Wtf. Tien cent?! Da's gewoon barbaars!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je belt het maar door, 10 ct. per minuut. Of je schrijft ons antwoordnummer aan.
Pridemeidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef Q. het volgende:
Weet jij de "Prrrrrrr"-achtergrond wel eens?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Hopelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan..
Betekent het nog iets anders?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Litso het volgende:
Iemand een idee wat 'ginger' betekent, behalve gember of roodharig persoon?
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehadquote:
Hm. Ik denk dat "roodharige" de betekenis is die het bekendst is, naast gember enzeau natuurlijk. Misschien, eh. Iemand die kleurenblind is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehad
Als het dit weer blijft niet neequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:37 schreef Chowi het volgende:
Never wanna barbecue?
Werk je tegenwoordig voor "Enquetes voor bejaarden B.V." ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Mien god, ik heb nu al 2 vrouwen van boven de 95 aan de lijn gehad, die dan even 30 meerkeuzevragen in moeten vullen. Elke vraag duurt 5 minuten, met hun snelheid.
Dankje! Het was een mooie dag inderdaad!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
Nog gefeliciteerd met mijn verjaardag trouwens. Het was mieters.
Ja, weet ik? Hoezo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Dagonet het volgende:
En stofje, je leest MED niet he
Dark_Angelus is gisteren geband voor 48 uur..
Gefeliciteer Pèpèquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
Nog gefeliciteerd met mijn verjaardag trouwens. Het was mieters.
quote:
quote:Het is lang geleden dat een crewlid geband werd, volgens mij is het Kastanova eens gebeurd.
Dank! Ik doe eigenlijk nooit aan forums op internet. Maar ik maak voor deze ene keer graag een uitzondering.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:41 schreef Dagonet het volgende:
Gefeliciteerd RPP.
Wist je dat ik trouwens eigenlijk nooit aan felicitaties op het forum doe?
Jamaar, jamaar, jamaar, en Lits dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé Dago, morgen samen een vuig hoekje van de Melkweg opzoeken? [afbeelding]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:quote:
quote:[..]
Goh, gisteren een mod, nu een donkerblauwe die een ban krijgt wegens een doodsverwensing (?).
Ik had die post wel gelezen maar niet met jou geassocieerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:
[..]
Whehehe, alsof er ook maar één haar op m'n hoofd is die Tiek zou willen inruilen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh, ik moet minder vaak dat soort opmerkingen maken. Nu ga ik me morgen ongemakklijk voelen. Ik ben daar veel te braaf voor.
Wat mis ik? Een donkerblauwe?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En een paar posts eerder (m'n eerste post in [dat topic]:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had die post wel gelezen maar niet met jou geassocieerd..
Dat terwijl ik Litso al gedumpt heb hiervoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Whehehe, alsof er ook maar één haar op m'n hoofd is die Tiek zou willen inruilen..
.
Zie je MyATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |