Moet ik later op terug komen, al zal veel van context en bedoeling gaan afhangen als ik het zo inschat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Had dit eingelijk in SC gepost maar hoort hier dus bij deze nog een keer.
[..]
Is logish, redelijk tricky puntquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik later op terug komen, al zal veel van context en bedoeling gaan afhangen als ik het zo inschat.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is logish, redelijk tricky punt.
Dit was de eind conclusie achter de schermen. Hopelijk kan je hier iets mee en is het helder genoeg.quote:Met het bespreken van exploits, dus de oorzaken, de gevolgen en hoe eventueel op te lossen heb ik geen problemen.
Maar een link naar de exploits zit op hetzelfde niveau zetten als het gaan linken naar warez.
Crystal clearquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Dit was de eind conclusie achter de schermen. Hopelijk kan je hier iets mee en is het helder genoeg.
In de slowchat, search gebruiken of eigen topicquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben op zoek naar een site waar je episodes van Amerikaanse tv-series terug kunt kijken.....een Amerikaanse uitzendinggemist oid dus. Ik vind het ook weer zo'n onzin om voor zo'n klein vraagje een topic aan te maken dat dan na 5 antwoorden weer klaar is.
Wat moet ik hier dan mee? De vraag hier stellen? Toch een topic maken? Een algemeen 'kleine-vragen' topic maken?
Je topic was al belabberd en andere hebben het inderdaad er niet beter op gemaakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef F- het volgende:
Geachte moderator,
Gelieve mijn geweldige topic: [Apple] Hoe krijg ik dat kut uitspraak eruit met een slotje te voorzien. Ik heb geen zin om te blijven reageren op dat uitschot van een apple slowchat,
Ach dat heb je nou eenmaal. Een vrouw en computers.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je topic was al belabberd en andere hebben het inderdaad er niet beter op gemaakt.
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan het dat een heel topic verdwijnt in het nietsIk had een paar minuten geleden gepost in dat chatoloog topic (
) en nu staat het nergens meer ...
Wat is WGR?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel hoor
in WGR zonder je reacties
Sebasser mod!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:10 schreef JeRa het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar is Sebasser hier een mod of is het weer een leuk geintje en kan ik de scheermesjes en mijn 'Apocalypse voor dummies'-boek wegleggen?
Boo you!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Godlike02 het volgende:
Nee, ik vond het een goeie sluitpost en had niks anders te zeggen
Got ya![]()
Op 1280x1024 krijg ik nog een flink uitschuifscherm, dus vermoed dat 't nog niet opgelost is.quote:
Zit toch een schuifbalk?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op 1280x1024 krijg ik nog een flink uitschuifscherm, dus vermoed dat 't nog niet opgelost is.
Wellicht is de code verwijderen het enige echte remedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |