?
Werk je tegenwoordig voor "Enquetes voor bejaarden B.V." ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mien god, ik heb nu al 2 vrouwen van boven de 95 aan de lijn gehad, die dan even 30 meerkeuzevragen in moeten vullen. Elke vraag duurt 5 minuten, met hun snelheid.
Dankje! Het was een mooie dag inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
Nog gefeliciteerd met mijn verjaardag trouwens. Het was mieters.
Ja, weet ik? Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Dagonet het volgende:
En stofje, je leest MED niet he
Dark_Angelus is gisteren geband voor 48 uur..
Gefeliciteer Pèpèquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
Nog gefeliciteerd met mijn verjaardag trouwens. Het was mieters.
quote:
quote:Het is lang geleden dat een crewlid geband werd, volgens mij is het Kastanova eens gebeurd.
Dank! Ik doe eigenlijk nooit aan forums op internet. Maar ik maak voor deze ene keer graag een uitzondering.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Dagonet het volgende:
Gefeliciteerd RPP.
Wist je dat ik trouwens eigenlijk nooit aan felicitaties op het forum doe?
Jamaar, jamaar, jamaar, en Lits dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé Dago, morgen samen een vuig hoekje van de Melkweg opzoeken? [afbeelding]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:quote:
quote:[..]
Goh, gisteren een mod, nu een donkerblauwe die een ban krijgt wegens een doodsverwensing (?).
Ik had die post wel gelezen maar niet met jou geassocieerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:
[..]
Whehehe, alsof er ook maar één haar op m'n hoofd is die Tiek zou willen inruilen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ik moet minder vaak dat soort opmerkingen maken. Nu ga ik me morgen ongemakklijk voelen. Ik ben daar veel te braaf voor.
Wat mis ik? Een donkerblauwe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had die post wel gelezen maar niet met jou geassocieerd..
Dat terwijl ik Litso al gedumpt heb hiervoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Whehehe, alsof er ook maar één haar op m'n hoofd is die Tiek zou willen inruilen..
.
Zie je MyATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |