abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 00:06:55 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50842471
Let the dirt continue!

Vervolg op: Rob de Nijs maker van foto's sterk vervuilde huis van ex.

[ Bericht 36% gewijzigd door Cynix ® op 26-06-2007 22:20:54 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:08:02 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50842514
tvp.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:09:56 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50842572
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Goed nieuws dus voor De Spongen en De Moskofietsen, lekker klussen de komende maanden.
Yeah de advocaten zullen druk hebben bij de rattegate
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:10:10 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_50842586
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:04 schreef Cynix ® het volgende:
Is Henriëtte nou uiteindelijk het kwade brein achter alles of vond een meesmuilende Rob het eigenlijk wel prima dat zij die foto's maakte? En deed ze dat dan uit liefde voor Rob of was ze alleen maar gedreven door een blinde haat jegens Belinda?
Of zit-ie er toch wel degelijk gewoon zélf achter? En schaamt Belinda zich nou écht niet kapot voor haar zwijnenstal of heeft ze het zo goed voor met haar beesten dat ze het probleem niet ziet? En wat vindt Yoshi er nu zelf écht van?

Vragen, vragen, vragen.

Maareh... ff terzijde... die Henriette, hè.... is die echt 38??? Ze lijkt minstens 10 jaar ouder, als het niet meer is.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:11:22 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50842625
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:10 schreef Jane het volgende:

[..]

Maareh... ff terzijde... die Henriette, hè.... is die echt 38??? Ze lijkt minstens 10 jaar ouder, als het niet meer is.

[afbeelding]
Ja die is 38
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 00:13:13 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_50842688
Nog even de laatste ontwikkelingen:

Belinda wil bloed zien:
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Suko het volgende:
Belinda eist schadevergoeding van Henriëtte
AMSTERDAM - Belinda Meuldijk heeft een grote schadevergoeding geëist van Henriëtte Koetschruiter, de aanstaande echtgenote van Rob de Nijs. "Onomstotelijk is vast komen te staan dat Henriëtte de foto’s in mijn huis heeft gemaakt en heeft geregeld dat ze via haar vriendin Astrid Collé en presentator Martijn van den Bergh bij weekblad Privé terechtkwamen. Het is een ontluisterende ontdekking.”

Belinda zegt niet te begrijpen dat Rob de Nijs de schuld op zich heeft genomen en vertelde dat hij de foto’s heeft gemaakt. " Wij hebben bewijs dat Rob op dat moment aan het zingen was. Ik ben onbeschrijfelijk verdrietig. Vooral omdat Rob en Henriëtte en mijn partner Thierry en ik heel goed met elkaar omgingen.”

De schrijfster wil van Henriëtte en haar vriendin Astrid in elk geval alle advocaatkosten en een boete voor immateriële schade. ”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.” telegraaf.nl
Maar Astrid laat het er niet bij zitten:
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Suko het volgende:
'Astrid Collee eist schade van Belinda Meuldijk'
AMSTERDAM - Astrid Collee, een vriendin van Rob de Nijs, eist een schadevergoeding van Belinda Meuldijk. Dat meldt SBS Shownieuws vanavond.

De vriendin heeft de foto's van Belinda's vieze huis doorgegeven aan tv-presentator Martijn van den Bergh die ze daarna doorspeelde aan weekblad Privé. Shownieuws kreeg het bericht niet rechtstreeks van Astrid. Ze praat niet zelf meer met de pers. Ze heeft een woordvoerder aangesteld, die liet weten dat de huisvriendin zich niet zomaar laat beschuldigen. Belinda Meuldijk kondigde twee weken geleden al aan een zaak te beginnen tegen Astrid. Wordt vervolgd. telegraaf.nl

Dit zag ik idd letterlijk op Shownieuws, waarbij nog even fijntjes werd gemeld dat Astrid het kennelijk nodig vond een woordvoerder aan te stellen. Ja ja, dat staat best deftig he?!
Wij willen vooral vermaakt worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_50842803
Yeah, en de mensen in de showbizz lenen zich daar (ongewild) prima voor
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:24:50 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_50843058
Belinda, maak eerst je huis eens schoon, vies mens .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:25:20 #9
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_50843077
Oh, alweer een nieuwe
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_50846558
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
Volgens mij heeft zelfs Brigitte Bardot niet zo'n vies huis, en zij staat alom bekend als dierenliefhebber pur sang.
pi_50847051
Terug vind Rob.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 08:23:15 #12
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50847362
En Terug Vind Rat.

Die vriendin van Rob haar ogen staan mij een beetje te dicht bij elkaar..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 juni 2007 @ 09:57:08 #13
22592 crew  Ole
pi_50849008
Het wordt steeds spannender!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:58:32 #14
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50849042
Ze lijkt ook wel een beetje op een rat
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 09:59:10 #15
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50849055
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 08:23 schreef Elounda het volgende:
En Terug Vind Rat.

Die vriendin van Rob haar ogen staan mij een beetje te dicht bij elkaar..
Komt van al die rattenstank .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50849192
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
pi_50849327
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens Henkjan Smits bij Shownieuws lijdt Yoshi aan angstdromen en is hij bang om ontvoert te worden.
Dat is wel ontzettend triest...
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:20:23 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50849580
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:10 schreef Miam het volgende:

[..]

Dat is wel ontzettend triest...
Verschrikkelijk triest voor die jongen
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 10:29:16 #19
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50849773
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef BVO het volgende:
waar staat dan dat het nog steeds zo is
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2007 @ 10:30:12 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50849802
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:05 schreef SteveBallmer het volgende:
ha ! weer iemand er met de haren bijgesleept
  Admin dinsdag 26 juni 2007 @ 10:36:35 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50849995
~Hoe treffend:
quote:
”Dit voelt als wraak voor mijn weigering een handtekening te zetten op een echtscheidingsbrief, waarin ik het huis in Bosch en Duin moest verlaten. De beide zonen moesten dan maar ergens anders gaan wonen. Yoshi eventueel in een instituut. Ongelooflijk.”
Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaan

En voor alle "maak je huis schoon"roepers,
de foto's zijn van verleden jaar.
Hebben we al pics gezien van nu?
Dat rob moeite heeft met oud worden wist iedereen toch al langer dan vandaag?
Maar om je eigen kinderen, waarvan één met een handicap nu zó te behandelen, enkel omdat je je pikkie in een 30 jaar jongere vrouw wilt stoppen zegt me eik meer dan genoeg.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50850480
Heb trouwens helemaal niet idee gehad (integendeel) dat Yoshi ongelukkig is geweest bij Belinda, ze heeft alles voor die jongens én haar beesten over gehad. Ze heeft daarbij veel songteksten geschreven waar de Nijs de vruchten van heeft geplukt. Hij heeft zich jaren geleden teruggetrokken om z'n carrière voorrang te geven, kinderen waren daarbij niet welkom. De Nijs heeft eigenlijk helemaal geen recht van spreken. Bovenal, beter een bende in huis met gelukkige kinderen (die kijken daar echt niet naar) dan een een spic- en spanhuis waar de kids doodongelukkig zijn.
  Admin dinsdag 26 juni 2007 @ 10:59:05 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50850649
En de Nijs heeft vast wel spijt dat ie weg is gegaan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_50851065
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef Suko het volgende:
Heb trouwens helemaal niet idee gehad (integendeel) dat Yoshi ongelukkig is geweest bij Belinda, ze heeft alles voor die jongens én haar beesten over gehad. Ze heeft daarbij veel songteksten geschreven waar de Nijs de vruchten van heeft geplukt. Hij heeft zich jaren geleden teruggetrokken om z'n carrière voorrang te geven, kinderen waren daarbij niet welkom. De Nijs heeft eigenlijk helemaal geen recht van spreken. Bovenal, beter een bende in huis met gelukkige kinderen (die kijken daar echt niet naar) dan een een spic- en spanhuis waar de kids doodongelukkig zijn.
Precies. je haalt me de woorden uit m`n mond..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:20:39 #25
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50862356
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef yvonne het volgende:
~Hoe treffend:
[..]

Rob heeft zich nooit om Yoshi bekommerd, hij kon er niet mee omgaan

En voor alle "maak je huis schoon"roepers,
de foto's zijn van verleden jaar.
Hebben we al pics gezien van nu?
Dat rob moeite heeft met oud worden wist iedereen toch al langer dan vandaag?
Maar om je eigen kinderen, waarvan één met een handicap nu zó te behandelen, enkel omdat je je pikkie in een 30 jaar jongere vrouw wilt stoppen zegt me eik meer dan genoeg.
Precies!
Ik als buitenstaander heb het idee dat Belinda er alles aan heeft gedaan en er nog steeds alles aan doet om te zorgen dat haar zoon een fijn en prettig leven leidt.
Rob ging daarentegen (om artistieke redenen, werd er toen gezegd) ergens anders wonen toen bleek dat het opvoeden van Yoshi iets te gecompliceerd werd. Maar Belinda bleef wel altijd artistiek bezig door wél gewoon voor Rob liedjes te blijven schrijven, waaronder zijn hit Banger Hart.
Ik zeg Chapeau voor Belinda, voor haar liedjes, de wijze van opvoeden van haar zoon en haar niet aflatende inzet tegen alle vormen van dierenmishandeling. En dan is dit je dank, dat je jaren trouw bent gebleven aan een artiest!
Dan vind ik dat ze zich nog netjes houdt.

En laten we eerlijk zijn, in de jaren negentig heeft Rob ook al eens een andere vriendin gehad, maar dat duurde toen niet zo lang. Ik hoop dat Rob gelukkig wordt met zijn nieuwe vlam en Belinda nog veel gelukkiger zal zijn met haar zoon, vriend en dieren. En wie dieren in huis heeft zal inderdaad regelmatig moeten stoffen én stofzuigen, maar voor de rest de haren e.d. toch maar een beetje voor lief moeten nemen.

De foto's schijnen trouwens voornamelijk in de kelder en garage genomen te zijn. Heb de foto's destijds in de Privé gezien en de huiskamer zag er toen in mijn optiek niet eens zo erg vies uit. Oké, beetje rommelig met wat wasgoed e.d., maar dat is bij mij thuis ook wel eens zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elounda op 26-06-2007 16:28:30 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')