Wtf. Tien cent?! Da's gewoon barbaars!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je belt het maar door, 10 ct. per minuut. Of je schrijft ons antwoordnummer aan.
Pridemeidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef Q. het volgende:
Weet jij de "Prrrrrrr"-achtergrond wel eens?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:25 schreef Litso het volgende:
In ander nieuws, ik ben 3 jaar niet naar de tandarts geweest en nu blijk ik heel veel gaatjes te hebben. Ik haat mezelf.
Hopelijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was 6 jaar niet geweest en moest er ook flink aan geloven. Hopelijk leren we ervan..
Betekent het nog iets anders?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Litso het volgende:
Iemand een idee wat 'ginger' betekent, behalve gember of roodharig persoon?
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehadquote:
Hm. Ik denk dat "roodharige" de betekenis is die het bekendst is, naast gember enzeau natuurlijk. Misschien, eh. Iemand die kleurenblind is?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik werd uitgemaakt voor ginger in een KLB topic, met mijn adje-foto erbij. Ik zie er met de beste wil geen rood haar in, maar een verklaring wat het dan wél is heb ik nog niet gehad
Als het dit weer blijft niet neequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:37 schreef Chowi het volgende:
Never wanna barbecue?
Werk je tegenwoordig voor "Enquetes voor bejaarden B.V." ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef clumsy_clown het volgende: