Die heeft ene Hoenjée eruit geknipt denk...quote:
niks, hij geeft nooit schade aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
@eer: het is idd niet nodig er moeilijk over te gaan doen, dat leidt alleen maar tot escalatie! Maar het is wel een soort van hypocriet, juist omdat hij zelf schade rijdt en mee zou helpen met zo'n stunt.
Schraal dat 'ie niet gewoon de volledige schade opgeeft, want wat heeft hij precies opgegeven als schade dan?
Ze was 94.quote:
ik vind dat zo'n onzin uitspraak..."mooie leeftijd"..quote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n onzin uitspraak..."mooie leeftijd".....geen enkele leeftijd is mooi genoeg om dood te gaan...
![]()
neequote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind dat zo'n onzin uitspraak..."mooie leeftijd".....geen enkele leeftijd is mooi genoeg om dood te gaan...
![]()
ja dat bedoel ik dus...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
helemaal mee eens
mijn oma was bijna 92, hele mooie leeftijd zeggen ze dan, ja heul mooi, maar i kheb geen oma meer![]()
Dat niet...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
vorige week?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus...![]()
ben nog een beetje emo van vorig week denk ik...![]()
ja ok..maar dat woord "mooi"...dat stoort mij altijd...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat niet...
Maar... het is wel een mooie leeftijd om te bereiken!D.w.z. als je in goede gezondheid bent.
![]()
En als je een goed leven hebt (gehad) kan je beter overlijden als je 94 bent i.p.v. bijv. 63...
2 weken terug zijn mijn stief-vader en mijn peet-tante overleden...quote:
is zo vreemd... heb je ook een "lelijke" leeftijd dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok..maar dat woord "mooi"...dat stoort mij altijd...![]()
ah sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
2 weken terug zijn mijn stief-vader en mijn peet-tante overleden......vorig week zaterdag de crematie van mijn tante bijgewoond...
![]()
![]()
Voor welk woord zou je het dan vervangen?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok..maar dat woord "mooi"...dat stoort mij altijd...![]()
gecondoleerd...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
2 weken terug zijn mijn stief-vader en mijn peet-tante overleden......vorig week zaterdag de crematie van mijn tante bijgewoond...
![]()
![]()
je kunt het ook anders zeggen denk ik...al zou ik niet weten hoe...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor welk woord zou je het dan vervangen?
Ik zou voor geen goud zo oud willen worden hoor...
is niet erg...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gecondoleerd...
Ik wist het niet, heb je ook een tijd niet gesproken
Waarom niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor welk woord zou je het dan vervangen?
Ik zou voor geen goud zo oud willen worden hoor...
Dat lijkt me wel fucking duidelijk jaquote:Op maandag 25 juni 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niks, hij geeft nooit schade aan.
Daarom zouden wij kunnen opdraaien voor alles al zou hij het via de verzekering laten doen.
Wij meoten gewoon betalen wat er kapot is aan de bumper, maar ik ga er wel eerst even goed naar kijken, want als er deuken inzitten die wij noit gedaan kunnen hebben, betaal ik daar geen rooie cent voor lmfd
eensch is..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je nog heel gezond bent, alleen woont (niet in een bejaardenhuis en al dan niet met man/vrouw), dingen kunt ondernemen, etc... heb ik er niets op tegen!![]()
Ik zie dat totaal niet zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je nog heel gezond bent, alleen woont (niet in een bejaardenhuis en al dan niet met man/vrouw), dingen kunt ondernemen, etc... heb ik er niets op tegen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |