wat is het! wat is het! wat is het!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:33 schreef cerror het volgende:
WOOHOOO ik heb m'n prijzen binnen uit Canada!
Haha. De buurman van mijn achterneef ook. Toevallig! Haha.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef timbob het volgende:
Mijn broer heet trouwens ook Bas.
toevallig
Mijn neefje. Het is een niet-schaarse naam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:25 schreef timbob het volgende:
Mijn broer heet trouwens ook Bas.
toevallig
Een effector13 truly beautifull fuzzpedal (200 dollar), een t-shirt van Northern Dragons (mijn groep), een button ook van ND, een boek met allemaal grappige irc-logs en ascii uit de begintijden en een cd van Hugi scenezine.quote:
Geen idee wat dat eerste is, maar gefeli.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Een effector13 truly beautifull fuzzpedal (200 dollar), een t-shirt van Northern Dragons (mijn groep), een button ook van ND, een boek met allemaal grappige irc-logs en ascii uit de begintijden en een cd van Hugi scenezine.
Is jouw broer mijn neefje van 12?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:49 schreef Chowi het volgende:
Inderdaad. Gelukkig is dat mijn broer niet.
Dan zouden we geen sex mogen hebben! *ril.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:51 schreef Chowi het volgende:
Want dan zouden wij automatisch ook familie zijn, David. *ril.
Gelukkig niet nee! *ril. *epilepsie aanval.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan zouden we geen sex mogen hebben! *ril.
En heel hard vanaf getyfd?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
De Bas die ik ken was semi-alto en quasi-racist. Hi-la-risch was hij. Echt, grappen waar hij zo het podium mee op kon.
Zo van.. "was het maar kut dan hadden we er nog wat aan"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hi-la-risch was hij. Echt, grappen waar hij zo het podium mee op kon.
.
Zullen we het over Henken hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Chowi het volgende:
Ik ken er twee. Maar zullen we ophouden over Bassen?
Geen nood, ík woon in zuid-holland!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
Dus wij mogen ook niet batsen enzo, Q?
Tuurlijk wel! Het is de Veluwe. Dat is het mooie van de Veluwe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
Dus wij mogen ook niet batsen enzo, Q?
Jij bent een wolf in schaapskleren. Of eh.. een scholf in waaps... eh. Een kleren in wolfschapen... Nee. Een eh. Een. EHM! Ik kom er wel uit hoor!quote:
MAAR HET IS ETHISCH NIET VERANTWOORD!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Het is de Veluwe. Dat is het mooie van de Veluwe.
je bedoelt "kansloos".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent een wolf in schaapskleren. Of eh.. een scholf in waaps... eh. Een kleren in wolfschapen... Nee. Een eh. Een. EHM! Ik kom er wel uit hoor!
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Het is de Veluwe. Dat is het mooie van de Veluwe.
Jij hebt echt heel veel zelfkennis, David!quote:
JA, NEE, DAT IS HET NIET! HET IS MEER OMDAT... NOU JA... EHM! JE WEET WEL! IK ZAL WORDEN VERSTOTEN UIT DE KERKELIJKE GEMEENSCHAP EN BOEHOEHOE.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
ALS JE NIET MET MIJ WIL NEUKEN KAN JE DAT OOK GEWOON ZEGGEN HOOR.
*Spint*quote:
"Prrrr" had ik ook wel gewaardeerd, hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
*Spint*
Ik wilde "Prrrr" zeggen maar dat heeft een enigzins negatieve klank op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |